Доброго дня. Шановні користувачі, потребую вашої поради - при заведеному двигуні на місці роздається неприємний гул при повороті керма (особливо при повороті вправо). Підгазовка зменшує гул. Також при входжені в правмй поворот накатом чути хрускіт в районі переднього колеса. При заглушеному двигуні гулу немає. Дана проблема почала проявлятись після поїздки на схід (піймав хорошу яму за Кобеляками. Благо захист картера допоміг) Наперед дякую за будь-яку пораду
Гудить на місці насос гур, мій коли помирав мав такі ж симптоми. А от хрускіт при повороті, може і рейка...Треба до норм майстра
На рахунок насосу - може проблема і не в самому насосі, а в ремні? В мокру погоду він свистить, а натяжний гуляє сильно.. Проте, я вважаю, що насос відпадає - гул тільки в салоні. Під капотом тихо.
Так. Вивертаєш кермо в той бік де зазвичай хрустить. Піддомкрачуєш то колесо яке зазвичай хрустить. І крутиш це колесо, одночасно прислухаючись до хрусту, якщо є хруст одразу за гальмівним диском - тоді це зовнішній ШОКШ("шрус" російською, або ще в народі "граната", тобто "шарнір одинакових кутових швидкостей"), якщо ближче до коробки тоді це внутрішня "граната", якщо ж в коробці - ти попав
Можна ж простіше, руль вліво майже до упора і різко газ (але без шліфування), так само і вправо. З якої сторони захрустіло, той шрус і закінчився. Але, було сказано вище, що хрустить накатом, а шрус при навантаженні мав б хрустіти
Нічого підозрілого не виявив. Проте вчора падав дощ і на мокрому засвистів ремінь генератора. Можливо, гул через нього?
якшо не хрустіло, значить не шруси. Не думаю, що ремінь. Заїдь десь до нормального сервісу і всі проблеми відпадуть
Повернусь до теми - гул усунено. Причина в приводі генератора. Приводом для ремонту став обірваний ремінь. А обірвало його через підшипники генератора, які посипались. Отож, ціна питання - 400 грн ремінь, 800 - натяжний ролик з механізмом, 1100 - ремонт генератора. Звідси висновок - максимально швидко усувайте дрібні поломки, а не чекайте допоки жарений когут за гепу вкусить. Дешевше буде