піднімаються оберти на горячому дизелі

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Eizerman, 14 бер 2017.

  1. Eizerman

    Eizerman Початківець

    Авто:
    VW Golf 7 1.6tdi bluemotion, VW Tiguan 2.0tdi cfgb 4 mocion, VW CC 2.0tdi cfgc 4 mocion
    1.6tdi comon reil. Періодично після певного пробігу на прогрітому двигуні під час руху піднімаються оберти холостого що і закінчується обов'язковим включенням вентиляторів (оберти не більше1000 при нормальних 750-800). Виходиш з машини відчувається запах. Якщо часто виключаю мотор то при наступній їзді після запуску обороти нормальні в процесі руху піднімаються на холостому до 1000 і при зупинці обов'язково вентилятори. Таке відчуття що з першої їзди мотор недостатньо прогрівся. Якщо вентилятори вже як сліж відмаслали то потім можна їздити нормально десь 120-150км, потім історія повторюєтья. Поділіться думками
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Щось з температурним режимом не в порядку. За звичай коли при зупинці вкл вентилятори то є перегрів ГБЦ тому і при неробочій помпі вкл. вентилятори...Чому ростуть оберти трудно сказати... за звичай це підсос повітря
     
  3. Eizerman

    Eizerman Початківець

    Авто:
    VW Golf 7 1.6tdi bluemotion, VW Tiguan 2.0tdi cfgb 4 mocion, VW CC 2.0tdi cfgc 4 mocion
    Це періодичний процес після певного пробігу. Повторення за 3-4 дні при денній їзді десь 50 км. Чи не зв'язано це з пропалюванням вихлопної системи??? Ніяких видимих помилок мозг не видає.
     
  4. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Скоріш за все - так!
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Видимі помилки тоді коли явно здох якийсь датчик або є аварійний режим. а так треба дивитись параметри по повітрю по форсунках і інші. Такий збій в машині називається спорадичний і насправді не дуже залежить від пробігу чи від часу. Не думаю що то від прогару. Навіть як прогорить перед каталізатором то бортовий комп не побачить того, хіба чуть впаде температура каталізатора. А обороти піднімає бортовий реагуючи на щось. Хіба прогоріло десь в системі ЕГР. В тебе скоріше всього дві поломки одна звязана з ростом обертів а друга з вкл вентиляторів. То треба добру діагностику... а так то гадати на каві
     
  6. Eizerman

    Eizerman Початківець

    Авто:
    VW Golf 7 1.6tdi bluemotion, VW Tiguan 2.0tdi cfgb 4 mocion, VW CC 2.0tdi cfgc 4 mocion
    Пропалювання вихлопної системи я мав на увазі не прогар, а прецес регенерації сажовика. Оберти піднімаються не завжди, а після певного наїзду, потім нормально. Машина не стара2014рік. Спитав би в німців та невмію шпрехати.
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    А ... ти мав на увазі регенерацію сажовика... В принципі можливий варіант але все одно щось не в порядку бо регенерація не повинна піднімати оберти. Регенерація іде по принципу раннього запалення коли додаткова частина суміші підпалюється при при відкритих випускних клапанах. бортовик збільшує паливо, але зменьшує повітря і рівень обертів задишається постійний. То можна легко перевірити... Проїдься до Миколаєва і назад так щоб 5-10 хв. тримати 150- 160 км/год. Якщо потім пропаде ріст обертів - значить сажовик. Взагалі для дізелів які їздять тілько по місту корисно хоч раз в місяць дати шміру по трасі....чистяться і впускний і турбіна і ЕГР і вихлоп
     
  8. Eizerman

    Eizerman Початківець

    Авто:
    VW Golf 7 1.6tdi bluemotion, VW Tiguan 2.0tdi cfgb 4 mocion, VW CC 2.0tdi cfgc 4 mocion
    Навіть не знаю що й думати. В машині на сажовик є контрольна лампочка. Десь 2 місяці тому загорілась я машину не глушив дав добре прогрітися без руху десь хвилин 10, потім проїхав десь 5 хвилин на 2 передачі з обертами 2200-2400 і лампочка погасла. Після того ще не загоралась. Мабуть ще почекаю хай вилізе болячка на зовні і помітніше буде бо в наших сервісах можуть і не розібратись зразу. Мотор 1.6tdi 81kw тип CRK BlueMotion. Голф. Буду радий якщо щось підскажете ще
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    То замало... і мучити машину на передачі не варто... Кажу проїдься десь по трасі але так щоб на високих обертах більше 3000 і головне постійно хв 10- 20 ... Ідея проста двигун створює сильний тиск і температуру у вихлопі... і там все пропалюється
     
  10. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Реже, но не настолько, чтобы считать их маловероятными, возникают вопросы с работой системы охлаждения, которые обуславливает некорректная работа датчика температуры, и с выходом на холостой ход, выражающимся в плавании оборотов вверх-вниз после сброса "газа". Последний из казусов вызывает беспокойство и психологический дискомфорт у водителей.
    https://www.abw.by/news/187877/
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)