фольксваген пассат рік 1981 б2 (дорестайл) колір бежевий ( завдяки якомусь з попередніх власників , в оригіналі був золотий ) мотор 1.8 8v PF 112 к.с. на мех. інжекторі ( мотор свапив вже я і навісне зі скірокко JH тоже був 1.6 на вазовському карбюраторі ) салон - дверні карти коричнево-жовті ,оригінал ,рідні ,сидіння сіро-бежеві оригінал від б2 але не рідні , ковролін салону жовто-бежевий , рідний оригінал. спойлер ( від версії carat )
Я невкурсі який він в даній комплектації,але бачив таких цац немало Надіслано від мого Lenovo P780, використовуючи Tapatalk
сьгоднішня поїздка в Мукачево ... дорога туда - назад 450 км сожрала 39л. газу ще цікава інфа по пасик то що кпп на ньому стоїть 7М - найдовша зі всіх кпп які стояли на б2 на 5-ті передачі 2000 об.хв. - 80 км.год. 2550 об.хв. - 100 км.год. 3000 об.хв. - 113 км. год. сьогодні звірено з навігатором !)
Пасатик вже пережив у мене одну заміну двигуна на потужніший , вирішив що переживе і другу ) І так , опишу як відбувається переобладнання пасата б2 на ........ так !!! 2.0 16V (9а) Я любитель якісного , комфортного , драйвового ,а головне безпечного керування авто. Тому , крім заміни двигуна буде і заміна ; - передньої підвіски на так звану "гідрачну" або , скажімо на після рестайл яка ставилась на потужні і дорогі комплектації. - кермового управління (гідропідсилювач) - системи гальмування - системи випускних газів - системи охолодження Це все загальний стислий опис того що буде куплятись (дещо вже є ) і реставруватись а потім замінить то що є . далі буду про все вести звіт на скільки дозволять можливості. )
Сьогодні зробив третій і фінішний підхід по переборці гранат (шрусів) -комплект гранат з піввісями з донора -6 пакетів змазки 90грн. (взяв з запасом)) -2 комплекти зовнішніх пильників GKN 190грн.
Закупив запчастини до передньої підвіски ; - амортизатори більштайн Б4 2шт. - 1880грн. - сайленти ричагів лемфьордер 4шт. - 260грн. - підшипники ступиці FAG 2шт. - 970грн. - опорні підшипники лемфьордер 2шт. - 340грн. - шарові опори NK 2шт. - 330грн. - наконечники кемової тяги фебі 2шт. - 260грн. - відбійники з пильниками сахс комплект - 285грн. - металеві шайби підрамника 8шт. - 200грн. - стійки стабілізатора мейлє 2 комплекти - 250грн. пару фоток , доречі оригінальні підшипники FAG виглядають саме так як на фото ,а не в упаковці рувілю.
продовжуємо ... враховуючи що двигун 9а з Б3-го пасата : 1. він дешевий 2. багато гемору з встановленням в Б2 тому я змушений відшукувати досить рідкісні запчастини , обдзвонювати друзів , знайомих , олх , їздити по львівських та обласних шротах. І нарешті після декількох місяців пошуків вдалося віднайти і купити такі речі : - колектор випускний + штани - шланги до форсунок (з форсунками) - гумова черепашка від розходоміра до дросельки - трубка від вакуумного підсилювача до колектора ціна цих деталей небагато немало 1200грн. це все з ауді а6 2.0 16в АСЕ
На днях перереєстрував пасатика на себе . Велике дякую marikkkу за допомогу ! ( попередньо довірку написано було на нього) Писати як в мрев бігають рєшали і тому подібне писати небуду бо всі й так знають . Нових номерів небуло , сказав що мені і бу підійдуть ( за бу не платив) По цінах : 1. експертиза ( враховуючи що авто з іншої обл. ) - 200грн. 2. тех. паспорт зі всім решту - 400грн. доречі ! тепер база спільна і запиту посилати нетреба і спочатку треба заїжджати на експертизу а потім вже всяка паперова біганина з чергами. Запямятовуйте номерки щоб впізнавати )
Наждачний папір 120 , 280 , 400 , 800 , паста гоі + недоспані ночі і крепатура рук. ) Наступною сходинкою буде притирка клапанів до сідел , вирішив проексперементувати з пастою , взяв змазки для підшипників і дрібненького - біленького пісочку з оригінальної вібро ізоляції пасатика.
продовжую роботу по гбц в цій справі допомагає доця , а я їй з ліпленням ) нарешті купив супорта 256мм х 20мм - 500грн. (шоб та краса підійшла , поки запозичені скоби зі синхри ) фарбу +600градусів - 110грн. змазку для направляйок - 90грн. шланги гальмівні трв - 250грн. диски гальмівні трв - 1160грн. колодки гальмівні трв - 980грн. і всьо то підготував до встановлення