Проблема з АКПП, B5+

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Andrii.M, 13 бер 2018.

  1. Andrii.M

    Andrii.M Початківець

    Авто:
    VW Passat b5+, 2004, 1.9 tdi, 130к.с. АКПП
    Доброго дня.
    Passat b5+, AVF, коробка 5ст EYF.
    З'явилась проблема з задньою передачею. На холостих в положенні R їде, буває досить сильний поштовх, але їде. Коли нажимаю педаль газу то дуже часто таке враження ніби включається нейтралка (обороти піднімаються, машина не їде), на спуску взагалі котиться вперед, але буває і їде (на бардюр задом заїхав з 4го разу).
    Підкажіть в чому може бути причина (+\-) і наскільки це серйозно\дорого + толкових майстрів для діагностики.

    Дякую.
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Перше що перевірити - рівень рідини в коробці. Якщо в нормі то коробку на переборку. ЗЧ з роботою мабуть будуть баксів 300 а то й більше, точно не знаю.
    Найкращий майстер у Львові що я чув - Роман 0676792141
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Подивився я на ціни на ті коробаси - мабуть таки більше ремонт стане.
     
  4. Carlsson

    Carlsson Місцевий

    Авто:
    Skoda Oktavia A5
    Ex: Аudi A6C5
    Passat b5,
    Audi A6C5 avant
    Удари, то гідравліка. Дивитись до рівня, якщо все норм, то знімати піддон і дивитись кількість стружки. Якщо багато, то на переборку + промивка "мозгів", якщо мало, то стартувати з промивки.
     
  5. Carlsson

    Carlsson Місцевий

    Авто:
    Skoda Oktavia A5
    Ex: Аudi A6C5
    Passat b5,
    Audi A6C5 avant
    Зняти -поставити тільки 2000-2700 коштує. Масла 9л по 270-300 грн. І вже 200$ при тому що ще нічого не робилось. Ремонт потяне мін. доларів 600. І краще таке робити в тих хто дає гарантію...
     
    • Корисно Корисно x 1
  6. Andrii.M

    Andrii.M Початківець

    Авто:
    VW Passat b5+, 2004, 1.9 tdi, 130к.с. АКПП
    Рівень може впливати тільки на задню?
    На драйві все ок, переключається плавно без ударів/ривків
     
  7. Andrii.M

    Andrii.M Початківець

    Авто:
    VW Passat b5+, 2004, 1.9 tdi, 130к.с. АКПП
    Дякую
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Не знаю що це за коробас, але не аудюшних тіптронах тих років один соленоїд відповідає за переключення між R i D, а також за переключення з 5ї на 4ту передачі. На трасі якщо пустити газ з 5ї передачі то при включенні 4ї буде удар, а при переключеннях R i D удари сильніші. І там проблема не з гідравлікою, а тільки з одним соленоїдом.
     
  9. Andrii.M

    Andrii.M Початківець

    Авто:
    VW Passat b5+, 2004, 1.9 tdi, 130к.с. АКПП
    На трасі все ок, 2 дні тому їхав 50+км 100-120, ударів не було, при самому переключені з D на R чи P на R то удару як такого нема, коли вже рухається задом тоді є
     
  10. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Удари для автомата то ДУЖЕ погано, кожен удар може закінчитись смертю коробки. Удар відбувається коли подача рідини запізнюється з перекриттям відповідного отвору в плиті коробки. За перекриття відповідають стальні(титанові?) шаріки, а плита люмінієва... тому ці отвори роздовбуються з кожним таким ударом і плиті прийде триндець. То біжи і ремонтуй клапан подачі рідини, котрий відповідає за ввімкнення задньої. Деколи таке буває якщо недостатній рівень рідини, або коли залита не та рідина (дехто замість АТФки хрєнь якусь заливає і тоді на холодну йдуть удари) або вже клапани тре реставрувати...
     
  11. Andrii.M

    Andrii.M Початківець

    Авто:
    VW Passat b5+, 2004, 1.9 tdi, 130к.с. АКПП
    Дякую,
    Коробка обслуговувалась 2 роки тому, точно не знаю що конкретно заливали бо робив попередній власник.
     
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    "ударів не було, при самому переключені з D на R чи P на R то удару як такого нема, коли вже рухається задом тоді є"
    Эй, щось тут не те. Удар при русі, не при переключенні... Тут вже швидше щось з механікою. Опиши ще раз. Як я зрозумів то коли включаєш задню і нога на тормозі то вона включається ок і ти просто відчуваєш за 1 секунду плавний натяг, машина готова їхати. Тоді ти відпускаєш тормоз, иашина починає їхати і тут БАХ, удар. Завіса. Кінець першої дії.
    Правильно я зрозумів?


    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  13. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    А, фу всьо, поняв. Їдь дл майстра, тут ми тільки гадати зря будем. При такому низькому рівні АТФки вперед би теж буксувала і не їхала, особливо в поворотах. Тут біда в самій коробці. До майстра любе треба.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  14. Andrii.M

    Andrii.M Початківець

    Авто:
    VW Passat b5+, 2004, 1.9 tdi, 130к.с. АКПП
    Приблизно так, але воно якось рандомно. Було стою на парковці, включив задню, чекаю поки проїдуть машини щоб виїхати і чую удар десь за секунд 10, було включив, проїхав 5-10 метрів, удар, це поки випадки на холостому ході. Було їду задом на холостому, нажав газ, не їде, переключив R-P-R, поїхала і за паро метрів удар. Почалось це десь тиждень тому, коли замітив то пробував вперед назад їздити натискаючи газ то з 5 разів 1 раз при русі назад був удар, але їхала. А вчора пробував то тільки з 4-5 разу поїхала назад (паркувався на бардюрі).
    Якраз перед тим міняв гранату бо хрустіла і декілька разів клинила коли здавав назад.
     
  15. Carlsson

    Carlsson Місцевий

    Авто:
    Skoda Oktavia A5
    Ex: Аudi A6C5
    Passat b5,
    Audi A6C5 avant
    По любому розбирати треба. Варіантів море...
     
  16. Dmytro Soroka

    Dmytro Soroka Новачок

    Авто:
    Passat b5 1.9 tdi
    Доброго дня. Підскажіть будьте ласкаві чим закінчилась ваша історія з АКПП, у мене така сама ситуація. І де робили, що це коштувало. Дякую.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)