Зупинився в м. Стрий, збилось запалення, добре що подивився на ремінь, послабив натяку ременя і виявив, що шестерня разом з валом насоса високого тиску, ходить ходуном, і ремінь зсунувся десь на 8 мм. Порадьте хто може, чи шукати БУшній насос, чи пробувати цей капіталити???? Вже взнав що в моєму марки BOCH стоїть втулка і от її розбило, чи варто його шаманити, і якщо так, куди звернутись????? Двигун 1,6 TD / SB
В мене на Г2 насос R138 (якщо не помиляюсь), так от, через свою ще тоді неграмотність коли міняв ремінь чи виставляв ГРМ, то "головку" накидував саме на шків ТНВД, чим і підпсув (як я зрозумів) ту втулку. В результаті ремінь ГРМ чуть-чуть на перекіс (зсунутий на кілька мм) на шківі ТНВД. Таке трапилось рівно минулого року. Нічого не робив, бо на вигляд не критично, єдине що пильнував знос ремня, щоб не обірвало. Від'їздив успішно рік і багато км від'їздив. Треба буде тим зайнятись в ближчий час. Рекомендували такі роботи робити в Бартатові на дизель-сервісі, але туди треба везти знятий насос. Там і перевірять і налаштують. Якщо будете робити, то відпишіться шо як і пачьом, і чи щось повилазило.
Якщо То ліпше А свій залишити собі на запчастини! П.С Не памятаю, чи в мене дома ше працює Есітронік, гляну на цю втулку, яка її ціна...
Буду знімати сам і везти на тракт Глинянський, бо вже спілкувався з майстром, але черга забита до четверга:-( :-(. Сказали що все залежить від зносу вала!!! Якщо тільки втулка, то варто ремонтувати, якщо ще вал, то буду шукати донора!!! Ставити буду сам, потім знайомий приїде і виставить по індикатори!!!!
Я теж певний час так думав, але все визначається в порівнянні!!!! Так метал вже старий, але якщо намагатись ремонтувати все в комплексі,- як книжка пише, тоді по економії по пальному, і по деталях нічим не поступається, хіба по комфортності, і то якщо є бажання і гроші, можна будь-які опції доставити. Я на своєму крокодильчику відкатав за 9 років 270 тис км, бере якщо не перевищувати 110 км до 5,5 л, за весь час тільки два рази мене тягали. Щоб багато витягувала за експлуатацію, я б не сказав!!! Раз на 4 роки перебираю ходову (це їзда в Вінницю по золочівській полігонній дорозі по 12-14 раз на рік). Сам насос вис. тиску робили десь 120 тис км тому!!! Можливо хлопці не до кінця його подивитися, тепер шукаю інших. А от якщо полізти в сучасну іномарку з насосфорсунками, або заправити якоюсь бадягою, то опущені голови і зпустошені гаманці у своїх знайомих я вже бачив, і різниця по грошах в кратності дууууже суттєво відрізняється.
Думаю що зміщення направлення ремня в вашого дизелька не від того, в мене таке було до поки не поміняв шестерню що на колінвалі!!! А люфт на шестерні насоса я не перевіряв жодного разу, бо коли міняв ремінь, я маю різні приспосіблення для фіксації шестерні насоса (штопорний палець), планка фіксації розподільчого валу, фіксація маховику. Так коли це все зафіксовував ніякого зазору не перевіряв, тобто однозначно це моя помилка, хоча в принципі я б побоявся розблоковувати насос, бо він на певну кількість зубців має властивість повертатись!!! Але якщо у вас люфт на валу, ні в якому разі не відтягуйте ремонт, або задля економії грошей переконайтесь що там усе Гуд!!! Мені просто повезло що це сталось не на швидкості, а просто декілька секунд після заведення, бо можна було б по серйозному капіталити двигун! І ще повезло що був від Львова 60 км, а не 400 км, як за правило!!!
Тема покищо закрита, бо несправність двигуна повязана не з насосом високого тиску а з тріснутим розподільчим валом перед шийкою другого циліндра, тобто працював тільки перший циліндр! Повезло що не потовкло нічого, тільки почав набігати кулачок на випускний крапан 4-го циліндра і вийшов з ладу гідрокомпенсатор.