Рециркуляція відпрацьованих газів (ЕГР) - глушити чи не глушити

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем kym, 17 бер 2019.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Попався мені на діагностику Гольфік з заглушеним ЕГР і мав можливість трохи його вивчити. Система вприску 1.9 PD. ЕГР з сервомоторчиком. Канал ЕГР зглушили глухою прокладкою а клапан просто відрізали і викинули. В памяті постійно висить помилка по ЕГР "обрив ... к/з на масу". Перше що кинулось в очі великий плановий розхід повітря - 800 мг. Фактичний - 320 мг. При такій помилці в памяті бортовика - "обрив ... к/з на масу" Бортовик згідно загальної тенденції переходить в аварійний режим "доїзду до гаража" і тупо виставив плановий розхід у 800 мг повітря. Причому при зміні обертів - міняв плавно і різко з ХХ до 4000 - плановий розхід не мінявся - 800 і все... Фактичний - по показах розходоміра - реагував адекватно - від приблизно 300 до 500-600 мг. Скоріше всього німаки вирішили якщо ЕГР не працює то мусить подаватись багато повітря але по факту повітря іде стільки скільки потребує двигун і тут щось не зрозуміло - нахрена вони так зробили. Паралейно дивився розхід палива - а тут ще більше не зрозумілого. по словах власника розхід десь в районі 5-6 л на 100 км - що в принципі на PD мало. В середньому ці системи мають 8-9 л/100. Двигун почав тестувати при температурі біля 40 град і дивися динаміку при рості температури до 80 град. при температурі біля 40град. розхід палива був 0.4л/год і розхід палива плавно виріс до 0.8л/год при температурі 81 град. Від 40 град до 80 град двигун нагрівся десь за 30-40 хв на ХХ - це в принципі нормально бо ці дізеля так довго гріються. при справному ЕГР все навпаки - на прогріві тобто до робочої температури 80град - розхід з 1.0/0.8 л/год падає до 0.4-0.6л/год і плановий розхід повітря з 400- 450 мг до 250-300 мг
    Вияснив у власника - режими його їзди... 90% -З дому на роботу - десь хвилин 20. Сів, завів, поїхав.
    Які висновки з того всього. перше - бортовик постійно в аварійному режимі і виставляє планову потребу повітря як константу 800 мг, яка не міняється при зміні нагрузки. Як бортовик в такій ситуації вираховує кількість палива і кожний конкретний момент - невідомо але машина мала б бути тупувата... Зразу скажу - потім проїхався - так і є на той двигун і кузов гольфа - тупувата. Для власника була нормальна бо на їнших не їздив. У Ромка/ Дізеля приблизно такий самий двигун на пасаті нехай розкаже як пре.
    По розходу палива взагалі щось не зрозуміле - на не прогрітій бере мало на прогрітій багато... Власник розказував про малий розхід - бо скоріше всього при його режимах їзди він так і не прогрівав машину до робочої температури, а якщо б поїхав на Київ то розхід би був напевне 10/100. а може і більше.
    Ітого висновок - при заглушеному ЕГР машина тупіє і збільшується розхід на прогрітій.
    розказують про заміну прошивки - думаю то просто розвод. Бо треба замінити оту константу у 800 мг повітря на динамічну зміну планових показників бортовика - а це по суті розробити нову програму вприску. Можливо німаки мають таку програму і скоріше всього це та прграма через яку VW получив скандал в США. В незавдських умовах розробити таку якісну прошивкку неможливо
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    А як же викладки з ельзи що егр не працює при обертах менших певного значення (у мене це 1200)? То причому тут егр на холостому? Як це видно? - Я міняв патрубки вакуума турбіни (№85) та егр. То при заведенні, шток турбіни сіпається на 1 см (як так розумію, що система перевіряє дієздатність), а потім повертається назад і сидить нерухомо поки не даш газу. І на холодному двигуні хоч 3000 обертів давай - шток не ворухнеться (мабудь егр прошитий спрацьовувати лише на гарячу). ІМХО, якщо егр має електричний клапан система діє аналогічно.
    Ну і, якщо заглушити прокладкою егр і якщо сам клапан робочий, то система не січе що гази не пішли у вприск, хоча клапан привідкрився, тому моск фізично не може змінити подачу суміші, бо як на нього - все гут. Він подає її просто збагаченою, бо думає, що додаткове повітря попаде з егр - от тому і розхід "збільшений" відносно того коли егр не заглушений. З інштго боку тиск у впускному мав би бути менший ніж очікується... тому хз чи моск не просіче.
     
