Прокладка ГБЦ гольф 2 1.3

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Васьок або ZiK, 20 тра 2017.

  1. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf2 1.3 88
    ситуація наступна , останнім часом почав дуже багато уваги приділяти системі охолодження , почалася та проблема в той день як тріснув ось цей патрубок 7cebc9as-960.jpg
    спочатку думав шукати оригінал , а потім плюнув і замінив всі шланги системи охолодження на нові , 10-15 нових хамутів від 2-4 метрів шлангів різної товщини різні мідні тройнічки ключик на 7 і за 2 вечора патрубки поміняв , з часом то один то другий хамут попускався , і ще десь 2 дня то докручував , і от вже як 2-3 тижні нічого не тече , а ще була заміна кришки , купив кришку фірми фебі , чи то клапан не спрацьовував , чи то ше якась біда була , торотче патрубки далі почали протікати , з тої ситуації вийшов просто , купив іншу кришку набагато дешевшу , фірма топран , сідала вона важко і закрутити її в бачок то цілий геморой , ну якщо троха помахатися , то вроді все ок , дуже часто чую шо завеликий тиск в радіаторному бачку може бути повязаний з ГБЦ , і тут почалося , шо я тіки не робив , навіть вибачте гандона вдягав на радіаторний бачок , про це хочу поговорити окремо , реакція була наступна , при заведені я думав , що його засмоктало в середину , коли завівся то маленьких обертах він лежав , коли піддав газу , то я так розумію тиск його трохи надув , але не сильно , в мене є купа питань тому , щоб це все не розписувати то почну з них
    1 Чому люди вважаюь , що високий тиск це прокладка ГБЦ якщо кришка бачка спрацьовує правильно , то більше , ніж 1.2 атмосфери в системі не може бути
    2 скільки років служить та прокладка , чому питаю бо в 2012 році міняв кольца , ну і відповідно прокладка теж мінялася
    3 Коли машину скажімо 12 годин стояла не заведена то чому патрубки далі тверді , тобто тиск нікуди не дівається звичайно трошки мякші , але якщо повністю нагрітий автомобіль і твердість патрубків скажімо на 100 % , то при холодному автомобіля це скажімо 70-80% , чому тиск нікуди не дівається і чому вони не робляться мягкими , ну і чи свідчить це про якісь проблеми
    4 Чи реально взагалі забрати тиск з системи охолодження в мого колеги наприклад була ауді дизельна , була зима а в мене якраз завалялося троха антифризу , то коли він приїхав на повністю нагріті машині , і коли я відкрутив бачок для антифризу , щоб долити , то тиску там не було , чесно я взагалі був в шоці
    5 Ну і останнє питання , які наслідки прогорівшої , ну чи пробитої прокладки ГБЦ , чи можна на такі машині далі їхати і шо буде мотору якщо скажімо 100 км проїхати з пробитою прокладкою

    прошу зрозуміти , планую трошки подорож ну і сумніваюся в автомобілі , що найцікавіше немає таких серйозних причин , доречі ше одна поправочка , античфриз залив десь 1 місяць тому ну і він по рівню не зменшився
     

    Вкладення:

  2. scrap

    scrap Active Member

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    5. Погані...можеш загнати двигун(антифриз в камері згорання, антифриз змішався з маслом).
    4. Тиск в системі тримає в межах норми температуру закипання антифризу: якщо тиск в нормі - вища, немає тиску - швидше закипиш
    1. Випари з ГБЦ попадають в систему охолодження

    П.С. не хочу лякати, але коли в мене витік антифриз літом із-за цього патрубку, то через 1,5 року міняв двигун - тріснув двигун в районі різьби прикручування ГБЦ

    П.С.С. ціна прокладки +- 200 грн, робота +- 500(ще може прийдеться шліфувати), патрубок сам поміняєш. Кришка розширювального бачка, якщо погана, не зтравлює надлишкового тиску - +- 30-40 грн.
     
  3. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf2 1.3 88
    я патрубки поміняв всі , не зовсім розумію , яке відношення патрубок має до двигуна , Тріснув двигун це шось нове маю питання в тебе патрубки зранку мягкі чи тверді ?
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Даю 95 % що двигун тріснув не через прокладку не через те що витік антифріз, а через тещо хтось колись прикручував ГБЦ до блоку і не почистив гнізда в які закручувались болти ГБЦ. Туди за звичай після демонтажу ГБЦ попадає або масло або антифриз або і одне і друге.Потім коли монтують ГБЦ і зажимають болтами получається гідроудар і блок дає тріщину. Спочатку внутрішню а потім від нагріву/охолодження чугуняка дає тріщину назовні
     
    vwiskasha подобається це.
  5. scrap

    scrap Active Member

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    молодець, що поміняв))
     
  6. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf2 1.3 88
    десь в квітні місяці поміняв всі патрубки системи охолодження , вчора звернув увагу , що на деяких патрубках утворилися тріщини , через які пропускав антифриз , коротче поїхав в інший магазин , показав шланги які стояли , сказали шо нічого дивного , бо вони Китайські тому потріскали , коротче купив нові шланги , більш високої якості , поміняв все ок , але через 4 години коли машина остигла виявив , що 7 з 10 хомутів попущені , ну я їх подотягував , долив пів літри антифризу , вроді не пропускає , має лише одне питання , чому ці 7 хомутів попустилися , шо на це вплинуло , чому вони були дотягнуті по максимуму а через 4 години таке враження , ніби їх не ключиом на 7 затягувалося а пальцями , може хто може дати відповідь на те питання , чого ті хамути попстилися
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    "Хамути" попустились бо спрацювали закони фізики.... від нагріву охолодження гума "просіла"... виробник взагалі забороняє на патрубки ставити зажимні хомути... тільки самозажимні пружинного типу
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)