Не співпадають шківи

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем vovik07, 26 січ 2015.

  1. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Доброго дня шановні форумчани. В мене Пассат Б3 1988 року двигун RP без гідравліки. Ось яка проблема , не співпадають шківи помпи , колінвала та генератора. Генератор взагалі не знаю від чого приліпили? Але от чому не співпадають шківи помпи та двигуна? На колінвал здається є три варіанти шківів : на дві канавки для гідравліки і не одну канавку з демпфером і без. Можливо потрібно замінити шків чи підганяти шків помпи під шків колінвала? Завтра зроблю фото . Та на перед дякую...
     
  2. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    А як же він працює той двигун?

    Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
     
  3. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Двигун то працює . Але летять ремні генератора
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Скоріше всього хтось замінив демпферний шків на інакший - бо демпферні досить дорогі.. Шків помпи не дуже підженеш - його можна тільки міняти на праву/ліву сторони. Шків на помну тільки одного типу... Напевне треба комбінувати шківами колінвала
     
  5. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Під шків помпи я можу виточити шайбу. IMG_3915.jpg

    Ось на фото видно Ребро шківа двигуна попадає в канавку шківа помпи. Ще підкажіть будь-ласка від чого це генератор IMG_3914.jpg IMG_3911.jpg IMG_3912.jpg IMG_3913.jpg на ньому шків приварений . Не думаю що німці так робили. І ще де можна пошукати шків . Авто в мене недавно ще не знаю де які шроти , магази , запчастини і.тд.
     
  6. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    мав таку біду, вирішив шляхом заміни демпферного шківа. (рік тому 75-125грн.)
     
  7. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    Я не спец, але думаю, що намучено зі шківами помпи і генератора
     
  8. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    це називається - "я єго слєпіла із таго шо було".
    Мабудь попередній власник не дружив з головою......
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Там шайбу не дуже поставиш... Той трикутник що на валі помпи до якого кріпиться шків трохи хитрий... там навіть звичайного болта не поставиш - тільки під внутрішній шестигранник. Щоб все привести до порядку тре підібрати шків на колінвалі і на генераторі, прикрутити пласмасову кришку захисту ГРМ - бо здається шків помни тре по ній. Генератор в тебе нормальний - тільки треба розібратись що з валом генератора - там може бути хімія що правильний шків не поставиш
     
  10. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Це була ціна нового чи б\у.
    А де можна пошукати шків колінвала. І ще одне. В знайомого є генератор , правда від дизеля, може мені віддати. Підійде він по кріпленнях? В ньому потрібно замінити підшипники....
     
  11. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    75-125 грн. новий, фіама topran, тобто не оріджінал.
    А щодо шківа, то питай у Юри Kam@toz (Винниця, 2Б), я брав у нього.
    І вже рік, як забув про таку проблему, як заміну ремня генератора. Раніше було так, що ремінь ставив, проїжджав 5 км і він злітав, і приходилось ставити старий покручений.... часто рвало ремні, або "крутило".
    Міняй шків і не дьоргай вдачу за пісю.
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)