    Останнє редагування: 17 бер 2019
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ти говориш про роботу вприску при робочому ЕГР... І Ельза правильно говорить... тоб то при штатній ситуації клапан ЕГР включаєтьсяя при певних обертах... Я дивився при ситуації коли ЕГР заглушений і в памяті бортовика постійна помилка по ЕГР, яка не стирається. І напевне в тій ситуації працює інший модуль програми і він виставляє константу у 800 мг повітря... Я ЕГР на ХХ не дивився, я розїхд палива дивився. А розрахунок подачі палива починається з подачі повітря і нагрузки двигуна(наскільки натиснута педаль газу) А кількість повітря залежить і від ЕГР в тому числі... Власне то я тільки один варіант заглушки ЕГР подивився... варто б було ще якісь подивитись шоб мати статистику. Можливо на чисто механічних ЕГР (без сервомоторчика) якось по інакшому... Але напевне то все зроблено відносно екологічних вимог Евро 4, 5, 6... тому загальна система напевне типова
     
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    а пре, як сліпа коняка по стерні, вотаквово
     
  5. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Ні! Не правда!
    Вони до того не мають ніякого відношення!
    Правда.
    Не треба! При глушінні ЕГР достатньо поставити макс.запрос свіжого повітря.В даному випадку 800!
    Якщо знімати клапан,то щоб не світилась помилка по ЕГР,треба було в прошивці вирізати код помилки тобто DTC! але це вже лаг того хто прошивав дане авто!
    На всякі здогадки Кума, не відповідатиму.....
    Бас ти щось напутав!! ЕГР наоборот працює в основному на ХХ і лише при низьких нагрузках.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Все видно у вагкомі. 3тя група 4те вікно - скважність клапана ЕРГ.
     
  7. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Тобто якщо ти кажеш що егр має на низьких обертах і навантаженнях працювати і це все видно в у вагкомі. То поясни поведінку штоку турбіни від клапана егр, якщо йому поміняти вихід на турбіну. Він на низьких обертах і на холодну не рухається, перевірено практично і не лише мною.
     
  8. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Ерг починає працювати на ХХ після простою(і це видно у ваагкомі), тобто не можна рухати педаль газу приблизно 1 чи 2хв... точно не памятаю... Попробуй, думаю він тобі зарухається...
    А взагалі, я таких експерементів не проводив, вважаю їх недоцільними... Алгоритми роботи Н75 і Н18 різні...Вакуум вони пропускають також по різному, Н18-й на 25%-40% менше ніж Н75й
     
  9. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    А ось і наочне підтвердження моїх слів... Це карта роботи ЕГР з моєї сток кпрошивки... Для часткового розуміння цифр які там є... Шкала Y-оберти двигуна. X- подача палива.. цифра 850 в таблиці це тільки чисте повітря.. Все що менше це втучання в роботу ЕГР.... Як бачимо при макс обертах і макс подачах палива егр на працює взагалі!
    upload_2019-3-20_22-36-45.png
     
  10. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    А так в прошивці виглядає заглушений егр. В даному випадку 850. ,
    upload_2019-3-20_22-40-45.png
     
  11. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ну от бачиш, на холостих (до 760 обертів) він за таблицею теж не працює. Тепер вияснити тре чому шток не рухався, коли я на гашетку давив до 3000 обертів на нерухомій машині?
     
