питання по турбіні

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем waha lan, 24 лют 2017.

  1. waha lan

    waha lan Active Member

    Авто:
    volkswagen passat
    хто з трактористів :facepalm: знає , якщо зжати патрубок що йде до турбіни і газувати - то він має втягуватись чи роздуватись. двигун 1.9 тд.AAZ, DSC_0005-6.jpg
     
  2. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    від повітряного фільтра втягуватись. від мотора роздуватисьУ!!!
     
  3. waha lan

    waha lan Active Member

    Авто:
    volkswagen passat
    купив Б/У турбіну,шат вертикальний чуть є, але не багато , той патрубок що йде до мотора не надувається взагалі,щей всередину втягує.прискорення ніякого не відчувається.то що означає що вона мертва.
     
  4. waha lan

    waha lan Active Member

    Авто:
    volkswagen passat
    зняв шланг вакумний який йде до турбіни після EGR ,машина полетіла як ракета.чи можна так їздити, хто знає. 1450514977072_bulletin.jpg
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ти відключив управління змінними лопастями турбіни. в тебе той механізм дуже туго ходив. Він або підклинює або засильна зворотня пружина. Може твоя турбіна від двигуна більшого обєму. То треба до турбінщиків щоб поміряли силу наддуву і або підрегулювали пружину або якщо не вдасться підрегулювати приговорили сам механізм, або підклинює сама "геометрія" і її тре чистити. Зараз вона тебе працює як стара звичайна турбіна без "геометрії". Змінні лопасті не рухаються і з часом закоксуються так що зрушити їх з місця буде проблематично. З регуліровкою "геометрії" поїде ще краще
     
  6. waha lan

    waha lan Active Member

    Авто:
    volkswagen passat
    Юра вона і так працює як стара звичайна турбіна без "геометрії", бо на тих моторах не ставили змінних лопастей, там всередині тільки є один клапан.який відкривається отим ричагом вакуума.+ знімав турбіну все там чисто і відкривається ,закривається. Але відкриває ва 1450515035269_bulletin.jpg куум заскоро той клапан ще на холостих , і назад не закриває.
     
  7. napets

    napets Початківець

    Авто:
    Б7
    І в мене сьогодні щось похоже,типу-стою на асфальті я в лижі обутий,толь лижі не їдуть,толь я їбанутий
    Б7 2.0tdi, двигун cfgb.
    Вирішив я глянути,а як там мої картерні гази!?
    Завів.Відкрив кришку маслозаливної горловини-бідскакує.Я зняв шланг вентиляції картера,він підключається до входу турбіни,а саме в патрубок між входом турбіни і повітряним фільтром,а там повітря не всасується а навпаки з тої діри нагнітається.При збільшенні обертів до 1200 нічого не змінилося.Вище не газував.По ідеї,турбіна повинна втягувати повітря,а вона нагнітає.
    Шо за прикол,ніц не розумію,де я "туплю"?
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    так і має бути..в картері повишений тиск газів...от звідтам і пре на вхід в турбіну для повторного спалювання і нейтралізації кисню...тільки там ще має бути клапан який картерні гази кидає прямо у вихлоп, якщо їх забагато для рецикльвки
     
  9. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Напрямок повітря варіант 1 чи 2?
    sss.jpg
     
  10. napets

    napets Початківець

    Авто:
    Б7
    Так,з картера пре на вхід турбіни,тільки чого пре з входу турбіни на зустріч?
     
  11. napets

    napets Початківець

    Авто:
    Б7
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    А як зафіксував що пре... при роботі двигуна повинно тільки втягувати бо на вхід іде повітря після фільтра.. при виключенні двигуна можливий зворотній хід повітря за рахунок останнього робочого ходу одного з поршнів
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)