Проблема з мотором. Порадьте хорошого МОТОРИСТА!!!!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Exim, 23 лют 2017.

  1. Exim

    Exim Початківець

    Авто:
    VW Sharan V6 2.8 4motion
    В мене VW Sharan 2.8V6 4motion 2002 року. Вийшла не приємна ситуація, я загнав майстрам машину на ремонт, вони мені перебрали весь мотор, було замінено:
    1. Комплект прокладок на мотор;
    2. Комплект цепки ГРМ;
    3. Регулятор фаз газорозпреділення на впуск і на випуск;
    4. Гідрокомпенсатори, головка перевірялась( ціла, все добре з нею) шліфували, мастильні матеріали, фільтра, свічки, та інше.
    Одним словом майстри склали все до купи, а машина працює дуже погано!!!
    Авто заводиться добре, коли вона гріється на оборотах 1400-1700 обертів працює теж добре, а коли починає переходити з перегріву в нормальний робочий режим там 650-750 обертів машиною починає кидати, таке враження що не працює 1-2 циліндра, пропуски запалювання. Тримаєш на 2000-3000 обертів мотор працює добре, відпускаєш газ може пояати кидати мотором або взагалі заглохнути. Майстри вже махаються довгий час і не знають в чому проблема.
    Може в когось таке траплялось або може порадити якого толкового моториста!!!
     
  2. Carlsson

    Carlsson Місцевий

    Авто:
    Skoda Oktavia A5
    Ex: Аudi A6C5
    Passat b5,
    Audi A6C5 avant
    067 726 3456 Артем. На дж вашингтона, в тій вуличці де колись Микола мав свій шрот (бмв)
     
  3. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Попитай в @kym , може він допоможе.
     
  4. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    намазай мотор кетчупом..
     

    Вкладення:

    • image.jpg
      image.jpg
      Розмір файлу:
      60,3 КБ
      Переглядів:
      438
  5. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    .. а якщо серйозно, то все починається з міряння компресії
     
  6. Exim

    Exim Початківець

    Авто:
    VW Sharan V6 2.8 4motion
    Дякую за телефон, буду дзвонити.
     
  7. Exim

    Exim Початківець

    Авто:
    VW Sharan V6 2.8 4motion
    То і @kym мені її робить і сам вже не знає що робити ((
     
  8. Exim

    Exim Початківець

    Авто:
    VW Sharan V6 2.8 4motion
    Мда серйозний комедіант з тебе вийшов.
    А якщо серйозно то компресія така:
    1 2 3 4 5 6
    9 11 9 9 11 8
     
  9. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    то ти сам так міряв, що такі рівні значення повиходили?
    поміряй на холодну, коли ще все не розтягнуте..
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Вже знаю... Ремонтували двигун як Шарана, а оказалось там двигун від Т5 і деякі деталі від запалювання не взаємозамінні, хоча на вигляд і по номерам один до одного....різниці в останніх буквах.Двигуни на вигляд один в один. Власник сам того не знав і купляв деталі як до Шарана, а я мусів ребуси розгадувати чого воно курва не хоче робити
     
    Останнє редагування: 24 лют 2017
  11. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    @Carlsson - він до інжектора теж лізе, чи лише такі грубі речі як капіталкі і т д., не в курсі?
     
  12. Carlsson

    Carlsson Місцевий

    Авто:
    Skoda Oktavia A5
    Ex: Аudi A6C5
    Passat b5,
    Audi A6C5 avant
    Дзвони і питай. Майстер дуже толковий, тільки гроші любить)))) Діагностика і поради коштують як у всіх...
     
  13. Mario 2006

    Mario 2006 Новачок

    Авто:
    Seat toledo 2006 1.9 tdi
    Доброго дня. Цікавить майстер по ходовій і щеплення. Порадьте. Seat toledo 1.9 tdi
     
  14. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    Щеплення в поліклініці роблять
     
    • Подобається Подобається x 3
  15. ігор79

    ігор79 Початківець

    Авто:
    Vento 1.8
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    По щепленню в поліклініку, а по зчепленню можна до мене
     
  17. romko_bomko

    romko_bomko Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf VI Variant
    Доброго дня,

    засвітився "check engine", поїхав на діагностику - потрібно міняти EGR.
    Замінив EGR на новий, датчик не пропав, почало видавати нову помилку - погане з'єднання.
    Машина їхала і далі в аварійному режимі.
    Перевірив електричний роз'єм клапана EGR. Його підчищували, підпаювали - результат був буквально на кілька км, потім або знову горів чек або машина переставала нормально їхати, або то і інше. Просто захльобувалася коли розганялася до 100. То їхала нормально, то знову.
    Поміняли роз'єм електричного живлення клапана, поставили від Рено - чек погас, помилок немає, адаптацію робили. Все виглядало добре.
    Буквально поїздив 2-3 дні як знову відчув, що машина їде не так як "треба".
    Зробили знову діагностику - помилки далі відсутні, сажевий в нормі.
    Але на трасі коли пробую брати на обгін при високій швидкості, жму в повний, вона по маленько (спокійно) розганяється. Теж саме з низькими передачами, педаль добре не ловить при переключенні, є трохи специфічний звук з під капота коли обороти досягають 1800-2000 на 1-2 передачах.
    До проблеми із EGR такого не відчував. Можливо підклинює новий EGR чи негерметичність мембрани і повітря потрапляє, змінений роз'єм йому "не подобається" чи взагалі проблема в іншому. Помилки відсутні.
    Чи стикався хтось із подібним?
    Машина: Гольф VI універсал 2013 року.

    Дякую
     
  18. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Можливо просто передув через заклинившу геометрію?
     
  19. romko_bomko

    romko_bomko Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf VI Variant
    геометрію турбіни?
     
  20. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    А хто робив діагностику?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)