Проблема з АКПП

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Gartex, 12 лип 2015.

  1. Gartex

    Gartex Початківець

    Авто:
    VW GOLF IV
    1.6 SR AKL
    Здоровенькі були!
    Маю одну проблему, може порадите до кого звернутись у Львові.
    Гольф 4, 1999 року, 1.6 бензин, акпп.
    Рік часу мордувався з протіканням коробки, постійно підтікало масло, звертався до різних майстрів, якщо так можна їх назвати, міняли прокладки піддона, мазали герметиками, перебирали гідроблок (при чому тут він?!), а масло все текло і текло. Саме цікаве, що чим більше ремонтували, тим гірше воно витікало, останні рази закінчувалось все тим, що я забирав "суху" машину з ремонту, ставив в кінці дня біля хати, зранку виходив, а під коробкою озеро... сідав і знов в ремонт... Ну, може і сам винен, требуло зразу шукати ще когось, а не їздити до тих самих постійно, хоч ніби хвалені перехвалені і чув багато позитиву, але у моєму випадку не шукали причину підтікання, а тільки старались усунути наслідки, в результаті чого підднон і нижня частина коробки була майже вся у герметику, десь 2 тюбика вимазали... умільці. Навіть після заміни піддона на новий нічого не помінялось, грошей з мене за то все мазання не брали, бо пішли на принцип, але коли я в надцятий раз забрав машину і через 2 години знову побачив плями під коробкою, мене вкурвило як то кажуть і я почав шукати інших майстрів. Знайомий порадив дідів в гаражах біля Шувару, вони спеціалізуються на автоматах мерсів, але взяли і мого гольфа. Мат перемат лунав півдня, в попередніх майстрів напевно повилазило від гикачи, бо натворили вони там реально такого, що в голову не вкладається. Але менше з тим, як виявилось, проблема була в 2 гумових кільцях, які були успішно замінені і машина перестала ходити під себе, принаймні плям під нею вже немає. Все би чудово, тільки для заміни одного кільця прийшлось знімати частину шлейфу, який виходить з коробки і підключається до фішки біля мотору. Геніальні конструктори машини не придумали нічого розумнішого, як пропускати той шлейф під стартером, щоб витягти шлейф з коробки треба або знімати стартер, або протискати його в невеличку пройму, звісно ніхто стартера не знімав. Після збору піддона і вього решта, я, переповнений щастям, виїхав на тестдрайв, і тут вся радість зникла, коли машина дуже туго почала рушати... як ви вже зрозуміли, коробка стала в аварійний режим, постійна 3-тя передача в драйві. Підключили машину до компа, а там цілий букет:

    Номер блока управления: 01M 927 733 HF
    Компонент и/или версия: AG4 Getriebe 01M 4486
    Кодировка: 00000
    Код мастерской: WSC 00000
    VCID: 7B8920F77AEB
    7 Найдены неисправности:
    00258 - Электромагнитный клапан 1-N88
    36-00 - обрыв цепи
    00260 - Электромагнитный клапан 2-N89
    36-00 - обрыв цепи
    00262 - Электромагнитный клапан 3-N90
    36-00 - обрыв цепи
    00264 - Электромагнитный клапан 4-N91
    36-00 - обрыв цепи
    00266 - Электромагнитный клапан 5-N92
    36-00 - обрыв цепи
    00270 - Электромагнитный клапан 7-N94
    36-00 - обрыв цепи
    00300 - Датчик температуры масла в КП-G93
    34-10 - вид ошибки не определен - Непостоянно

    Одним словом, що втикнутий шлейф з коробки в фішку, що ні, тільки дивно чому нема помилки 6-го клапана навіть без шлейфа... Помилки звісно ж не витерлись. Знов зняли піддон, зняли сам шлейф, почали дзвонити, ніби все на все коротить, в одному місці шлейф посипався в середині і всі дроти перемішались між собою... Якби не чіпали його, то ще би напевно працював якийсь час. Забрав я шлейф, віддав знайомому, той ніби його переізолював, продзвонив, сказав, що все добре. Я поїхав ставити, підключили до клапанів, втикнули в фішку, провірив компом, залишилась тільки одна помилка, інші зникли:

    00264 - Электромагнитный клапан 4-N91
    36-00 - обрыв цепи

    Тиркали-миркали, піджимали контакти, продували, продзвонювали, ніби все як має бути, і клапан ніби робочий, а помилка є і не витирається, в результаті зібрали все в купу і я знов поповз додому в аварійному режимі акпп...

    Тепер от питання, куди звернутись з моєю бідою, так щоб можна було приїхати, зробити і забути за то все як про страшний сон, бо я вже не маю ні часу, ні сили, ні бажання їздити на удачу до ще когось.

