Коротенький вступ Цікавить питання -як відрізнити, чи як повиненні ззовні виглядати оригінальні запчастини, типу упаковка,якісь знаки типу ВВ-ОООО,сертифікат. -замовив запчастини по ходовій а саме робив заміну підшипників ступиці, сайлентблоків ричагів і втулки стабілізатора.Замовив всі резинки в оригіналі. Приїхали в синіх кульочках з штрихкодами і оригінальним каталожним номером, відкриваю, по кругу вибитий ориг номер, ОООО,Germani, і штамп BOGE. Я так розумію,що то той самий Лімф., чи є зміст переплачувати 20% за той самий товар? На втулках стаба- кат номер і великими буквами вибито AUDI тут ясно. Хтось щось ще замовляв в оригіналі, як виглядає?
Давно не вірю в оригінал! Німаки виготовляють товари в трьох категоріях(щось подібне до совкових "сортів"): 1.для внутрішнього ринку (тобто для себе) 2.на експорт 3.для "країн третього світу" третя категорія досить часто виготовляється "китайськими" руками,і хай вже краще на виробі пише "чіна" аніж "жермані"! Звичайно можуть бути і виключення:старі запаси і т.д., та деякі ексклюзивні деталі,а саме до ЖИ шиїсєтих та сінхр! пи.си.рейка рульова Г2 "арижинал" - 8тищ і фсьо ! ролік натяжний ремня ГРМ "арижинал" - 4 т. і в свист!
VW сам не робить запчастини до своїх авто, а влаштовує ніби змагання, забув як по научному називається, між фірмами-віробниками запчастин. І кожен виробник надає свої запчастини і VW/AUDI обирає собі того виробника,а бо декількох, які будут виготовляти і поставляти запчастини їм на конвеєр. Тому часто на оригіналі може бути номер лемфордера або боже(на гумі) та інші. От тому, знаю на практиці, якщо хочешь добрий сайлентам-купуй лемфордер(головне щоб була мітка Боже) Так само ,якщо замовити ролік оригінал, то приїде ролік в ориг.упаковці, по ціні оригіналу, а в середині INA,який можна купити на половину дешевше.....
Лемфьордер це ще не означає якості. Напрклад їхні опорні підшипники (г1, порш 924 та scirocco) повне ге, не їздять більше місяця. Натомість Фебі тримають вже другий рік. Натомість інші гумки від фебі можуть бути гіршими. Як правило, замінники це завжди лоторея. Натомість з оригінальними запчастинами проблем в мене не було ніколи.
Все правильно!!! Додам від себе- що всі запчастини які приходять в оригіналі чи то БОЖЕ чи ІНА і т.д на порядок по якості ліпші, тому що
Про підшипники ступиць, взяв Рувіль, відкриваю- сам підшипник ФАГ і повний комплект нових гайок і болтів. Хто щось скаже про Фебі, я так розумію то тоже упаковщик.
При демонтажі ступиці Ельза рекомендує всі гайки і болти під заміну, болти з гайками в оригіналі(гайки самоконтр.і пластмаски при демонтажі "розбиваються" а болти мають спец покриття, щоб не прикипало одне до другого) йдуть під замовлення, тому не бачу змісту купляти окремо. Так само як торм колодки АТЕ йдуть в коробці з пружинами, 2 болтами і змазкою. Лукас-TRW пружини не додає, або може не на всі авто.
та ні, я не про окремо підшипник і окремо болти з гайками, я про такий самий комплект як ти купив, але тільки по FAG.
Не так зрозумів, виправляюся, ФАГ робить тільки підшипники, ще якась кантора тільки гайки а Рувіль є упаковщик, який то все зберає разом і продає як набір для заміни підшипника, впринципі вигідно.
Краще купувати все по орiгiналу! Все iнше може бути лайном. Хоча в мене є довiрв до Лемфердер, Боже/Сакс, Фебi/Бiльштайн(то виробник) i ще декiлька фiрм.
Наглядний приклад чим Лімфодер( стара тяга) відрізняється від Муга(Moog) Місце з"єднання в Мууга просто "прихвачено" з боків зваркою, тоді як в Лімфодера акуратно завальцьовано.
Особистий досвід- всі запчастини які доводилось купляти були або оригінал або замінник а саме Лімфордер. Про Moog, Swag, Febi, і т.д. навіть не Думав!!!!
Чесно кажучи, слабо віриться в те що можна якимось чином впевнитись в оригінальності запчастини, хіба сам її від поляків привезеш, чи з бундесу..