Доброго дня. Є авто VW Passat b6 2006 р.в. двигун 2.0 TDI (BMP) 103 kw механіка 6 мтупенів з круїзом Є проблема: зникає реакція на педаль газу, а саме при їзді на будь якій передачі, без конкретної причини, тобто хаотично в будь який момент перестає діяти педаль газу. Авто продовжує рух по інерції на передачі, оберти такі як на холостому ході, хоча передача увімкнена. Реакція педалі відновлюється після того як: 1. На долю секунди вижати сцеплення. 2. На долю секунди вижати гальма. 3. Продовжити рух нічого не роблячи до моменту зниження швидкості яка відповідає попередній передачі. Чек не засвідчується, помилки немає, на круїзі проблеми немає. Проходив діагностику. Сказали, що треба лікувати методом виключення. Перше заміна жабки на педалі зцеплення. Такий метод не пасує, ціна жабки 1800 грн. Чи хтось мав таку проблему, як вилікувати. Дякую!
Тому що коли користуюсь круїзом, то а) глюку немає, б) круїз не конфліктує з педаллю газу, тобто можна на круїзі підгазовувати, для того щоб зробити маневр (обгін), після відпускання педалі газу швидкість стає такою, яка зазначена на круїзі. Тобто круїз працює справно. І алгоритм його нічим не схожий на даний глюк. Або я Вас не до кінця розумію. Прошу пояснити Вашу тезу. Дякую.
Круїз відключається у випадках якщо: 1. На долю секунди вижати сцеплення. 2. На долю секунди вижати гальма. 3. Продовжити рух нічого не роблячи до моменту зниження швидкості яка відповідає попередній передачі. (тут круїз має на приборці показати що тре самому перемкнути передачу) Натяк(теза) зрозумілий?
Дякую, я Вас почув, а при чім тут газ? Проблема є масовою, зараз прочитав на російськомовних, польськомовних і німецкомовних форумах. В кожному випадку інша причина... датчик педалі гальм, щеплення, позиціометр газу, датчик дпф. На щастя круїзу там немає. Завтра їду на алекс, сказали що за 400 грн/год. 100% знайдуть причину. Буду сподіватись що за перші 10 хв. Знайдуть. Будуть ідеї радо вислухаю. Всім дякую. Завтра відпишусь про "алекс".
Було таке в мене, проблема була в жабці педалі гальм. Але в мене тоді щось на приборці ще засвітилось вже не пам'ятаю що за значок був. Почитав в неті що він означає на купу з тими симптомами і вилічив заміною тої жабки.
От тут щось не зрозуміле. Двигун має нагрузку, а бортовик ставить вприск у режим ХХ. ?????? Причому тахометр звязаний на пряму з ДК, хоч і через бортовик. попробуй коли пропала реакція на педаль виключити передачу чи не заглохне.
Спробував, не глохне! Але дослідив, що з обертами в першому пості я дезінформував, тому що після зникнення реакції на педаль газу оберти не падають на холості (як я вважав на початку) а такі, які є коли від пускаєш газ їдучи на конкретній передачі. Раніше це не зауважував, бо стиль їзди не агресивний... зараз спробував на 3 передачі 120 км/год оберти були 4000, стався глюк і вони від цієї поділки повільно знижувались паралельно з швидкістю до 800-900 нормальних мінімальних, аж поки не відновиламь реакція на педаль...
Зараз на приватному сервісі, міняю розхідники: грм, фільтра, масло в двз і кпп + гальмівну і свічки. На алексі запитали чи давно паливний міняв, ніби причина може бути в ньому... хто знає може поможе). Дивна ситуація, в мене світився чек, Torque показав що свічки накалу (помилки: P0672,P0673,P0671). На дизель сервісі в 5 парку, теж казали що свічки і в німеччині при покупці авта теж на сервісі сказали що свічки, а на алексі сказали що провірили момірявши не через комп і свічки справні!!! В результаті зараз при заміні виявилось що вони всі заліплені сажою. Майстер каже що вони не робочі... от таке дивне враження про львівський алекс формується(straight) П. С. Ціни на роботи по заміні розхідників, просто не реальні на алексі, зараз ремонтуюсь в приватника.
або педаль, або проводка до неї... На круїзі проблеми немає - бо він інакше працює, ніж педаль газу... ( не одне й те саме!)
Одним словом після заміни розхідників проблема зникла!!!! Вже 100 км без глюків! Мінялося: грм, фільтра, масло в двз і кпп + гальмівну і свічки.