Скоро на фірму беремо нову машину. Поїздили по салонах і з всіх і вся вибрали Шкоду Октавію Тур комбі. На Пассат комбі поки невистачає грошей. Але неможемо вибрати між 1,9TDI/66kW/90k.c. та 1,6і/75kW/100k.c. Інжектор дешевший майже на 1500 євро, але дизель економніший в плані заправки, так як машину беремо для поїздок по області і Україні. Прошу вашої допомоги по вибору авто. Може в когось є якісь інші варіанти ?
Відповідь: Нова машина Ну в принципі на багатьох форумах як конкурент Шкоди Октавії Тур розглядають Лачетті Вагон може на неї гляньте http://www.avtozaz.com/car.php?lang=ru&producer=2&car=11&modif=79
Відповідь: Нова машина Я завжди думав що бензин дешевше в обслуговуванні, і зимою краше, але зараз вроді краша соляка стала не замарзає, хоча зимою з моєї стоянки не всі дизелі змогли виїхати. Але нове то є нове, я би власне брав дизель но через років 4-5 терміново продав би.
Відповідь: Нова машина Дякую! Думали про ту Лачетті, дивились, та щось недуже порівняно з Октавією. Але як варіант Лачетті також залишається. Один приятель купив, був задоволений. Ну поки нова то буде їздити казав а там побачимо. А один мій колишній колега по роботі на Октавії вже десь 5 років і задоволений страшно. Машина презентабельна, велика, правда казав з деталями трохи скрутно, але нам в принципі з Чехії привозять товар два рази на місяць, так що думаю проблем не буде.
Відповідь: Нова машина Ось і в тому вся дилма, докінця не погодили між дизелем і бензином. Консультант нам радив брати на далекі поїздки дизель, а потім за років 3-4 продавати машину, бо з дизелем після 150тис.км можуть виникати проблеми і він дорожчий в ремонті від бензинового мотору. Швагро переконує мене також на дизель, він міняє машину раз на 3-4 роки і бере собі дизель, він економніший. Я щось білше схиляють до бензинового мотору. Вже 2 зими мій 12-и річний Пассат мене ніразу не підвів, заводився в люті морози, а дизельні машини половина залишились на стоянці. Хоча була в нас на роботі Інка Сеат 1,9ТДІ я її називав самольот, проблем особих з нею не було, заводилась при любій погоді, і набирала швидкіть миттево, їй тільки, як то кажуть крила і взлітну смугу, але потім продали, бо почала ломатись тай пробіг в неї був поза 300тис.
Відповідь: Нова машина В мого приятеля октавія бензинова 1.6 + газова установка за 1500 $, ЕКОНОМНІШЕ ніж дизель, і немає напрягів з обслуговуванням. З 2003-го року їздить - з автомобілем проблем ніяких. Взагалі, чудова машина. І, навіть , на газу тяга пристійна. Я подумував, щоб собі в кредит, але забагато виходить
Відповідь: Нова машина А цю газову установку ставлять у Львові, і чи потрібно реєструвати її в органах ДАІ?, бо це заманчива пропозиція, взяти бензиновий двигун і поставити газову установку.
Відповідь: Нова машина Така Октавія (1.6 тур) тікі не комбі а звичайна в моїх батьків - купили нову пів року тому. машина реально хороша для україніської сімії. має непоганий кліренс, дуже просторий салон і багажник. комфортна і зручна. шодо мотору то його повністю вистарчає для того шоб їздити, але про "поліхачіть" можна забути, розганяється дуже повільно. зато на трасі 170 іде без проблем. по розходу - по місту ясно шо 10 л, менше не вийде ніяк а по трасі 7 бере. шодо дизеля - ти зекономиш на солярі але з часом прийдеться за то поплатитись частішими замінами масла та фільтрів. якшо машина береться на 3-4 роки то дизель а якшо на 5-7 то бензин. а ше той 1.9тді більший ривок має - то для міста краще. п.с. шодо газової установки - шо б хто мені не говорив але вона поперше зменшує потужність (1.6 на газі то буде дуже туга машина) а подруге підпалює клапани і відповідно зменшує ресурс мотору.
Відповідь: Нова машина Ну з допомогою дописувачів з машиною потрохи визначаюсь. Напевно скоріш за все це буде Октавія тур 1,6 бензин, хоча зараз зявилась нова Октавія 5, здається так вона називається і у Львові їх вже багато, але мені щось більше старіша подобається. Ага в салоні Єврокар стоїть ще Октавія повнопривідна 1,8/110кW/150к.с. ціна її десь біля 20 000 Євро 2006 р.в. Повиний привід також заманчива пропозиція. але ж на 4500 дорожча від звичайної і розхід місто 12-13л а по трасі 7-8. Хотілось би звичайно Пассат 6 новий взяти, ну дуже він мені подобається, але поки ще незаробили на нього.
