У мене така проблема! коли провертаю ключ запалення на приборці засвічується в пів накалу лампа вказівника правого повороту. Також зазначу що коли включаю лівий поворот то на приборці моргає правий вказівник повороту.Пробував всі лампи на поворотах світять ,також аварійка працює відмінно. ПРИБОРКА СТОЇТЬ РІДНА З АНАЛОГОВИМ ГОДИННИКОМ. ХТО ЗНАЄ ПРИЧИНУ БУДЛАСКА ПОМОЖІТЬ БУДУ ВДЯЧНИЙ!
Маєш електричну схему від свого авто? Зможеш зняти щиток приборів? Користуєшся мультиметром? Можеш спробувати перевірити маси за панелю приборів.
Якщо треба, маю посвну схему панелі реле і запобіжників, колодок і фішки панелі приладів. У ворд файлі Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
Я НЕМАЮ ЕЛЕКТРИЧНИХ СХЕМ. ЯКЩО МОЖЕШ ВКАЖИ ЯКІ МАСИ НА ПАНЕЛІ ПРИБОРКИ АБО ЯКІ ДРОТИ .АБО ЯК ПЕРЕВІРИТИ МАСИ .
Я також немаю схем до твого авто, але як правило знімаєш щиток приборів і панельки під рулем і всі шпильки з коричновими дротами відкручуєш і закручуєш. Я думаю їх там небагато десь штук 5 знайдеш. До речі перед тим відключи АКБ. Ше можеш фішки на щитку перещолкнути + ВД40. І ще одне запитання Точно всі лампочки(нетільки поворотів) світять так як треба(зовнішні)?
Сигналізація підєднана до поворотів чи габаритів? Якщо до поворотів .. Може бути проблема в сигналізації. Схеми найти в інтернеті не проблема . Розібратися в схемах проблема....
А у тебе при увімкнені лівого мигає правий тільки на щитку чи повністю? Якщо тільки на щитку то сигналізація нідочого.
Тобто в тебе на панелі працює тільки права стрілка... А це так завжди було , чи тільки зараз. Можливо до того стояла панель з одною лампочкою поворотів внизу. Якщо так тоді треба розбиратися з дротами з блоку запобіжників до панелі. І з розємом на панелі.
я незнаю яка стояла до того приборка . я коли придбав авто все вже так було. якщо треба підключити якісь дроти то вкажіть які саме. БУДУ ВДЯЧНИЙ!