При яких обертах двигуна (враховуючи при яких обертах двигун розвиває максимальну потужність) потрібно перемикати передачі з мантою економії палива.?
Відповідь: При яких обертаж двигуна оптимально перемикати передачі? чесно кажучи я перемикаю на 2500-2900, приблизно
Відповідь: При яких обертаж двигуна оптимально перемикати передачі? http://www.volkswagen.lviv.ua/forum...t=%EE%E1%EE%F0%EE%F2%E8+%E4%E2%E8%E3%F3%ED%E0 http://www.volkswagen.lviv.ua/forum...t=%EE%E1%EE%F0%EE%F2%E8+%E4%E2%E8%E3%F3%ED%E0
Відповідь: При яких обертаж двигуна оптимально перемикати передачі? PeGas, дякую за інфо, але моє питання має наувазі оптимальне співідношення росходу палива та зношення двигуна. В кого ще які думки?
Відповідь: При яких обертаж двигуна оптимально перемикати передачі? Для экономії палива головне, як ти будеш виходити на ті оберти, коли перемикаєш передачі. ;-) Тобто якщо тапку в пол, то неважливо. коли перемикати, економії ніякої НЕ БУДЕ! А перемикати оптимально на 3000.
Відповідь: При яких обертаж двигуна оптимально перемикати передачі? А хіба це не залежить від двигуна і самої КПП? Dont know...
Відповідь: При яких обертаж двигуна оптимально перемикати передачі? Не згідний. В кожного двигуна є своя амплітуда обертів, при якій він найекономніший. Наприклад, при умові повністю натисненого газу 2Е буде споживати максимум при 2500 а KR при 6800. Тим не менше на головне питання можна відповісти простіше - споживання палива прямо-пропорційне до відкриття дросельної заслонки, іншими словами, чим менше газу натиснено, тим менше бензину потрапляє в циліндри, відтак для максимально економної їзди треба якомога менше тиснути цю педаль . З іншого боку, враховуючи загрозу надмірної зношуваності двигуна при навантаженнях на низьких, потрібно шукати золоту середину. На жаль, вона залежить від ситуативного фактора, тобто навантаження в даний момент. Якщо ми їдемо з гори, можемо перемикатися на 1000, натомість при сильному навантаженні під гірку це перемикання не може бути менше 2500 для 2Е чи 4000 для KR, бо є ризик, що заглохнуть . Отже виходить формула - для економії їхати з найнижчими обертами і додавати їх перед збільшенням навантаження, тобто при їзді з вантажем, під гірку, при розгоні та за мірою збільшення швидкості. Мінімально допустимі оберти для їзди в кожного мотора свої - як правило це холості + півтисячі, принаймні на них відключаються всі датчики холостого ходу, такі як контролер тиску масла, клапани ХХ ітд.
Відповідь: При яких обертаж двигуна оптимально перемикати передачі? в тих темах твоє питання також зачіпає і є дописи про то