хто з трактористів знає , якщо зжати патрубок що йде до турбіни і газувати - то він має втягуватись чи роздуватись. двигун 1.9 тд.AAZ,
купив Б/У турбіну,шат вертикальний чуть є, але не багато , той патрубок що йде до мотора не надувається взагалі,щей всередину втягує.прискорення ніякого не відчувається.то що означає що вона мертва.
зняв шланг вакумний який йде до турбіни після EGR ,машина полетіла як ракета.чи можна так їздити, хто знає.
Ти відключив управління змінними лопастями турбіни. в тебе той механізм дуже туго ходив. Він або підклинює або засильна зворотня пружина. Може твоя турбіна від двигуна більшого обєму. То треба до турбінщиків щоб поміряли силу наддуву і або підрегулювали пружину або якщо не вдасться підрегулювати приговорили сам механізм, або підклинює сама "геометрія" і її тре чистити. Зараз вона тебе працює як стара звичайна турбіна без "геометрії". Змінні лопасті не рухаються і з часом закоксуються так що зрушити їх з місця буде проблематично. З регуліровкою "геометрії" поїде ще краще
Юра вона і так працює як стара звичайна турбіна без "геометрії", бо на тих моторах не ставили змінних лопастей, там всередині тільки є один клапан.який відкривається отим ричагом вакуума.+ знімав турбіну все там чисто і відкривається ,закривається. Але відкриває ва куум заскоро той клапан ще на холостих , і назад не закриває.
І в мене сьогодні щось похоже,типу-стою на асфальті я в лижі обутий,толь лижі не їдуть,толь я їбанутий Б7 2.0tdi, двигун cfgb. Вирішив я глянути,а як там мої картерні гази!? Завів.Відкрив кришку маслозаливної горловини-бідскакує.Я зняв шланг вентиляції картера,він підключається до входу турбіни,а саме в патрубок між входом турбіни і повітряним фільтром,а там повітря не всасується а навпаки з тої діри нагнітається.При збільшенні обертів до 1200 нічого не змінилося.Вище не газував.По ідеї,турбіна повинна втягувати повітря,а вона нагнітає. Шо за прикол,ніц не розумію,де я "туплю"?
так і має бути..в картері повишений тиск газів...от звідтам і пре на вхід в турбіну для повторного спалювання і нейтралізації кисню...тільки там ще має бути клапан який картерні гази кидає прямо у вихлоп, якщо їх забагато для рецикльвки
А як зафіксував що пре... при роботі двигуна повинно тільки втягувати бо на вхід іде повітря після фільтра.. при виключенні двигуна можливий зворотній хід повітря за рахунок останнього робочого ходу одного з поршнів