  12. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    на а4 760 це ще не заведене авто))
     
  13. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
     
  14. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ну от тепер ми виходимо на підтвердження що я казав раніше;) 2 хв достатньо щоб ОР прогрілася до 60 гадусів, принаймні для моєї машини, ну може зимою трішки довше, але ж ми зиму берем як екстремальні умови, правда ж.
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Треба... ти сам собі перечиш... ота таблиця що ти дав то якраз і є спроба заміни константу по повітрю на динамічну зміну панових показників повітря

    Авто взагалі не було прошите... там заглушили механічно а клапан просто відрізали - це звичайно примітивно але так було зроблено. вирізати DTC- це те саме якщо горить аварія чогось на приборці то відклбчити лямпочку що б не горіла))))) Тобто аварія лишається тільки її не видно ))) Щоб правильно не було DTC треба міняти алгоритм програми.
    Ця таблиця що ти показуєш - просто рекламна картинка з інтернету - причому не дуже якісна. Перше дуже великий крок RPM. Колись бачив рекламні таблиці оригінальних альпіновських прошивок то там крок по обертах був 5-7 одиниць. Який крок в оригінальних Вагівських таблицях не знаю бо ні разу не зустрічав у відкритому доступі. По друге правильною була б таблиця коли по Х і У йшли оберти (нагрузка) і повітря , а тіло таблиці паливо, бо для стехіометрії первинним є повітря і нагрузка а паливо розраховує бортовик- а тут навпаки - але для реклами піде. власне цікаво б було подивитись що у тебе по факту є. Зроби Ваг комом реальні логи, щоб подивитись що воно робиться по факту. Бо якщо ця таблиця на 1.9 то я реально на такі двигуни на 3500 об більше 600-700 мг повітря не бачив на машинах з оригінальною програмою, навіть з старими (забитими) фільтрами і забитими колекторами а тут взагалі скачок між 3400 і 3600 на майже 400 мг.
    ПС . по цій таблиці не можна визначати алгоритм роботи ЕГР бо це хтось придумав - це не оригінальна вагівська таблиця
     
    Останнє редагування: 21 бер 2019
  16. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Сміх та й годі! Чергове фентезі від kym.
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Фантазі чи не фентезі але цифри штука вперта проти них не попреш. Ми тут розглядаєм варіанти глушити чи не глушити ЕГР і які наслідки. Заглушка без прошивки дає ті наслідки що я описав вище ... ти вроді теж заглушив але з прошивкою ... От було б корисно подивитись самі реальні логи по роботі прошивки . Тим більше що двигуни подібні. Той варіант що я описав цікавий тим шо там чисто механічна заглушка і можна побачити фактичну реакцію оригінальної програми а на таку заглушку. Бо ті постійні 800 мг повітря виставила оригінальна ваговська програма, як реакція на заглушку і то треба якось обійти. чи ті продавці прошивок це зробили можна переконатись тільки по логах
     
  18. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Кум, послухай мене, ті 800мг то виставили прошивкою...Якщо не віриш, я можу тобі показати на свому авто як для прикладу і можу поставити будь яке значення 850, 800, 750, 700.
    А можу і зняти лог 3ї групи...
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тим не уважно читаєш... на тій машині що я тестував не робили прошивки взагалі... Там чисто механічно закрили дюру ЕГР і кусачками відрізали самий вакуумний клапан і викинули... тобто той хто робив забрав собі той клапан з дротами трубками , я найшов заізольовані дроти які мали йти до розєму на клапан.По словах власника ніхто ніякої прошивки не робив і він за це не платив... Та і який сенс робити прошивку якщо відсутній фізично сам клапан, для кого тоді ця прошивка.??? Через те і в памяті постійно висіла помилка "обрив цепі кз на масу"... І коли я почав діагностувати то зразу побачив тих 800 мгр - планової потреби в повітрі... по фактичному розходу у вікні рядом було в межах норми 250-300 мгр... І тих планових 800мгр не мінялись від нагрузки... тобто і на ХХ і на всіх обертах аж до 4000 тупо стояло 800 мгр ... а фактичний розхід у вікні рядом мінявся від 250 до 700 мгр... З чого я і зробив висновок що це бортовий компютер виставив таку потребу в повітрі... а програма в БК оригінальна ніхто її не міняв... То би можна було перепровірити на інших подібних машинах просто відключивши розєм ЕГР... В тебе не вийде бо ти уже маєш неоригінальну програму, хоча теж цікаво як воно би виглядало
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)