Пропала електрика )

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Хулыган, 21 лис 2012.

  1. Хулыган

    Хулыган Початківець

    Авто:
    Passat В4
    Сьогодні після 10 денного простою, вирішив покататися, повернув ключ, і нічого не відбулося :nea: Прибори ледь світились....

    Зняв кумулятора, підзарядив, поставив назад і офігів, реакція нуль...нічого не працює, навіть прибори не світять...шо за фігня :dntknw:

    Передивився запобіжники, вроді все добре, відкрутив масу під камулятором, і на стартері, теж все добре...більше не знаю де тикатись..)

    Таке враження шо шось замкнуло, бо як ставлю кумулятор то іскрить страшно...

    Може хто мав подібне, порадьте шось, буду вдячний :mocking:
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ставлю на ЦЗ або склопідйомник.

    Почни з того що повідключай все лишнє: мафон, сигналку, ЦЗ.
     
    Останнє редагування: 21 лис 2012
  3. Хулыган

    Хулыган Початківець

    Авто:
    Passat В4
    і шо пропала б вся енергія...?
    Як можна провірити?
     
  4. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    А я би радила відкрити капот і перемацати всі дротики. Знов скажете, що я про свій зоопарк, але варто подивитися, чи якась звірина не порядкувала в дротах. Хоча тоді електрика би пропала на амінь. Але все ж таки...
     
  5. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    то що іскрить страшно і говорить за величезне навантаження типу кз.
    а перевірити можна наприклад амперметром але таки потужним, бо стандартні тестери тільки до 10а міряють. ну і відключи всі запобіжники і далі по секції підключай і перевіряй навантаження
     
  6. Хулыган

    Хулыган Початківець

    Авто:
    Passat В4
    Ну так на хлопський розум, то якщо пропала вся електрика начисто, то мусіло замкнути десь на центральному проводі...

    Чи я шось не так мислю?

    Та і ше одне, іскрить не довго, тобто таке враження шо чи то "вспокоюється" чи то акумулятор моментально сідає...
    Поставлю на зарядку на ніч, а завтра буду крутити...
     
  7. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    В машині нема центрального проводу. Всі проводи рівноправні. Є різниця в запобіжниках. Якщо всі запобіжники цілі (маю надію що ти всі по порядку перевірив), то це кз десь в проводці без запобіжника, а таких а авто можна знайти декілька, особливо якщо було "колгоспне" втручання в електропроводку (всякі там додаткові галогени чи ксенони через окреме реле, автоакустика (підсилювачі, активні сабвуфери), лямпочки по салоні на окремих дротах....).
    Ну і основне, при перевірці запобіжників - не повинно бути запобіжника на 50 ампер там, де має стояти на 1А чи 5А ;)
     
    Останнє редагування: 21 лис 2012
  8. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    я б радив почати перевірку з акамулятора(чи він зарядився чи взагалі вкляк, хоч лампочкою) 2) почистити дротяною щіткою клеми, 3) перевірити основні дроти як вже писалося на розрив, пройдися рукою по них(а то в мене був нюанс "+" кабель перетерся і тільки 1 прожилка тримала його))))) 4) відключи сигналку, можливо вона блокує(підзамикає) а якщо щось інше то мені здається тобі дорога до електрика на буксирі)))) з іншим як справитися на пальцях і з цвяшком не справишся
     
  9. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    це я мав наувазі ті 2 які виходять з акумулятора
     
  10. Хулыган

    Хулыган Початківець

    Авто:
    Passat В4
    Видно шо таки електриком і закінчиться..тягнути блін далеко((

    Дроти промацував, вроді цілі, раз кумулятор іскрить то електрика в ньому є полюбому, хоч прибори б моргнули...

    Пошуршав в неті, в чувака теж було подібне, правда на шевроле, затярнув на сервіс, там масу відкрутили, закрутили назад і взяли 100 грн )))))))))))

    Під комулятором я масу почистив, ну клеми теж само собою, і на стартері почистив, де ше в пасаті б4 виходи маси є які б могли таке зробити?
     