Відповідь: Нова машина а нашо тобі повний привід? він по місту хіба зимою місцями потрібен... а шей зара зими такі теплі... і не поофроудиш на ній сильно - низька, довга і блокувань нема, а ше мотор турбований який не любить низьких обротів. одним словом я вважаю це зайвим. особисто я би брав 2.0 октавію - хороше співвідношення ціни і потужності. і ресурс в мотора великий.
Відповідь: Нова машина А знаєш... може ти і правий, по ціні я дивлюсь різниця між 1,6 і 2,0 - 360 євро. І чомусь дорожчий 1,8 20v турбо/110kW/150.с. аж на 1200 євро. ага це спортивний варіант напевно.
Відповідь: Нова машина 2.0, 8 клапанів, 85 кіловат (115 конів) хороший тяговитий агрегат, там як даш газ такий і розхід, тобто є можливість економити при недуже активній їзді. і головне шо є запас, мені наприклад на трасі запас дуже важливий - це питання безпеки коли ідеш на обгін і питання достатньої тяги при завантаженій машині з працюючим кондиціонером.
Відповідь: Нова машина Все вірно, нераз переконувався в тому, коли йдеш на обгін, салон повний людей, багажник забитий до верху, кондиціонер ввімкнутий і мій пасат 1,8 з 75 кониками каже я вже неможу скоріше. Але стараюсь уникати таких ситуацій, в мене їзда зараз помірна швидше 110-120 по хороших дорогах неїжджу і запас трохи ще є, машина не нова, але я нею дуже задоволений. А для роботи треба щоб і завантажити і людей набрати і їхати з комфортом.
Відповідь: Нова машина Газову установку ставлять (таку) в Києві і Польщі, фірми, які мають ліцензію, і видають потрібну документацію, потрібну для гайців.Вона має трохи інакший механізм установки, і тому потужність двигуна майже не знижується. Лише з такою машину можуть пустити до поляків і далі. Можна, правда, поставити і за 500 паперів, але тоді буде падіння потужності двигуна, як писав САТ і проблеми на кордоні (якщо потрібно буде перетинати). 4 роки їздить чудово, і проблем з двиглом ніяких.
Відповідь: Нова машина З батьком взяли дизель, наразі задоволений (тільки шкода що не фолькс., але за нього десь на 5 тис. у.о. більше треба було дати, і акції по 5 % річних на кредит не було:-( ). Тяга супер, розхід в залежності від стилю їзди з вимкненою клімою траса/місто 4,2-5,2/5,6-6,8, з клімою майже на 1 л. більше. ТО-кожних 10 тис. (в шкоді коли брали то казали вроді що кожних 7,5тис., але від знайомого чув що вроді теж 10 зробили). Ляпота . Тільки зими трохи побоююсь. А щодо заводки дизеля зимою: якщо двигун хороший (а в новій машині він такий по-замовчуванню), то ніяких проблем не було. Батько колись взяв свіжопригнану Ауді 100 сигару 87 р.в. з пробігом (тоді ще мабуть не скручували) 150 тис., то поки не перегрів через поломаний датчик температури на вентиляторі, зимою заводилась з-пів оберта (при будь-якій температурі). Але вирішуй сам що для вас краще.
Відповідь: Нова машина MARTINI За зїзд не знаю чи вийде, але постараюсь. Завтра буде, місце зустрічі не змінили??? Оскільки Ти зачастив біля мого підїзду, то в будь-який день після 19-00 можем зустрітись і подивишся:smile:
Відповідь: Нова машина Вчора був в салоні HYUNDAI і побачив дуже цікаву машинку Тucson. Як для того класу машина має дуже привабливу ціну і нафарширована по повному, клімат контоль, СД програвач стоїть, а шкода має тільки підготовку до СД. А якщо брати не повний привід а передній вона буде коштувати на 2000євро дорожча ніж Шкода Октавія. В принципі ми придивлялись до неї і нам вона підходить, великий багажник, зручний салон, кращі сидіння ніж в Октавії, для далеких поїздок просто супер. Розхід бензини по місту 11 по трасі 8 - 8,5л. Це ще незовсім позашляховик але вже наближиний до нього. Машиною дуже зацікавились ось тепер є 2 тижні в нас на роздуми і прийняття рішення поки фірма йде в відпустку. Всім дописувачам дякую за поради, щодо вибору авто.
Відповідь: Нова машина я б гроша не дав за корейця але в кожного своя думка, тай шей якшо машина на фірму...