Як варіант заміни своєму Б4 розглядаю октавію а5. Бензинові двигуни відкинув - турбовані вибагливі і газ не поставиш, 1.6 слабенький. На теперішній час реальні варіанти 1.9 тді з насос форсунками року 2008, що наїздила по Україні десь 200 тис. км., або свіжопригнана від 2011 року 1.6 тді. Реальний пробіг другого варіанту буде більший, або шукати трохи биту машину. Чи здатна та машина без особливих проблем проїхати ще 100-200 тис. км.? На що звернути увагу при діагностиці? Які плюси і мінуси вказаних дизелів?
З-за кордону авто буде явно з пробігом поза 200т.км - такі авто там купують менеджерам найнижчої ланки і "під хвіст" цій автівці дають добряче. Краще шукати тут варіанти. І на турбовані двигуни ГБО ставиться, тільки коштує на порядок дорожче... Були варіанти з 2.0 ФСІ - дуже добре їде і без турбіни, правда ціна на встановлення "газу" теж висока. Якщо планується проїздити 50-60т.км і продавати, то нахрена той газ або "дизель"?!? Стосовно поради "на що дивитись" - ні на що! Машину на огляд на профільне СТО і там все скажуть. Якщо є 10$ на автівку, то 300-400грн. за якісну діагностику ніяким чином не вплинуть на загальне фінансове становище!
Машина для роботи, тому питання витрат (як пального, так і загальних) актуальне. Через 50-60 т.км продавати також економічно не доцільно - хоча б 150-200. Діагностика, як і подальше обслуговування на сервісі, але не спеціалізованому, і бажано знати особливості моделі і двигуна. Про двигун 1,6 ТДІ мало відгуків.
1.6 Коммон райл система. 1.9 і 2.0 - PD система. Комон райл чутлива до нашої солярки. PD - трохи менш чутлива. Ресурс і тих і тих форсунок 200-250 тис. В Комон райлі ще насос висого тиску розхідний - ресурс 300-350 тис, а від хренової солярки здихає разом з форсунками. В PD розпредвал виробляється - якщо кожен рік не підрегульовувати кулачки форсунок то на 300- 350 тис тре міняти, а можеі скоріше. Одним словом у тих машин на інтервалі 200-300 тис уже у багатьох елементів кінчається ресурс - тому і продають
З цього випливає, що така Шкода з пробігом 200+ взагалі не варта уваги, чи існує перелік робіт, що можуть суттєво продовжити безпроблемну експлуатацію? Ланоси якось їздять по півмільйона, а шкода не може?
Маю переконання, підтверджене практикою, що в дизелів ресурс більший. Може останнім часом все змінилось. І я зрозумів, що КУМ мав на увазі не тільки двигун.
це хибне поняття що у дизеля ресурс більший ніж у бензина. дизеля бувають різні як і бензини. що ви маєте на увазі під словами "Маю переконання, підтверджене практикою, що в дизелів ресурс більший" ?
Так.... там ще багаторичажка десь у тому проміжку починає вимагати заміни Не тільки Шкода.Практично у багатьох моделей після 2005 модельного року багато вузлів зроблено з ресурсом 200-300 тис.Тай двигуни у них рідко до півміліона доходять. Мені здається що це цільова політика автомобільних компаній
Якщо ви зупинились на дизелі, то раджу придбати нову. Так як ви не знаєте чим її годували і апаратура може швидко вийти із ладу. Можете в кридит придбати, а ще краще у лізінг, так буде вигідніше. Ось тут непогано порівнюють ці два момента.
Тобто заплатити за машину півтора ціни. Кредити і лізинги добрі в Німеччині чи Європі в цілому.Там ціна машини зростає на 3-5%, а в нас на (+/-)50%. Мало того що автокомпанії заробляють то ще всякі присоски типу лихварів хочуть на тому заробити
А хто підкаже, з яких моделей авто можуть підійти бокові дзеркала на Октавію? Мені хтось казав, що в принципі з Амулет можна переставити, але щось мені з трудом віриться)
Далеко не факт. Підсилювач бампера на Б5 на шротах 50 дол. без торгу, бо дефіцит. На екзісті новий ВАГ 680 грн.