Продав свого гольфа 2. Хочу новіше та комфортніше авто. Щоб нічого не товкло і щоб не ремонтувати все по колу(поки мав гольфа то багато чого в ньому зробив)))). По грошах має бути 6000-6500(хіба би шось було дуже добре то 7000). В день проїзджаю 50 км з них 15 містом. Стиль їзди спокійний. Покищо думаю машинку брати десь на рік. А далі буде видно. Думаю над 2-ма варіантами ланос(від 2007) і ауді 100(від 1991р). Ланос - ніби новий і ніби ремонтувати не прийдеться тай розхід не великий і є електро/гідро/кондюк. Поїздив на ньому і шось так ніби не то((( Ну простенька робоча машинка. Ауді - класна і тиха і комфортна(то зі слів і відгуків) але велика і всеодно прийдеться щось робити і мабуть за більші гроші ніж ланос і розхід більший. Але поки думаю купити на рік тобто дуже грошей вкладати не збираюсь(якщо і буду то вже довше їздитиму). 1) Порадьте народ що б ви брали(можливо і ваші варіанти)? 2) І якщо є власники чи знавці ауді то напишіть про її обслуговування. 3) І що на вашу думку легше зараз продати якщо обидві машинки будуть в хорошому стані?
Бери наступного Гольф 3. Відповідає всім твоїм параметрам, як ціновим - так і комфортним. Рік випуску свіжіший ніж ауді (про ланос взагалі нічого писати не буду), компактний.
Якщо на рік то бери якомога молодшу машину бо: 1- і ламаються менше 2- продати буде легше через рік. На рахунок ауді конкретно 100тки машина гарна(представницький клас) та розхід в 12л/100км то забагато а порахуй за рік!!? Рік назад сам стояв перед таким вибором теж хотів або 100тку(А6) або щось тільки не ланос на крайній випадок китайця. В авторіа вбив параметри для пошуку і знайшов реноху 2006р з косметичними дефектами при ціні в 5900уе, за рік міняв лише те що по регламенту. А після покупки ренохи сів в А6(пригнану на розборку) то я зрозумів що вибір зроблено вірно.
підтримую рено. на сьогоднішній день не дорога в обслузі, + є повні комплектації конди., електро пакети і тд. Сам стояв перед вибором заміни авта, скажу що зупинився на такому бренді як хонда цивік 1993-98років.пробував катався гарна, швидка, економна.
Мені вдалося поміняти гольфа на октавію а тепер на суперб, і скажу тобі так, якщо хош шоб машина не ламалася, то купуй нову, якщо хош шоб запчастини були не дорогі то бери нижчий клас ))) Вся правда, а машин які не ламаються - НЕМА! Тим більше коли купуєш авто б-у, не вір шо стан - ІДЕАЛЬНИЙ, то тільки на перший погляд так )))
Дякую за відповіді))) Мабуть все ж таки буду намагатись знайти щось поновіше... Як будуть знайомі щось таке продавати до пишіть))))))
Не згоден!!! Як правило виробники не заморочуються розробкою окремої підвіски для бюджетних чи авто бізнес класу. Саме дороге в новіших авто це двигуни точніше їх системи, і роблять так щоб ти не мав змоги залізти туди сам(використовують спец ключі, спец інструмент), але це і плюс бо все міняється по регламенту і ніхто на буде ставити б/у запчастин тому надійнвсть на висоті. Причому як правило інтервал ТО в авто вищого класу більший, за приклад у мегана 15тис а у сімби 10тис, хоча на авто стоять абсолютно ідентичні двигуни.
Ага, так-так, порівняєм Сеперб і октавію, або пасат і гольф? Особисто я б не брав бюджетну машину, але нову ) Чарабайки... От доприкладу подобався мені кашкай ніссан... І може б взяв, але там двигун 1.6...