Щойно зареєструвався, вирішив привітатись і створити тему про свій пасат)...Машину вихвалювати не буду(як декотрі)просто є з чим порівнювати.Приганяв авто з Франції кінець 2008р з пробігом 125тис-1.9 TDI.Стан машини так загалом не поганий,так пару підкрасів було(але це в Европі норм-подерті бампера ітд).... Майже за два роки їзди намінявся трішки запчастей (....Надійність авта підводить,обслуга в офіційного диллера "космос"$,їзда вбиває по бруківці ітд... Можна описувати багато,вивід один зробив- послідній фоль купляв( до того був каддік).Хоча родина підсіла на фольци,тесть поло взяв з салону,тато вже роки їздить на В-3 1.6 дизель....
Файно дивиться машинка. А то, що тре трохи вкладати в неї, то тре робити з будь-якою машиною, навіть якщо це буде бентлі, особливо після їзди по нашій бруківці
Їзда жостковата через просту підвіску ( макферсон)- но зато надійніша за підвіску В-5... Якщо руки ростуть "звідки треба" то даже не дорога в обслузі,я тепер міняв всі салинблоки"нові в алюмінівій оправі" коштують дорого вроді від 800 гр за 1 шт.Я купляв в магазині самі втулки пара 250 гр "лімфьордер" + перепресовка вроді 50 гр,от і вивід потратив гроша )).Одне шо зеткі дешеві ставити не варто(5-10) тис- як повезе...До підвіски в цій машині притензій немає,обслуга як в жигуля))). На рахунок надійності "Мотор"потрібно шукати з рідним пробігом( книжка,історія машини ітд)- бажано до 100 тис( но це дуже важко знайти таке((. Я гнав сам з франції пробіг був125 тис,всерівно прийшлося вкласти не одну тисячу гр щоб все довести до ума.... Машину шукав з ручною коробкою (менше гімороя чим автомат)-і з мотором 1.9...Він слабший від 2.0,але мені хватає з головою- зато розхід радує траса 4.5-5л соляри(тай радили не брати 2.0)... Про мотор можна тут глянути які нюанси є ( не реклама) : http://autosteam.ru/obzory-avtomobi...lkswagen-passat-b6-neispravnosti-i-nedostatki
Доброго дня! Володію Passat B6 2.0 tdi 2008р. машину придбав у березні, прихала з Бельгії з проблемою стуку рейки, конкретно з лівої сторони. Ніяк не можу побороти дану проблему. Рейку знімав, були закишсі піджимки "поршеньки" дану проблему устранив-тихо було 1 день, після чого знову почало стукати... Знімав 2 раз підклав шайбу під піджимку, думав вал не піджимає, стук всеодно залишився. Виявив присутній люфт валу, чи червяка, що виходить з рейки. Знаю що є там зверху підшипник каталожний номер якого по INA F220711, можливо проблема у ньому?