Доброго дня шановні форумчани. В мене Пассат Б3 1988 року двигун RP без гідравліки. Ось яка проблема , не співпадають шківи помпи , колінвала та генератора. Генератор взагалі не знаю від чого приліпили? Але от чому не співпадають шківи помпи та двигуна? На колінвал здається є три варіанти шківів : на дві канавки для гідравліки і не одну канавку з демпфером і без. Можливо потрібно замінити шків чи підганяти шків помпи під шків колінвала? Завтра зроблю фото . Та на перед дякую...
Скоріше всього хтось замінив демпферний шків на інакший - бо демпферні досить дорогі.. Шків помпи не дуже підженеш - його можна тільки міняти на праву/ліву сторони. Шків на помну тільки одного типу... Напевне треба комбінувати шківами колінвала
Під шків помпи я можу виточити шайбу. Ось на фото видно Ребро шківа двигуна попадає в канавку шківа помпи. Ще підкажіть будь-ласка від чого це генератор на ньому шків приварений . Не думаю що німці так робили. І ще де можна пошукати шків . Авто в мене недавно ще не знаю де які шроти , магази , запчастини і.тд.
це називається - "я єго слєпіла із таго шо було". Мабудь попередній власник не дружив з головою......
Там шайбу не дуже поставиш... Той трикутник що на валі помпи до якого кріпиться шків трохи хитрий... там навіть звичайного болта не поставиш - тільки під внутрішній шестигранник. Щоб все привести до порядку тре підібрати шків на колінвалі і на генераторі, прикрутити пласмасову кришку захисту ГРМ - бо здається шків помни тре по ній. Генератор в тебе нормальний - тільки треба розібратись що з валом генератора - там може бути хімія що правильний шків не поставиш
Це була ціна нового чи б\у. А де можна пошукати шків колінвала. І ще одне. В знайомого є генератор , правда від дизеля, може мені віддати. Підійде він по кріпленнях? В ньому потрібно замінити підшипники....
75-125 грн. новий, фіама topran, тобто не оріджінал. А щодо шківа, то питай у Юри Kam@toz (Винниця, 2Б), я брав у нього. І вже рік, як забув про таку проблему, як заміну ремня генератора. Раніше було так, що ремінь ставив, проїжджав 5 км і він злітав, і приходилось ставити старий покручений.... часто рвало ремні, або "крутило". Міняй шків і не дьоргай вдачу за пісю.