Passat b-6

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем vitalik gr, 4 січ 2015.

  1. vitalik gr

    vitalik gr Початківець

    Авто:
    Volkswagen B-6
    Щойно зареєструвався, вирішив привітатись і створити тему про свій пасат)...Машину вихвалювати не буду(як декотрі)просто є з чим порівнювати.Приганяв авто з Франції кінець 2008р з пробігом 125тис-1.9 TDI.Стан машини так загалом не поганий,так пару підкрасів було(але це в Европі норм-подерті бампера ітд)....

    Майже за два роки їзди намінявся трішки запчастей (....Надійність авта підводить,обслуга в офіційного диллера "космос"$,їзда вбиває по бруківці ітд...

    Можна описувати багато,вивід один зробив- послідній фоль купляв( до того був каддік).Хоча родина підсіла на фольци,тесть поло взяв з салону,тато вже роки їздить на В-3 1.6 дизель....


    P9156365.JPG PB166651.JPG PB166649.JPG PB166642.JPG
     
    Останнє редагування: 4 січ 2015
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Файно дивиться машинка. А то, що тре трохи вкладати в неї, то тре робити з будь-якою машиною, навіть якщо це буде бентлі, особливо після їзди по нашій бруківці ;)
     
  3. vitalik gr

    vitalik gr Початківець

    Авто:
    Volkswagen B-6
    Ви маєте рацію,як кажуть "хочеш їхати нічого не робити купляй машину з салону" ))...
     
  4. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    Більш детально можна, просто в перспективі придивляюсь собі на В6-й, тому цікаво...
     
  5. vitalik gr

    vitalik gr Початківець

    Авто:
    Volkswagen B-6
    Їзда жостковата через просту підвіску ( макферсон)- но зато надійніша за підвіску В-5...
    Якщо руки ростуть "звідки треба" то даже не дорога в обслузі,я тепер міняв всі салинблоки"нові в алюмінівій оправі" коштують дорого вроді від 800 гр за 1 шт.Я купляв в магазині самі втулки пара 250 гр "лімфьордер" + перепресовка вроді 50 гр,от і вивід потратив гроша )).Одне шо зеткі дешеві ставити не варто(5-10) тис- як повезе...До підвіски в цій машині притензій немає,обслуга як в жигуля))).

    На рахунок надійності "Мотор"потрібно шукати з рідним пробігом( книжка,історія машини ітд)- бажано до 100 тис( но це дуже важко знайти таке((. Я гнав сам з франції пробіг був125 тис,всерівно прийшлося вкласти не одну тисячу гр щоб все довести до ума....
    Машину шукав з ручною коробкою (менше гімороя чим автомат)-і з мотором 1.9...Він слабший від 2.0,але мені хватає з головою- зато розхід радує траса 4.5-5л соляри(тай радили не брати 2.0)...

    Про мотор можна тут глянути які нюанси є ( не реклама) : http://autosteam.ru/obzory-avtomobi...lkswagen-passat-b6-neispravnosti-i-nedostatki
     
    Останнє редагування: 4 січ 2015
    • Подобається Подобається x 1
  6. anjey

    anjey Новачок

    Авто:
    був VW Caddy, зараз VW Passat B6
    Доброго дня! Володію Passat B6 2.0 tdi 2008р. машину придбав у березні, прихала з Бельгії з проблемою стуку рейки, конкретно з лівої сторони. Ніяк не можу побороти дану проблему. Рейку знімав, були закишсі піджимки "поршеньки" дану проблему устранив-тихо було 1 день, після чого знову почало стукати... Знімав 2 раз підклав шайбу під піджимку, думав вал не піджимає, стук всеодно залишився. Виявив присутній люфт валу, чи червяка, що виходить з рейки. Знаю що є там зверху підшипник каталожний номер якого по INA
    F220711, можливо проблема у ньому?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)