Мучуся проблемою - міняти-не міняти. Гольф 4 1,6, мотор BFQ, 2003 рік. Ремінь замінений на 89000 км., зараз - 153 000. Заміна - на фірмовій СТО в Києві, разом з роликом. Вже відважився на заміну - і на тобі: спочатку в магазині, а потім і на СТО відмовляють. Аргументи: мотор "малий" і рік випуску такий, що ніби-то на таких моторах ремінь має виходити 90000 між замінами, як то пише в фірмових книжках VW. Що порадите?? Здоровий глузд підказує, що краще потратити 80 у.е. (максимально) ніж ремонтувати двигун. Може хтось таке чув, що на моторах таких років справді ремені виходжують більше ніж 50-60 тис. як пише тут на форумі??
Відповідь: Ремінь ГРМ на Golf IV 2003 р.в. Тут треба дивитися, скільки мінімально а не максимально ходять ремені. Є 5 незалежних факторів, від яких ремінь може гавкнути: 1. Механічне тертя до захисту чи чогось іншого. 2. Пробіг. 3. Час (з роками він сохне, дубіє і тріскає, правда в основному то понад 10 років). 4. Часті калюжі, від частого намокання та висихання ремінь твердіє, від чого тріскає. 5 Часта їзда по наших дорогах, де рівень запорошеності більший ніж на батьківщині вагенів. А порох то дрібний пісок, пісок це абразив, абразив це підвищене тертя, а це у свою чергу швидший знос. Тому, як на мене, сам раз на заміну.
Відповідь: Ремінь ГРМ на Golf IV 2003 р.в. це майже 65 000км. Тому враховуючи сказане Scirocco Скажу з власного досвіду. На Опелі Астра двигун 1,4. ТЕж думав, що ранувато міняти бо пройшов ремінь десь біля 50 000тис. Обірвався, все погнуло нах....ремонт голови...купа бабала. А саме важливо що ніякий ремонт не замінить заводське....І так 2 рази. А вартість ремня 40грн. Тепер кожні 30тис ремінь під заміну.
Відповідь: Ремінь ГРМ на Golf IV 2003 р.в. "На некоторых двигателях применяются износоустойчивые клиновые ремни с нервюрами, которые требуют только проверки их состояния в ходе плановых технических обслуживании и при необходимости регулировки натяжения." РЕМОНТ ОБСЛУЖИВАНИЕ ЭКСПЛУАТАЦИЯ Volkswagen GOLF IV (с 1997 года выпуска). Дякую за дописи, в лотерею не вірю ( в тому плані що випаде щасливий білет), просто було цікаво чи думка спеців з СТО і з автомагазину ( про 90 тис.) має під собою якийсь грунт. Тема відкрита, бо ще не знайшов час і гроші на заміну. Лотерея триває.
Відповідь: Ремінь ГРМ на Golf IV 2003 р.в. Бажаю, щоб тема не продовжувалася дописами з подяками і фразами каяття пост-фактум
Відповідь: Ремінь ГРМ на Golf IV 2003 р.в. Моя думка, однозначно поміняти. на це є декілька причин: 1. Відпадає питання заміни і ти вже їздиш спокійно і не переживаєш, а так ти будеш переживати, і постійно думати міняти не міняти. 2. Не так багато ти зекономиш. Якщо ти кажеш що заміна обійдеться 80 у.о. тоді порахуй. Ну скажим поїздиш ти ще на старому ремні ще максимум 10 тис. більше не протягнеш бо це питання буде тобі голову морочити з кожною тисячою. Підрахунок Заміна=80у.о. Пробіг.=65 тис.км. Вартісь 10 тис. виходить 80 поділити на 6,5 виходить 12,3 у.о. Тепер подумай за скільки часу ти накатаєш ще тих 10 тис. чи вартють ці переживання тих 60 грн.
Відповідь: Ремінь ГРМ на Golf IV 2003 р.в. Наскільки я пригадую - там по книжці є два показники по заміні ремня 1. перший раз заміна на 120 т., наступні - 90, 2. перший раз 90, наступні - 60. Якщо ти перший раз міняв на 90, відповідно до книжки, то міняй і не думай. Візьми до уваги також той момент, що ці показники для "німецьких" умов, де "невідомо чому" набагато менше пилюки, калюж, певних інших факторів, та, відповідно, значно менший знос. ІМХО - 50-60 т. км. нормальний режим заміни ремня. Так само як масло в Україні ніхто не міняє через 15 т.км. чи повітряний фільтр через 60 )) Та й з іншого боку - 80 баксів то не ті гроші, за які варто було б задумуватись і парити собі мозги, чи переживаючи 25 т.км. потім радіти, яка афігєнна економія получилась
Відповідь: Ремінь ГРМ на Golf IV 2003 р.в. ПОМІНЯВ!!!!!!!!! - і як гора з плечей впала . Тепер правда є ще про що поговорити. Фірма GATES - то є добрий вибір для ременя чи так собі?
В мене знайомий міняв на B4 1.8MI, ремінь грм+роліки на алексі. тобто оригінал. Ціна вийшла не така вже й страшна. заміна 250 грн, запчастини 780грн(роліки, ремінь, всякі дрібні детальки, які входять в комплект). так от ціна на роботу більш-менш нормальна, ну а запчастини на трохи дорожче вийшли ніж якісний неоригінал. ставити оригінал рішили, бо прикинули, що неоригінал+робота на сервісі попроще вийшла б 700-900грн. А так і запчасті оригінальні і гарантія 2роки
Реомендую фірми Deyco. Може бути Gates. Самі поширені КонтіТекс(жовта упаковка) останнім часом дуже низької якості. Після 10-15 тис починають рипіти і були випадки обриву ..."на рівному місці" Оригінал не неоригінал не буває. VW своїх ремнів не має ставлять в основному Deyco, Gates. Bosch(по ліцензії Gates).
Всім привіт) Мучить таке питання планую замінити Грм та ролики, обов'язково міняти помпу чи ні) Вона ні підтікає і не люфтить походу )) Цікава ваша думка Дякую)
Якщо по інструкції заміни грм тре її міняти то міняй і не задавай дурних запитань. Якщо жмеш на нову помпу, то... скупий платить двічі
Новий ремінь натягнутий більше ніж старий а стара помпа уже по любому має люфт. Новий ремінь цей люфт збільшить, бо сильніше нагрузить шків помпи плюс появиться більша вібрація самого ременя через люфт помпи... Бажано щоб знос всіх елементів ГРМ ішов рівномірно
не обовязково, якшо до неї є доступ і вона не на тому ж ремні, що і грм. якшо на тому, я б міняв однозначно. Був в мене на бусі вже казуз, зекономив 600 грн, а потім попав на...краще не знати)
Краще поміняти раніше, бо як лусне, то поведе голову, тоді багато грошей піде. Бажано міняти в комплекті з натяжним роликом. Ремінь: Ремень ГРМ VW GOLF IV Variant (1J5) 1.6 - Allzap Ролик: Ролик натяжителя VW GOLF IV Variant (1J5) 1.6 - Allzap