раз вже є така тема... питання таке. в мене капає (не сильно, але періодично) масло з КПП. підозра була на сальник штока КПП, але на мій погляв він сухий... чи того не видно на око? Ще є маленький (як 2-3 сірникові головки) скол між половинками коробки, зовні. Чи може бути в ньому причина (але ж там є прокладка, мала б тримати)? які ще можуть бути причини підтікання масла? Може, там є ще якісь інші сальники? чи варто знімати коробку просто для заміни прокладки, чи просто доливати масло (до 200-300 мл на рік)? коробка 085, 5 -ступка. масла там є 3,5 л.
я коли в себе міняв коробку, то замінив усі сальники (сальник штока, приводів, первичного) усе гарно, сухо, тихо... сальник первичного міняв зразу, а штока кпп і приводів уже на машині, коли побачив що течуть... доречі, в коробку лізе троха більше масла ніж 3,5 л. слабість 085 ккп це 5-та передача, може почати вити коли іде голодання масла тому я заливав через тросік спідометра.
Друзі в мене гольфік 2 , 1,6дизель при їзді відчувається хрускіт коробки , Питання ось вчому чи можливо що це може бути підшипник первиного валу ? Це було перше питання .) друге, чи буде різниця в максимальній швидкості якщо поставити на мій 1,6дизель коробку від гольфа 3 1,9тді і чи це реально !? )
Перше треба дивитись передаточні числа...там типів тих коробок було більше 10. Друге - треба повністю переставляти кулісу і зчеплення. В тебе здається зчеплення механічне на Г3 гідравлічне
Зрозуміло дякую за консультацію я думав все ж таки це простіше (( . А ще таке питанням ожливо знаєте якогось хорошого майстра по коробках хотів би щоб подивились на мою коробку !.?