Реле світла в гольфі, монтаж-порада

Тема у розділі 'Бібліотека', створена користувачем jaszczur, 1 жов 2008.

  1. jaszczur

    jaszczur Active Member

    Авто:
    mk3 tdi 1z DIESEL POWER ;)
    Коли загалом варто засновувати реле? Коли оригінальна інсталяція їх немає (моделі до Мк3) і падіння напруги великі. То можна перевірити: досить вимірником спаравдзіс яка напруга має акумулятор а яке є на світних лампочках рефлектора (тут потрібно зняти кришку рефлектора і під'єднатися вимірником коли лампочка світить).
    В мене інсталяція давала падіння аж про ок 3v. При падіннях напруги про менш як 1 - 2v ефект може не бути караули інвестиції отже варто перевірити втрати на оригінальній
    Нижче табель прямої яка повинна усвідомити як великі є падіння ясності при видавалося б невеликих падіннях напруги.
    10.5V : 510 lumens
    11.0V : 597 lumens
    11.5V : 695 lumens
    12.0V : 803 lumens
    12.5V : 923 lumens
    12.8V : 1000 lumens ←Rated output voltage
    13.0V : 1054 lumens
    13.5V : 1198 lumens
    14.0V : 1356 lumens ←Rated life voltage
    14.5V : 1528 lumens
    Ми починаємо від потрібних елементів:
    - гнезда, видовбані з оригінальних та розбитих рефлекторів. Мені пан із здивований сзроту що мені таке щось потрібне велів удатися на їх місце для сміття і пошукати за фрее.
    - штепселі рефлекторів, відсічені з електричної інсталяції. Згаданий пан з сзроту хотів за нього 5зл/сзт. По що ці штепселі і гнезда? Так, ви маєте рацію, ми приколемося в інсталяцію ауту не рушаючи їй. Як щось погіршає а не ми будемо певні що те попросту ми вип'ячуватимемо все устройство, як хотів завод от і все
    - 4м електричного кабелю 3 такого жиловего як з подовжувачів 220v. Ми витягаємо з нього жили які нам додадуться. Товщина вен, відповідна до трансляції струму про напругу 5а.
    (типовий кабель "прзедлужацзови" буде ОК) До під'єднування плюса і маси ми потребуємо грубого кабелю. Цими каналами пливе струм навіть 4x5а в разі рефлекторів Х1.
    Тут я дав канал про діаметр міді 4мм (якраз я мав такий кусок каналу до колун глосніковицх)
    - 4 сзт реле світла (їх позначення "541").
    на їх корпусі є внутрішня схема прзекажніка що полегшує стикування
    - жменя автомобільних всувек
    - універсальний корпус на електронні модулі
    - 4 запобіжники плюс оправи "на кабель"
    - матер'яна ізоляційна стрічка до виконання "в'язок"
    - паяльник і багато олова, футболки термокурцзліве
    я Зробив 4 нієзалежне реле, щоб в разі аварії не погаслий мені обидва світло. Може то зайва надгорлівосс, багато вирішень яке я бачив гармати на 2 і є Близько Можна і так, тоді лицеве і ліве світло потрібно з'єднати паралельно під одне спільне реле.

    На початок схема і "спрощена Схема". Спокійно вистачить зробити оце так(До інсталяції ауту ми під'єднуємося лише з однієї довільної сторони:)
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    Як видно біля лицевого рефлектора не має місця, отже я провів кабель
    на місці прямо створеним до цієї мети

    Реле я запакував до універсального корпусу на електронні модулі і розмістив між акумулятором та лівим рефлектором. Можна його там добротно загвинтити
    Запобіжники обов'язкові, щоб якої пожежі не було
    [​IMG]
    І на завершення який то дало ефект.Зйомки зроблені при довгих свіатлацх, в обох випадках що блокується такі самі розстановки апарату. Дивлячись на то "оком" аж так сіе то не рузні бо око сіе достосовивуйе до освітлення. Але різниця є і так величезна, зовсім не ця їзда уночі. І колір світла зараз білий а не зултави.:
    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 2
  2. SUS2810

    SUS2810 Active Member

    Авто:
    VW GOLF III 1.4 AEX
    ПРивіт! Мене цікавить а як то реле власноруч поставити в електриці я 0:russian_ru:. Дякую!
     
  3. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    смисл в тому, щоб кнопкою з салону ти керував реле, що стоїть під капотом. натиснув кномпку - реле замкнуло - фари увімкнулись. Так, мол, не матимеш втрат напруги на фарах.

    єдине, що мене насторожує, якшо це така хороша ідея, чому цього не роблять на автомобілях з салону ? завод виробник ?
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Томущо в той час не розраховувати на кіловати звуку в машині, всякі електропристрої, купу фар і т.д.
     
  5. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    ей, Шег :)

    та Фольци не останні віслюки складають, мали б передбачити.
    + коли на машину ставлять "кіловати звуку", то машину переобладнують настільки, що вона ще краще себе починає почувати.


    Наскільки я знаю, для хорошого звуку рідного від машини не використовують нічого. Тобто, проводка кидається своя починаючи від акуми, закінчуючи самим маленьким динаміком.

    п.с. SUS2810, як ніц не розумієш в електриці, моя тобі порада - знайди хорошого електрика. Всерівно будеш у виграші ;)
     
    Останнє редагування: 16 січ 2012
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Так рахували, але вже з року там 93го, а до того не рахували)
    Ну проводка то нова під звук, але напруга на акумуляторі сідає полюбому, от тому і потрібне реле.
     
  7. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    Шо дасть реле на просівшому акумі ;)
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    На акумі нічого, а на навантаженому генераторі - дасть)
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Вся фішка в тому, щоб обмежити падіння напруги при великій потужності споживання саме на контактах і проводах (чим коротші - тим краще). Та й не серкрет, що в старих машинах дроти вже зношені і мають більший опір ніж нові, тому і падіння напруги більше, от тому, щоб не міняти всю проводку, легше пустити малий струм по старих проводах до реле, і велийкий, після реле, вже по нових проводах.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)