Охолодження двигуна на трасі

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем MARTINI, 19 гру 2017.

  1. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Помітив таку проблему. По місту, особливо в тягучках, двигун нормально досягає робочої температури 90. Проте, на трасі вище 80 не піднімається, часто їдеш взагалі на 70 градусах.

    Що з тим робити? Я так розумію, найперша версія - це погана робота термостата. Якщо так, то як це перевірити?

    Крім термостата, що може бути ще?

    Чи є сенс, якщо зараз нема часу їхати на СТО і із тим розбиратися, наприклад закрити радіатор якоюсь картонкою до вирішення проблеми?

    Чи може робота на температурах нижче робочої впливати на витрату палива?
     
  2. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    було подібне, на жаль картонка не порішала. витрата зросла більш ніж на 1л
     
  3. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    Це не проблема. Це особливості "нових" двигунів... з жовтня місяця і по квітень ставлю на нижню частину бампера пластикову накладку і двигун тримає своїх 90. Не перегрівається так навіть при +25 і 150км/год на трасі.
     
  4. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    може і термостат, і сама рідина. Але навіть на гольф 7 і на каєнах з заводу ставлять жалюзі з електроприводом для зменшення охолодження взимку.
     
  5. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    в моєму випадку термостат давав блуда. заміна вирішила проблему - зросла температура, зменшився розхід.
    Але погоджусь і з Сєржом, в сучасних машинах це не бага, це - фіча.
     
  6. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    У мене Вебасто + РТС + накладка = краще набагато, ніж просто вебасто, як було... А термостат - звичайно має свій ліміт часу життя. Як і охолоджуюча рідина.
     
  7. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Наразі запхав картонку, якою закрив практично весь радіатор. Подивимось :)
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Термостат це найреальніший варіант.
    Другий варіант - це поганий датчик температури в радіаторі який вмикає венилятор, отже на трасі додатково маслає вентилятор.
    Третій варіант це забитий радіатор там де датчик температури в результаті він знов ж таки там погано охолоджується і вмикає додатково вентилятор.

    Картонка - це метод, проте закривати повністю радіатор це дурня. Частково в точках найсильнішого обдуву можна, але продуватися він мусить. Інакше на трасі можеш дойти до того що вентилятор радіатора буде маслати постійно, навантаження зростає, згоріти може і т.д. Знаю, проходив вже таке минулої зими на 2.6 моторі...
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Термостат.....
     
  10. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    як це перевірити? ну тобто шоб знати що це точно в ньому причина і не попадати даремно в заміну яка нічого не дасть
     
  11. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    "Дідвський" спосіб, контролюючи температуру двигуна тримати руку на патрубку радіатора і звіряти коли він стане тепліти і все. Знаючи характеристики термостату можна буде визначити чи він відкривається в 80-90 +/- чи в 60) Якщо в 60 то треба міняти, якщо постійно відкритий, то теж міняти, в мене таке було з термостатом зимою на старій сотці, то вона прогрівалася і в місті погано (він був повністю відкритий завжди).
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На діагностику... Гріти машину і дивитись як міняється температура. можна і "дідівським" методом тільки це тоді коли термостату зовсім капець... Якщо він трохи працює а трохи підклинює то дідівським методом можна не злапати
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  13. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    словом я пішов найпростішим шляхом, вставив перед радіатором картонку :)

    як результат 3 тищі км по автобанах за два тижні я в машині не мерз, температура антифризу після прогріву тримається точно 90 градусів, не більше і не менше.

    Розхід насправді зменшився десь щонайменше на 1 літр, але я це пов"язую з європейським бензином, оскільки за відчуттями машина і їхала там зовсім інакше.
     
  14. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Думаю тут ти правильно думаєш, так як в мене було те саме на двох машинах, на ауді і на субі, розхід на євро бензині падав на 1 літр +/-.
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    чим міряв...???
     
  16. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    ну стрілка чотко на 90 градусах :)
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    ДТ на приборку один а на бортовий компютер другий - так є на всіх фольцах. Приборка це аналоговий прилад і коли стрілка на 90 реальна температура може бути в діапазоні від 80 до 100 град. Треба міряти ВАГ комом - там температура цифрова з точністю до десятки
     
  18. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Ну може бреше, але тримається стабільно, не вище і не нижче 90, точно на позначці, не залежно від того чи їдеш по трасі, чи в місті. До того літала стрілка в діапазоні 70-90 , чим швидше їдеш, тим нижче опускається :)

    Троха згодом тим займуся, напевно тре термостат поміняти
     
  19. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Термостат
     
  20. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Термостат,

    але зрештою картонка на шару
    а термостат бабло коштує :)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)