доброго вечора панове!!! чи калібрується датчик (стрілка) пального? ситуація така, заправив 10 літрів (з каністри) стрілка не показує правильно, тобто не піднімаєтьсчя до першої білої позначки, а знаходиться мівж червоною та білою. на цих 10 літрах, я намотую 70 км - стрілка в нулю(((( злаваю ще 5 літрів вона трошки піднімається (мідж першою та другою червоною) проїжаю 5 км.... вона знову майже 0.... в чому проблема???? п.с. вболіваймо за збірну України!
візьми розкрути гайку та , що на баку, поміть патрубки, щоб не переплутати та витягуй бензонасос із колбою, і салфеточкою почисти той реостат, по якому бігунок ходе, мені помогло. До речі бензонасос витягуэться методом натискання і повороту проти годинниковоі' стрілки на 45 градусів. заодно і сіточку помиэш і продуэш компресором. я коли собі міняв бензонасос, почистив тепер стрілка не вимахуэться а показуэ. коли все будеш збирати, не перетисни патрубки а то бенза не потече.
Коли стрілка на нулі, в баку повинно залишатись ще декілька літрів пального, так є у всіх машинах без вийнятку, навіть якщо заглохне від нестачі пального, з баку можна ще націдити літр а мо і більше.
Спробуй заливати більше половини бака - покази мають бути коректними. Через часті заливання по 5 - 10 л. повзунок постійно працює в нижньому діапазоні і контакти зношуються. Калібрування не допоможе - треба навчитися "з цим жити".
+1 - навіть сучасні комп"ютеризовані коні приходять в шок від постійного заливання в них по 5 л палива. Краще вже зібратися і залити повний бак або хоча б 30 л і їздити, доки не випалиш, ніж щодня заливати по 2-3 л.
і так..... приїхав я сьогодні на заправку, ( за підрахунками залишов в баку приблизно 10літрів) заправив 23 літри (на більше нестало) стрілочка показала трошки більше пів бака. отже 10+23=33. похибка приблизно в 5 літрів!))))
AndriyKo, таким чином похибка не визначається. Ти ще принаймні кілька разів залий по 30 літрів, тоді можеш говорити про якусь похибку... Та й то... А взагалі-то, нєфіг лазити шодня до бака - позагинаєш там що не треба, а потім сваришся, що зле Тобі показує... Найкраще би було, скажімо, три рази залити повний бак (кажу, що так би було найкраще) і кожного разу засікти, скільки кілометрів можеш на ньому виїздити. Тоді вивести середнє і будеш біш-меш орієнтуватися, яка в Тебе похибка. А як загориться контролька палива, то їхати на заправку, а не казати своєму коневі висмоктувати ту всю гадість, яка там назбиралася на дні бака.
Чортопхай діло каже. Так не виміряється. Залий повний бак. Поїзди до того щоб стрілка показувала половину, і знов на заправку. Дивишся кіко влізе до повного баку Знаючи який об'єм баку, будеш знати чи дійсно була половина. Так само на 3/4 і 1/4.
+100% Щоправда, для точних данних потрібно заправлятись на одній і тій самій заправці, і бажано в одного і того самого заправщика! Я завжди заливаю " до повного ", зазвичай після відстрілу, ще доливають 1-3 літри (так от, один заправщик, після того як в мене відстрілив пістолет, долив мені ще 13л соляри, з макс. позначки стрілка зрушила майже після 200 км! В мене такого фокуса не виходило, він казав про якусь кнопку в горловині!)
кнопка для зтраілення повітря з баку, в мене на гольфі 3 теж така штука присутня. але вже давненько до повного не заливав((((