    Треба знайти причину помилки... чи то дійсно той шлейф, який на екзісті коштує +5000 грн, чи то проблема в четвертому клапані (хоч його ніхто не чіпав ніби), який напевно дешевший, чи то взагалі проблема в блоку електронних мозгів акпп, може там щось навернулось при тому глобальному коротінні шлейфа. Потрібний спец чи декілька різних, які зможеуть це визначити, щоб я не міняв все підряд без потреби, бо ще пару раз злию масло і зніму-поставлю піддон просто так, і та коробка розсипеться напевно...

    Тільки величезне прохання радити якусь провірену людину, я в боргу не залишусь після успішного завершення тої епопеї, бо зараз що є машина, що нема, тільки купа геморою постійно, їздити неможливо...





    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Наскільки я пригадую по моїй коробці (а у мене була саме 01м) то той 4й клапан має таку хворобу заїдати в одному положенні і все. Покури інтернет і там можна знайти підказки що робити в тому випадку, і думаю, що ті діди на гаражах тобі все зроблять, після чергової порції матів-перематів.
     
  3. Gartex

    Gartex Початківець

    Авто:
    VW GOLF IV
    1.6 SR AKL
    Дякую за пораду, теж знаходив таку інформацію. Але все-таки хотілось би попасти до спеців, які займаються саме такими коробками, а то діди щось не дуже хочуть до того пхатись, пичину підтікання вони усунули, за чим я і приїзджав, а от то, то вже не їхній комфортний рівень, бо вони суто по мерсах, там роблять любе, а в інших машинах не дуже.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  4. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    В Городок подзвони 067 363 25 98
     
  5. Gartex

    Gartex Початківець

    Авто:
    VW GOLF IV
    1.6 SR AKL
    Дякую, але мені би краще в межах Львова щось, бо я і так вже відкатав трохи в аварійному режимі, не хочеться потім попасти на щось гірше ніж зараз, то ж все-таки режим, в якому треба їхати на сервіс і вирішувати проблему, а не кататись туди-сюди... Хіба що там супер-спеціалісти в городку...


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    скоріше всього справа у шлейфі. якщо він був розвалений то тестером провірити якісно майже не можливо. Шукай на розборках або в тих хто має на розборку АКПП. Або знімай свій і ще раз на реанімацію. Справа у тім що клапана управляються силою струму і контакт при продзвонці може бути а під нагрузкою струмом може садити величину струму.
    Толку з того що поїдеш до майстрів. поки новий майстер буде виясняти причину то зробить купу лишньої роботи
     
  7. Gartex

    Gartex Початківець

    Авто:
    VW GOLF IV
    1.6 SR AKL
    Ясно, дякую, Куме! Мені теж здається, що проблема в флейфі. Але от на рахунок шлейфів на розборках, його ж там неможливо провірити, купляти буду кота в мішку, потім знов прийдеться мордувати коробку просто, щоб провірити... тому і шукаю якихось спеців, але бачу що в нас з тим туго.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  8. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Тут жесь на форумі @Rules ? наскільки я пригадую, давав контакти одного майстра по автоматичних коробках. Пошукай, відгуки ніби про того чувака були непогані. Ще десь за південним (це по чутках, я сам туди не їздив, то і не знаю) є сервіс який займається BMW але у них є хороші пару майстрів саме по автоматах, в тому числі і по VW. Казали не дешево, але роблять абсолютно все.
     
  9. Gartex

    Gartex Початківець

    Авто:
    VW GOLF IV
    1.6 SR AKL
    Дуже дякую! Буду шукати.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  10. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Така сама помилка була і моєму Гольфі, коли АКПП стала в аварійний режим. Разів з чотири знімав помилки, через кожних два-три тижні на Ластівці, поки не порадили Сергія, зараз він вроді на Д. Апостола має бокс. Вилікувалося "легким переляком", почистили тільки контакти які входять в коробас. Там алюмінієві піни які окислилися, почистили і попшикали, три роки маю спокою, тьфу-тьфу!!!
    До того, протягом двох місяців три рази міняв масло в АКПП і два рази фільтр, а виявилося, просто були окислені контакти.
    Якщо ще актуально, то гляну вдома, мають бути №тел майстрів по АКПП по Львову. В той час збирав інформацію майстрів, готувався до кап. ремонту АКПП!
     
  11. Gartex

    Gartex Початківець

    Авто:
    VW GOLF IV
    1.6 SR AKL
    Щиро вдячний за відповідь. В мене навряд обійдеться чисткою окислених контактів, бо помилка постійна, не стирається, коробка постійно в аварійному режимі, проблема або в шлейфі, або в клапані. Буду дуже вдячний за контакти того майстра, якщо зможете знайти.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  12. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Знайшов, дзвони:
    067-922-8421 - Діма (по ВАГовським АКПП любе)
    050-317-2680 - Валерій
    067-720-6678 - Славік, с. Бартатів, толковий.
     
  13. Gartex

    Gartex Початківець

    Авто:
    VW GOLF IV
    1.6 SR AKL
    Був у Діми вчора, зробили діагностику, з трьох потенційних неполадок виявили одну, в принципі те, що я і хотів. Нажаль, виявилось, що проблема в мозгах акпп (ЕБУ), видно там щось коротнуло чи перегоріло, коли замкнуло шлейф. У Діми були інші мозги, але вони від гольфа з іншим мотором, вилізла помилка числа облротів двигуна, яка не стиралась, він сказав, що ставити їх не варіант. Більше допомогти нічим не може, треба шукати такі самі мозги або ремонтувати ці.