  11. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Я б масу не шукав, тре + шукати, маса по всьому авто, і якщо хоч один провід контачить тоді маса буде, на відміну від +.

    Ще одне, могло пробити міст генератора і так що буде коротити через сам генератор (там неіма запобіжників). Таке рідко але буває, але то вже з розряду містики ;)
     
    Останнє редагування: 21 лис 2012
  12. Хулыган

    Хулыган Початківець

    Авто:
    Passat В4
    Ну якщо генератор, то можна його просто відєднати і електрика повинна бути? чи не так?

    А ті плюси де шукати? Якось не дуже хочеться волочитись по електриках, якщо там треба тільки ткнути пальцем, от тільки куда ткнути то )))
     
  13. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    так робота електрика і полягає в пошуку несправності. він 95% часу буде шукати, а решту 5% ремонтувати. такщо все нормально. ота перша частина то найважче
     
  14. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    Якщо сильно іскрить коли акум ставиш і в салоні навіть підсвітка несвітить то получається шо десь є коротке замикання, яке напругу садить на нуль. І то КЗ напевно на грубих дротах шо від акума йдуть, бо якщо б десь в додаткових фарах чи ше якигось девайсах коротило(там то дроти набагато тонші) то ті дроти б згоріли...
    Можливо в тебе ситуація про яку Bass говорив.
    попробуй найпростіше: при знятому акумуляторі поміряй опір між клемою + масою(-)
    якшо тестер покаже в районі нуля то будеш точно знати шо є КЗ..
     
  15. Хулыган

    Хулыган Початківець

    Авто:
    Passat В4
    Видно проблема таки в генераторі, або десь біля нього поставив нині акумулятор після нічної зарядки, включився вентилятор, і повалив дим з генератора((... від'єднав генератор і вентилятори, прибори всерівно не працюють, тільки реле вентиляторів щолкає....чекаю на електрика, )))
     
  16. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    То ти зря щераз поставив акумулятор, може то вже обмотки генератора диміли, тоді йому хана, треба було спочатку все провірити або вже чекати того електрика...
    Але чому включився вентилятор?? знаю один випадок коли попутали клеми на акумуляторі(знайомий розказував) в 626 мазді то там дворніки почали пахати як тіки клеми наділи і тоже дим..Може ти клеми попутав?
     
  17. Хулыган

    Хулыган Початківець

    Авто:
    Passat В4
    Виключено)))
    Може і так, але мабуть перше шо зробив би електрик, то надів клему, і результат був би той самий...Електрика я нині так і не дочекався, обіцявся на завтра на ранок...
    Майже як в Вашого знайомого вийшло, від'єднав генератор, зняв фішки з кондиціонера, і вентилятора(бо то всьо щолкало і гуділо при надіванні клеми) після того електрика з'явилась (аварійка, світло, пічка) але при спробі завести включається задній "дворнік" а стартер тільки свистить, але не крутить (мабуть тому що я зняв дріт між стартером і генератором) На тому я експерименти припинив, неохота ше шось спалити)))
     
  18. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    просто якісь чудеса), може пороблено)))

    Самому цікаво шо воно таке, як прийде електрик відпишіть про результат..
     
  19. Хулыган

    Хулыган Початківець

    Авто:
    Passat В4
    Наврят чи)))...скоріше замкнуло десь. Колись на жигулі мав таке шо як включав світло то моргали повороти, лікувалось за дві секунди зачисткою маси десь в багажнику...

    обов'язково
     
  20. Хулыган

    Хулыган Початківець

    Авто:
    Passat В4
    Народ я в шоці..Приїхав електрик, розібрав пів машини, всьо перебадав, всьо перещупав, і ніфіга, все справне все ціле а в машині все шиворот на виворот...Вже хтіли йти по ксьонза шоб нечистого вигнав, але тут дьодко збадав камулятора, а там клеми на виворіт....Тобто на + клемі мінусовий заряд і навпаки...Так що Бадя був правий..

    Тільки клеми я переплутав не на машині, а на зарядному...:D
    Добре хоч нічого серйозного не згоріло, хіба "шоколадка" в генераторі...


    кАрочЄ...Мамооо але я дурний...:pardon:
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)