хочу купити гольф або пасат який краще вибрати двигун AFT 1.6 чи 2E на коробці автомат? +- по моторам, якщо хтось знає. Будо б добре знати нюани їхні.
Вітаю! Щоб не відкривати нову тему,вирішив написати сюди,можливо хтось з таким стикався,та як вирішив? Двигун 1.6 AKL,хто на такому.той в курсі про заміну свічок... Не вперше викручував та закручував без зняття впускного колекора.але сталась засада... Підійшов час заміни свічок,ключ звичайно маю з карданчиком,складніше замінити на другому циліндрі. не буду писати про цьогорічну зиму(змерз та згадав багато не пристойних слів),корочше кажучи перекосило свічку і нарізав пару витків нової різьби на ГБЦ Всі мої спроби попасти на рідну різьбу були марні,по тихеньку дотягнув по новій,але на один виток так і не дотягнув(побоявся зірвати,трохи сили в руках є)зараз колодязь мокрий. Чи можливо відновити рідну різьбу?,щоб не свердлити ГБЦ і ставити перехідник(футорку)? Дякую.
Тому і сталась засада що міняв свічки не знімаючи колектора...потихенько зрізався перший виток різьби... і в якийсь раз просто пішов не по різьбі...це стандартна ситуація на тому двигуні... свічка до половини має легко закручуватись рукою... а так як там не можна засунути руку і неможливо проконтролювати чи свічка стоїть рівно...то маєш результат.. Тепер знімай колектор і дивись на скільки сильно зіпсував..якщо різьба зіпсута більше як на три чотири витки треба ставити футорку, бо в якийсь момент компресія в 10 атм. вирве свічку розфігачить колектор ну і все що з тим повязано...Якщо зіпсутий тільки початок то можна поправити мітчиком...шоб стружка не попала в циліндри мітчик густо змазати салідолом і після двох трьох витків витягувати знімати стружку і знову салідол...Насправді щоб зняти колектор - година часу
привіт всім. в друга проблема з роботою двигуна на Гольф 4 1.4 16v. На оборотах 1200-1700 троїть , сіпає , буває заглохне. Катушка . дроти поміняні , діагностика не покахує помилок. Дроссельну замінили на бу . Знаю шо може бути 100 причин, не знаю в який бік шукати?
На ХХ все добре, але навіть коли стоїш на нейтральній і помаленьку піднімаєш оберти , то при 1200 і до 1700 починає труїти. На великих все ок.. можливо і підсос десь , немає димогенератора, до кого можна звернутись з тим голфом?
Доброго ранку.Порадьте будь ласка до кого звернутися знайти причину і відремонтувати. 2 місяці тому пропав тиск масла.Поміняли масляний насос.Наїздив 2,5 тис і знову спрацював датчик.Заміряли тиск- на гарячу 0,4.мотор 1.4 16.Дякую.
Думаю, що буду містером "очевидність" - поганий датчик тиску масла(можливо проводка чи окислені контакти, які працюють через раз) або поганий масляний насос (буває, що замінений теж поганий). Якщо міряли механічним манометром, то мабудь датчик все таки добрий - тоді тре дивитися до помпи...
Дякую.Може по виробниках масляних насосів підкажете. Ваг-дорогий,більше 6000 .З замінників Продавець пропонує febi-2000.Чи може щось краще є?Підкажіть з досвіду.
ВАГовські масляні насоси практично не летять..в них така конструкція що тиск дають завжди. Хто тобі порадив міняти насос- той слабо орієнтується в ремонтах. але раз поміняли то це підтверджує що проблема не в насосі. Якщо дані які ти дав зроблені механічним манометром то проблема в ущільненнях в двигуні які мають тримати тиск. тиск тримають 1.вкладиші на колінвалі 2 Гідрокомпенсатори в ГБЦ, масляні форсунки для охолодження поршнів ( якщо вони є на твому двигуні). Я виходжу з того що в піддоні все нормально,маслозабірник не погнутий і все таке інше, з масляним фільтром теж все нормально і немає ніде тріщин звідки масло йде. Щоб ліквідувати проблему з тиском масла часом треба робити капітальний ремонт двигуна. Ну і накінець якість масла має бути добра
Дякую за відповідь.Чи ви би це поремонтували?можна до вас записатись на ремонт на наступний місяць?Якщо би згодились,напишіть адресу сервісу та контактний номер для узгодження часу.Гарного дня!