Падає педаль тормозу (після ремонту)

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем Kinder, 1 лип 2019.

  1. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Пассат Б5+.
    Було проведено заміну переднього ремкомплекту супорту, заміна задніх гальмівних блінів та колодок.
    Після заміни почала провалюватися педаль тормозу плавно до упору.
    Дивно, адже система не була розгерметивована при цих видах робіт.
    Прокачали систему один раз, другий раз, протирали задні колодки на ручнику на ходу 1 км, прокачали систему на заведеному двигуні. Все безтолку, педаль на включеному двигуні плавно провалюється до упору, притому, що тормоза ідеально беруть навіть юзом. Ручник чомусь має 12 щолчків до упору (дивно). Протерли фаску по краях передніх колодок.

    До ремонту педаль тормозу була ідеально тверда.

    Версії є:
    1. Прокачати систему під апаратом високого тиску.
    2. Замінити головний тормозний циліндр. (при розведенні колодок тиск пішов в зворотньому напрямку і пошкодив клапани ГТЦ).

    Які ще версії можуть бути?
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Прокачати гальма на заведеному авто, починаючи з заднього правого колеса - заднє ліве - переднє праве - переднє ліве - заднє праве.
    На піднятому авто на підйомнику педаль постійно буде провалюватись, бо там є щось типу регуляторів розподілу гальмування.
    Може бути завоздушений блок АБС.

    З досвіду прокачувати найкраще в банку з рідиною, не крутячи штуцер по 100500 раз. Шланг на штуцер і в банку з рідиною, щоб не хапнути повітря при відпусканні педалі. І просто качаєш 3-5 раз педаль, доливаєш рідину в бачок, качаєш ще і знов доливаєш.

    Потім наступне колесо. І тд. Теж мав мороку з прокачкою гальм на роуді, прийшов до такої системи і все ок.
     
  3. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Буква в букву так було також зроблено. Не допомогло.
     
  4. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Ще одне мене смущає, після заміни задніх блінів і колокок, ручник брав на 3 щолчка, тепер на 12-13, хоча він саморегульований.
    Проїхав 30 км, гріється ліва сторона (перід і зад), права в нормі. Дивно, лівий контур гріється чомусь.
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Коли гріється - не розводяться колодки по причині підклинювання поршеньків... педаль продавлюється коли не тримає ГТЦ або не до кінця розвоздушили. Ручник має щолкати на 5-7 щелчків.... Щось не добре зробили при заміні в передньому лівому супорті, або неякісний ремкомплект.... в задньому при розведенні під нові колодки могли щось пошкодити і циліндр на перенкос, або притираються колодки , або неякісні колодкиі стають на перекос... треба ще раз все передивитись задні супорта чому ручник дак високо спрацьовує... причина того всього точно не одна. треба ще передивитись чи не забились тормозні щланги при звороьому тиску... Така ситуація що в перед пропускає а назад не дуже теж попадалась
     
  6. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Сьогодні було проведено заміну головного тормозного циліндру, проблема залишилася, педаль тормозу падає.
    Відключено задній контур тормозів (заглушено задні трубки), педаль падає.
    Отже проблема є спереді.
    Прийнято рішення поміняти ремкомплекти циліндрів передніх супортів.

    Далі буде.
     
  7. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Поміняно ремкомплекти передніх супортів (поршні).
    Проблема залишилася. Педаль тормозу падає.

    Що ще може бути?
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Проблема скоріше в заді а не в переді... коли заглушили зад то в системі було повітря... бо неможливо заглушити щоб незалишилось повітря тому тільки на передніх падала педаль. Треба було після заглушки заду прокачувати перед і пробувати.... Завеликий хід ручніка каже що щось з задніми супортами не в порядку
     
  9. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Візьмешся? Я безсильний в тому.
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Найближчих два тижні занятий по максимуму, а може і більше... Їдь там де робили - насправді там не дуже є де заблудитись... просто треба дуже чітко робити всі операції по розводушці і провірити задні супорта... ... Довгий хід ручніка повязаний з якоюсь несправністю в задніх супортах, якщо до заміни колодок ручнік працювв добре. при заміні старих колодок на нові хід ручніка має зменьшуватись а не збільшуватить - при умові якщо сам ручнік добрий
     
  11. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Робив в Олега в Городку. Декілька разів.
    Він не знає причини, я також, мене відпустив, крапка. Шукатиму інших майстрів.
    На форумах саме такої проблеми не знаходжу.
     
  12. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Щодо ручніка погоджуюся, тут фізика, бліни+колодки нові (грубші), відповідно хід ручника менший, а в мене навпаки.
    Аргумент (колодки протруться), ручник стане на місце, бо він саморегульований.
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    коли колодки притираються то гальма слабші поки притруться а притираються меньше ніж на міліметр --- приблизно на один щелчок ручніка і то в більшу сторону... в якомусь задньому супорті щось зламалось... треба було тільки визначити в якому... треба було в ручну монтажкою тиснути на кріплення ручніка до супорта і подивитись який іде більше чи легше ... імітувати роботу ручніка... але не можна виключати і інші елементи... може головний(новий) брак... тепер такі запчастини що що невідомо де і що
     
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Шось всі копають проблеми не в ту сторону.
    Я б проблеми з провалюванням педалі і "довгим" ручним гальмом розділив би на дві.