    Тепер в мене три варіанти:
    1. ремонтувати ЕБУ в когось;
    2. шукати такий самий б/у ЕБУ і сподіватись, що там буде все нормально, бо фік його десь можна буде провірити;
    3. купляти новий ЕБУ, але думаю ціна там буде аналогічна новому шлейфу, якщо не більша, ще не дивився навіть.

    Чи може хтось має контакти майстрів, які займаються ремонтом ЕБУ коробок?


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  14. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    Він вже в Городку
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    спеціалізованих майстрів немає. взагалі німці не передбачають ремонт в принципі - заміна - головний ремонт. Хоча ремонт можливий,якщо не погоріли спеціалізовані Бошівські мікросхеми. Таких мікросхем просто не дістати і є проблема з перепайкою бо там мінімум чотирислойна плата. але за звичай горять вхідні каскади ... Транзистори діоди і інша хрень там є свій внутрішній захист. Питай толкового компютерного електронщика, або телевізійника, який без схеми розбереться. На жаль таких теж є небагато.
    Але краще шукай на шроті. Такі ЕБУ рідко бувають погані. Вони взагалі досить надійні, якщо туди не залізти кривими руками, зваркою, або втопити.
     
  16. Gartex

    Gartex Початківець

    Авто:
    VW GOLF IV
    1.6 SR AKL
    Одним словом, проблема була вирішена заміною мозгів на нові, бо не знайшов майстра, який би відремонтував старі.
    Потрібні б\у мозги я не зміг знайти на жодному львівському шроті по вагенах (якісь ті мозги рідкісні), обдзвонив близько 10.
    Можна було везти з Польщі, але я до кінця не був впевнений, що проблема саме там, тому вирішив не ризикувати + чекати требуло деякий час, поки їх доставлять.
    Правда мені повезло, купив на Екзіт.уа нові мозги по ціні (3000 грн), трохи дорожчій, ніж б\ушні, один з постачальників закривався і робив повний розпродаж... Після того як я купив, з'явилось ще декілька пропозицій, але в них ціна вже 22-24 тис. грн за штуку, тобто реальна ціна "нових" мозгів. Спочатку я подумав, що підсунуть б\у замість нових, начитався відгуків по таке, але прийшли дійсно нові, як не дивно.
    Запхав їх замість старих, помилка 4-го клапана витерлась, виключився аварійний режим, коробка почала перемикати передачі, перший день трохи неадекватно себе вела (деколи шарпалась при переході з 1-ої на 2-гу, перемикалась на високих обертах і т.д.), наскільки я розумію, відбувалась адаптація мозгів до мого стилю їзди і до машини в цілому, зараз ніби все нормально, майже так, як було на старих.

    Щиро вдячний за допомогу усім, хто відгукнувся!
     
  17. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Gartex, якби сказав шо хочеш попробувати, міг би дати на пробу мозги зі своєї мафинки на пару днів і так мало їзджу. Благо, ваг-ком має товариш, можна адаптувати.
    Я також вичитав і переконався, що АКПП підстроюється під стиль їзди водія!
     
  18. Gartex

    Gartex Початківець

    Авто:
    VW GOLF IV
    1.6 SR AKL
    Ви вже і так стільки корисної інформації дали, просити ще позичати мозги совість не дала :) Добре, що підвернулись на екзісті, видно так мало бути після всіх мук з коробкою.

    А мозги треба адаптовувати через вагком обовязково? Я просто зняв старі, поставив нові і все. Вагком я теж маю, в розділі коробки є пункт адаптації, але я вирішив туди не лізти. Мозги ж самі мають адаптуватись.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  19. ste1980

    ste1980 Новачок

    Авто:
    Мерседес, Ауді, Субару, Фольксваген
    Доброго дня! Шановні друзі! не знаю чи можна, але хочу вам запропонувати свої послуги СТО. Всі види робіт!!! ремонт АКПП, варіаторів, роботів, і інше. все з гарантією у Львові.
     
  20. vlad8

    vlad8 Active Member

    Авто:
    пошук
    Такі проблеми з'являються скоріше за все із-за віку авто і не правильної експлуатації. Якщо на вашому авто коробка автоматично, то раджу міняти масло кожні 35, максимум 40 тис. Тоді вона проживе і буде служити як треба. А якщо це не робити і її не діагностувати, то звісно вона буде підтікати, погано включати передачу, смикатися та ін. В своїй машині так і міняю завжди масло, останній раз на https://atl.ua/masla/transmissionnye/avtomaticheskaya замовляв напівсинтетику Xado Oil ATF SP III і всім таке раджу. Ще раз повторююсь, що треба робити все по регламенту, тоді проблем не буде!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)