Проблема з termotronik пассат б3

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем bodia, 28 тра 2014.

  1. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    Всім доброго дня, після заміни радіатора обігріву салону хотів попробувати як він гріє, поставив регулятор температури на max, пічка спочатку валить гарячим, а потім за пару хвилин температура повітря зменшується і в кінцевому результаті дує ледве теплим. Я спочатку подумав що через радіатор пічки слабка циркуляція і він сам остиває але глянув під торпедо, а заслонка що регулює тепле/холодне повітря ледве відкрита хоч регулятор стоїть на максимумі. Порився трохи в інтернеті.. виходить в мене стоїть термотронік, пишуть що має бути 3 датчики температури в салоні(в районі люка, десь під ногами і в корпусі вентилятора пічки), ти виставляєш температуру і блок управління сам регулює положення заслонки тепл/хол. Але в себе я знайшов тільки 2 датчика 1 зліва біля магнітоли(з маленьким вентилятором), 2 в корпусі вентилятора пічки, то так має бути?

    Може в когось стоїть така штука в машині. Як воно правильно має працювати, бо бувало що минулої зими обігрів ледве теплим дув) Ще питання як перевірити чи датчики показують правильно, треба їх характеристики напевно?
     
  2. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    це дуже рідкісна штука. поміряй які опори мають датчики. як на мене якщо не розберешся простіше всього це поміняти пічку на класичну. вони дешеві зовсім
     
  3. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    Та там міняти нема шо, вся загвоздка тільки в одній заслонці, привід(моторчик) робочий значить можна якось переробити схему щоб працювало і без датчиків..Просто хочу щоб воно працювало так як повинно, бо в машині ше і кондиціонер є, на перспективу хочу його відремонтувати, а без того регулятора він напевно працювати не буде.
     
  4. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    Булоб добре спочатку знати як ті опори залежать від температури, хоть приблизну х-ку опорів, щоб опір поміряти треба трохи пластмасок знімати, а вони ітак не в найліпшому стані, поломатися можуть.

    Я от неможу зрозуміти той термотронік хтось сам доставляв, чи він з заводу був на моїй машині, на всіх фотках панелька регулятора пічки має надпис "termotronik" і шкалу температури, а в мене того нема.
     
  5. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    ще й як буде, не заморочуйся. вивчи електросхему звичайного кондюка і зрозумієш що там все елементарно.
     
  6. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    Ну спочатку попробую зробити по старому, а як не получиться то буду робити попростіше).
     
  7. Hoptinskiy

    Hoptinskiy Початківець

    Авто:
    VW Passat B3 1.8
    В мене теж пічка "Термотронік" нібе працює нормально, там якщо розібратися по простому замість того моторчика можна поставити тросік, так всі кріплення є що на самому корпісі пічки так і на блоку кирування. Тоді ти вже будеш кирувати температурою в салоні а не датчики.
     
  8. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    так не цікаво)

    ..на разі ніби все працює, ще би дістати панельку на регулятори пічки з надписом Thermotrinic і буде взагалі круть)
     
  9. Hoptinskiy

    Hoptinskiy Початківець

    Авто:
    VW Passat B3 1.8
    в мене десь одна завалялась лишня (без кнопок під кондиціонер), тільки трошки підплавлена так де регулятор оборотів пічки і ще десь неповню
     
  10. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    Аяяй, в мене є кондиціонер, не заканає..
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)