питання по турбіні

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем waha lan, 24 лют 2017.

  1. waha lan

    waha lan Active Member

    Авто:
    volkswagen passat
    хто з трактористів :facepalm: знає , якщо зжати патрубок що йде до турбіни і газувати - то він має втягуватись чи роздуватись. двигун 1.9 тд.AAZ, DSC_0005-6.jpg
     
  2. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    від повітряного фільтра втягуватись. від мотора роздуватисьУ!!!
     
  3. waha lan

    waha lan Active Member

    Авто:
    volkswagen passat
    купив Б/У турбіну,шат вертикальний чуть є, але не багато , той патрубок що йде до мотора не надувається взагалі,щей всередину втягує.прискорення ніякого не відчувається.то що означає що вона мертва.
     
  4. waha lan

    waha lan Active Member

    Авто:
    volkswagen passat
    зняв шланг вакумний який йде до турбіни після EGR ,машина полетіла як ракета.чи можна так їздити, хто знає. 1450514977072_bulletin.jpg
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ти відключив управління змінними лопастями турбіни. в тебе той механізм дуже туго ходив. Він або підклинює або засильна зворотня пружина. Може твоя турбіна від двигуна більшого обєму. То треба до турбінщиків щоб поміряли силу наддуву і або підрегулювали пружину або якщо не вдасться підрегулювати приговорили сам механізм, або підклинює сама "геометрія" і її тре чистити. Зараз вона тебе працює як стара звичайна турбіна без "геометрії". Змінні лопасті не рухаються і з часом закоксуються так що зрушити їх з місця буде проблематично. З регуліровкою "геометрії" поїде ще краще
     
  6. waha lan

    waha lan Active Member

    Авто:
    volkswagen passat
    Юра вона і так працює як стара звичайна турбіна без "геометрії", бо на тих моторах не ставили змінних лопастей, там всередині тільки є один клапан.який відкривається отим ричагом вакуума.+ знімав турбіну все там чисто і відкривається ,закривається. Але відкриває ва 1450515035269_bulletin.jpg куум заскоро той клапан ще на холостих , і назад не закриває.
     
  7. napets

    napets Початківець

    Авто:
    Б7
    І в мене сьогодні щось похоже,типу-стою на асфальті я в лижі обутий,толь лижі не їдуть,толь я їбанутий
    Б7 2.0tdi, двигун cfgb.
    Вирішив я глянути,а як там мої картерні гази!?
    Завів.Відкрив кришку маслозаливної горловини-бідскакує.Я зняв шланг вентиляції картера,він підключається до входу турбіни,а саме в патрубок між входом турбіни і повітряним фільтром,а там повітря не всасується а навпаки з тої діри нагнітається.При збільшенні обертів до 1200 нічого не змінилося.Вище не газував.По ідеї,турбіна повинна втягувати повітря,а вона нагнітає.
    Шо за прикол,ніц не розумію,де я "туплю"?
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    так і має бути..в картері повишений тиск газів...от звідтам і пре на вхід в турбіну для повторного спалювання і нейтралізації кисню...тільки там ще має бути клапан який картерні гази кидає прямо у вихлоп, якщо їх забагато для рецикльвки
     
  9. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Напрямок повітря варіант 1 чи 2?
    sss.jpg
     
  10. napets

    napets Початківець

    Авто:
    Б7
    Так,з картера пре на вхід турбіни,тільки чого пре з входу турбіни на зустріч?
     
  11. napets

    napets Початківець

    Авто:
    Б7
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    А як зафіксував що пре... при роботі двигуна повинно тільки втягувати бо на вхід іде повітря після фільтра.. при виключенні двигуна можливий зворотній хід повітря за рахунок останнього робочого ходу одного з поршнів
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)