При запуску зранку засвітився "Check", повідомлення "Emissions workshop", та в процесі їзди відчув, що не вмикається турбіна, машинка майже не розганяється. Чи на машині стоїть каталізатор, чи діючий EGR чи заглушений, не маю поняття. Ймовірні причини нагуглив: - пробитий вакуум патрубків турбіни і клапанів. - загажений в хлам EGR. - загажений в хлам каталізатор. - помер датчик лямбди. Що ще може бути з тою чудо машиною німецького автопрому?
Тре дивитись в сторону турбіни.. потім каталізатор. лямбда і ЄГР на вмикання турбіни не сильно впливають ...Тільки там не лямбда а датчик температури вихлопних газів...лямбда на бензинах...то в народі. наз лямбда
Датчик температури стоїть на авто з сажовими а в тебе здається сажового нема , може помиляюсь , не памятаю який в тебе двигун. В мене така помилка була коли накрилась дроссельна заслонка. Глянь чи не згорів запобіжник який керує дроссельною . Якщо вона підклинює чи заклинила , то ві горить в першу чергу. Шнурком теж подивитися варто..
Я в пості написав, що в комплектації стоїть каталізатор, але чи він ще є я не знаю. Сажевого в цьому дорістайлі ще не було. Запобіжник на дросельну? Ого, не знав, що дросель має запобіжник.
Читав, що часта проблема - зашлакований в хлам ЄГР, вгамно закоксований. Одразу вискакує така помилка і не запускається турбо фізично. Тре шнурок і глянути що є.
ЕГР фізично з турбіною не звязаний...ЕГР то труба в якій стоїть клапан. Один кінець труби іде з випускного колектора а другий кінець труби у впускний колектор а клапан то відкриває пропуск газів то закриває...Можливий варіант що вони примусово програмно відключають турбіну коли забивається ЕГР...але то теж неможливо...можна тільки регулювання турбіни відключити...але навряд чи то так роблять.. А турбіна все одно буде крутитись і качати повітря
Розказую, що було. Було зчитано помилку датчика надуву турбіни. Замінено датчик надуву турбіни. Check світиться далі і не скидається. Вилізає одразу друга помилка обриву мережі від датчика надуву. Танці з бубнами на сервісі 4 години. Прозвін усієї проводки від датчика надуву до мозгів, від датчика надуву ще кудись. Закорочений був фіолетовий провід "на" або "від" датчика надуву. Прочищено всі роз'єми від різних датчиків, мозгів і ще чогось. Перерухано проводку від датчика. Вуаля, чек пропав, результат є, машина їде, причина, що було не відома. Все, як Єдине не можу зрозуміти, навіщо мені робили перевірку системи димогенератором, як збирали машину, вартість якої 350 грн, але най там вже буде.