    Бляха не ну не може бути фантасктики якоїсь.
    Якщо педаль провалюється постійно - то варіанта 2:
    - повітря в гальмівній системі
    - дірка в гальмівній системі

    Дірку ти б побачив по тому шо десь шось тече, значить є повітря таки.
    Якщо я не помиляюсь то на пассаті все ж є регулятор гальмівних зусиль, який має праюцвати тільки коли машина стоїть. Не пробували прокачувати гальма на ямі, а не на підйомнику?

    Ручнік там чисто механічний. Підводиться рухом поршня по різьбі. Кум правильно каже. Руками порухати позатискати ручнік щоб переконатися що колодки взагалі підводяться.


    Круто... Гальма не працюють - ми причини не знаєм - їдьте собі...
    Та випускати б з території СТО не мали б з такою несправністю...
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Дякую, друже!
    Я ж олень в деяких питаннях. Щось розумію, щось у форумах вишукую, але загалом залишаюся з проблемою.
    Особисто я розділяю проблеми на дві - падає педаль і ручник.
    Про розподільник гальм я казав майстрам, мене лише почули.
    Я таки прокачаю систему на ямі під тиском (апаратом високого тиску для гальм).
    Крім повітря, грішу, що якийсь циліндрі манжет прокачує через себе, але то гірший варіант. Є ще система АБС, в ній також клапанці, не дай Бог вона накрилася.
    Гірше не те, що відпустили з сервісу, гірше те, що майстер, який робив машину доказував, що така педаль це добре і так має бути. Я виглядав трохи ідіотом, був би тупою блондою, то погодився б з майстром.
     
  16. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Новий ГТЦ брав на шроті, оригінал.
    Не думаю, що він поганий, бо фізика падання педалі ідентична, як при старому ГТЦ.
     
  17. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Привіт. Я щось дуже сомніваюсь що це блок АБС, бо він може скидати рідину тільки назад в ГТЦ і протікань ніде не видно та рівень рідини в бачку не зменшується я так розумію. Можна спробувати глушити одразу 3 трубки, тобто перевіряти по одній трубці... Правда це по часу трохи довго зате 100%
     
  18. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Кіндер, вітаю тебе з Б5-им (сарказм).
    А по суті, цього тижня стикнувся з протіканням суппорта.
    "Майстер" розібрав, але не до кінця, бо не знав, як далі. В процесі все покоцав. Казав тре новий суппорт (задній правий). Ну, я впертий, перебрав сам і сьогодні вранці помітив підтікання з нього. Тому буду брати новий, але в ході особистого втручання туди - зрозумів роботу того механізму.
    Поршеньок там на різьбі, і якщо приміром від'єднати тросик ручника, то можна тою лапкою (котру смикає трос) підтягнути на більший вихід циліндр, маю на увазі змінити початкову точку з котрої циліндр починає свою роботу.
    Тобто, та лапка провертається приблизно на чверть оберту по осі і відкидається пружинно у вихідне положення, при цьому циліндр вилазить на якісь міліметри і фіксується в місці котрому виліз. Думаю достатньо 2-4 рази так провернути і твій циліндрика висунеться. Це буде його точка з котрої він буде починати давити на колодку. Відповідно, при підніманні ручника прихват відбуватиметься швидше.
    Гадаю, це вирішення твоєї проблеми з ручником.

    А тепер, @Kinder підкажи, або ж може хто знає?: => де можна якісно прокачати гальма по методу "під тиском".
    В мене завоздушений лівиц задній контур, взагалі не йде рідина з нього. Хоча поршеньок в тому суппорта працює. І навпроти задній правий прокачується, а лівий хоть би хни.

    Про прокачку на заведеному двигуні - читав що це брєд. Та й сам пробував, Шота ніфіга не помогло.
    Є ще варіант прокачки через ваг-ком, але то тре вивісити машину і до всіх суппортів почепити трубки і банки з гальмівною рідиною. Далі то все запускається програмно, в процесі відкривається якийсь клапан і воно проганяє рідину, єдине що тре слідкувати і додавати. Особисто не пробував, бачив в ютубі.

    Прокачка "під тиском" пишуть, що сама дієва.
    Тому шукаю де би то зробили.
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Не зовсім так. Там нічого не регулюється. Після декількох гальмувань поршеньок ітак підійде до колодки. І при затяжчі ручного гальма вже буде в тій самій точці що ти його і будеш підводити руками. Він від гальмування прокручується по різьбі.

    А шо покоцав? Там система проста як двері. Де підтікає?
    Якщо треба маю спеціальний зйомник стопорних кілець для супортів, щоб витягнути механізм ручного гальма і поміняти сальник на ньому.
     
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    та отож, що проста... але при відсутності необхідного інструменту на СТО, вони намагались дістати підручними способами штопорне кільце, відповідно всьо поцарапали.
    Я зйомник собі купив.
    Але сьогодні заглядую, а воно там все мокре. Мене вже кров нагла заливає. Купувати третій раз ремкомплект на нього не бачу змісту, тай вчергове знімати теж не хочу, дивлюсь що і так багато на нього викинув, тому хочу купити новий поставити і забути.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)