Всем привет, у меня такая проблема месяц назад я капил VW Passat b2 1.8 карб. От старого хозяина машина мне досталась с карбюратором от ВАЗ 2103 по словам хозаина она у него ела до 6 л/100км по трассе и 7-8 л/100км по городу. После покупки поездив немного у меня получился расход 8,8 л/100км (100км-трасса, 80км-город) потом настали холода и моя машина резко начала есть 16-20л/100км городской цикл так как за город я езжу крайне редко. Начал искать причину думал может термостат заменил на другой (проверял его сам открывался где-то за минуту до того как вода закипала). Поехал к карбюратощику тот сделал прочистку карбюратора немного подстроил но сказал что критичного там не было ни чего а расход так и остался в районе 18 литров. Один мастер сказал мне что нужно ставить карбюратор каторый был раньше. Нашол я карбюратор у одного товарища. Поставил мне этот мастер его и сказал что расход должен стать меньше , в итоге расход стал 14,7л/100км городской цикл. Поинтересовавшись у других мастеров оказалось что у машины не хватает некоторых запчастей : электроклапана на карбюраторе, не задествован вакуумник трамблера и нету какого-то пускового ресивера (зеленой круглой штукенции которая прикручивается слева над передним правым крылом). И еще я узнал что у меня нету резервуара который прикручивается прямо к мотору в который идет излишек бензина с карбюратора. так вот у меня вопростакой, правда-ли что после установки недостающих элементов у меня снизится расход топлива, и какую они играют роль в системе. Спасибо за ответы.
Да .... жигуль з цим карбюратором завжди брав 9-10 л/100 по місту і 7-8 за містом.В тебе машина на пів тони(плюс мінус) тяжча за жигуль. Видно в тій машині хімічили супер. Дай код двигуна і скажу що там має стояти. Але точно відомо що якщо правильно все вернути назад то більше 10 л розходу не повинно бути.
наведу зі своєї ситуації. Стов в мене Жо-шіїсєть кароче лямбда - ледве дихала. клапан обратки - то працював - то заїдав. Датчик температури ОР - то сімісєть показує то 110 градусів. при чому вода не кипіла. + свічки стояли з якогось 1,6 бензин. здається вроді "мєлочі" - але після заміни того всього і втому числі свічок - 10 літров по місту. ну туповата була без компресора, але більше 10 не жрала. моя думка - якщо воно там придумано - значить має стояти і працювати. А кулібінити можна всякі Жигулі і Москалі. в них всерівно ХЕПІ-ЕНД - Металолом
Якщо в тебе двигун VW, а не жигулівський або який інший (все може бути) то шукай на блоці рівну площадку де точками накернено дві, або три букви і цифри. Букви то і є код двигуна. Площадка за звичай находиться під третьою свічкою.
Він комплектувався карбюраторами Pierburg 2Е2 разом Бошівським контроллером (ЕСМ) 0 237 020 062. Мав бути каталізатор з лямбдою з ДТОР з вакуумним регулюванням і ше багато чого. Судячи з того що всобачили жилульовський карб ... то все решта повикидували. Обратка на жиг. карб також не йде. Навіть трудно тобі щось радити. Щоб повністю відновити рідну систему вприску треба купу грошей (відносно). Напевно тобі треба десь коло себе найти такий самий двигун, але не нахімічений (вони ще ставились на Сантану тих років) і добре роздивитись що в тебе є а чого нема. Якщо довго на машині не збираєшся їздити ... то мусиш найти толкового майстра який би добре підігнав той що маєш карб до твого двигуна. В першу чергу треба передивитись насос... якщо присобачили жигулівський ну то він дає тиск на який розрахований твій карб., якщо залишили рідний ну то може не відповідають тиски бензини. ... Може в тебе розсверлені жиклери. І таких " може" може бути багато. Сюдячи по всьому ти сам ради не даш мусиш напевно майстра шукати
Майстра я вже знайшов це він мені і підказав що треба знайти для нормальної роботи машини, а він вже це все мені інсталює в машину. А за лямда зонд я навіть не знав що їх можути ставити на карбюраторні авто. А його можна якось побачити чи він є чи його нема? А цей Бошівський контролер (ЕСМ) 0 237 020 062 де має бути біля лобового скла під двірниками ?
Я на машині не знайшов ні лямбда зонда ні Бошівського комутатора ні місця де вони мали бути схоже що в моїй машині це не передбачине.
Карбюратори Pierburg 2Е2 . Лямбда могла бути а могла і не бути, Я подивився типову комплектацію на твій двигун. Якщо була лямбда шукай заглушку в колекторі або на вихлопній трубі, або цілий колектор в тебе поміняли. Якщо лямбди не було значить комутатора не було тоді карбюратор типу Solex, а в нього принцип роботи як у жигульовського поплавок, камери і таке інше
Доброго дня, може хтось підкаже по Passat b2 variant 1.6 двигун DT бензин. На флянці ОР стоять два датчики, один однкоконтактний з верху та двох контактний з низу. Начебто вони підключенні але залишається один провід чорного кольору він під струмом,до чого він потрібен?