Реставрація рульової рейки

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем nzi, 18 вер 2009.

  1. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    Де найкраще? Де найдешевше?
     
  2. curlyheaded

    curlyheaded Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 3d 1,8'87 Opel astra g z14xep '06
    і мені ця інформація потрібна!!!!!
     
  3. Lesuk

    Lesuk Active Member

    Авто:
    VW Golf II 1.6 1989
    о і мене ця інформація цікавить бо маю ще одну рейку привезену з Німечини і хочу її поставити але підкажіть чи буде краще відреставрувати???=)
     
  4. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    по моєму після наших без-доріг рейки потрібно ремонтувати,а якщо з німців то став і їзди...
     
  5. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    може краще пошукати гідропідсилювач у зборі (мені привезли я його уступив товаришу і він зараз дуже задоволенний).Ну а я знову чекаю...
     
  6. curlyheaded

    curlyheaded Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 3d 1,8'87 Opel astra g z14xep '06
    бюджет який???
     
  7. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    гідропідсилювач і рейка трохи різні девайси :) тут тема саме про рейку. А гідраки мені колись казали реставрують десь біля Південного, але я не вкурсі де.
     
  8. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    мені колись пропонували реставрувати шарові опори по 120-150 грн за штуку, коли нова німецька коштувала 90 грн. Я до чого веду - мені здається від тієї реставрації авто в недалекому майбутньому буде стояти на базарі.
    і моя думка краще купити б/у нормальну рейку, з німця і не парити собі мозги.
    ще є таке - приносиш свою стару рейку, доплачуєш пеньонзи і забираєш нову. Але то тре знати в кого таке міняється.
     
  9. Lesuk

    Lesuk Active Member

    Авто:
    VW Golf II 1.6 1989
    от і в мене є б/у рейка яка приїхала німаків (казали шо зняли її з авто яке проїхало 70000 тис/км) але незнаючи який стан, щоб її стави, а якщо вона тоже стукає =(
     
  10. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    це завжди - лотерея!
    тоді їй точно кирдик!!!
     
  11. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    Це порада за гідро,просто я і реставрував і купляв тільки привезену з німців у хорошому стані,але вони не витримують ударів на наших дорогах і вже починають стукати через пару місяців.Гідрорейка я думаю довше пропрацює,і такого удару на руль не буде,бо на звичайній кожний камінчик відчуваєш на рулю.А бюджет ЇЇ все в зборі приблизно від 120 до 200 у.є.
     
  12. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    По моєму ті, що реставрують рейки, то роблять і ті, що з гідропідсилювачем і ті що без.

    Те, що рейка з гідраком прослужить довше ніж звичайна, думаю помилка. Дороги ж ті самі. А вся різниця в тому, що у звичайній ти відчуваєш удари на кермо більше, а з гідраком менше. Тож навіть навпаки з гідраком ти будеш їздити менш обережно, а отже вона скоріше розіб"ється.
     
  13. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Скажу так, по свому досвіду, ситуація така буває не тільки з запчастинами, а й з автомобілями, приганяєш з німців, поїздиш місяць другий, і починаєш міняти всьо!
     
  14. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    Мда питав одне а відповідають інше.
    поставлю поіншому запитання РЕСТАВРАЦІЯ РЕЙКИ - телефон майстра
    б/у РЕЙКА-телефон шрота!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  15. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    80979850593 Зеник! Дзвони домовляйся,спец дуже хороший,але черга в нього,працює позаду Південного,сам в нього робив,задоволений...
     
  16. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    то може заїзд до нього біля аеропорту з любінської, чи не
     
  17. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    це Сергій, автокооператив будівельник, 160-й бокс. тел.8 067 713 57 01, Займається рестарацією років 8.
    Реставруваву в нього рейку на Г-1, та насос г/п, їжджу 2-й тиждень. Дає гарантію 25тис км.
    Розцінки:
    Реставрація гідрорейки VW - 1000грн.
    Реставрація мех рейки VW - 500грн
    Реставрація насоса гідропідсилювача 200-240грн (залежить від ремкомплекту)
    Мужик акуратний і пунктуальниу. принаімі по відношенню до мене :)
    Бажаю успіхів!
    П.С., можете зсилатися на Олега - червоний кабрік Г-1
     
  18. Jenya_man

    Jenya_man Початківець

    Авто:
    VW Passat B3 1.6 1989
    Клубна карта:
    000087
    Колись тоже стикався з цією проблемою. на ямах стукало по рулі... неприємні відчуття. Порадили мені майстра (тел. незнаю), перед поворотом на Дубляни (їхати з Гал. Перехрестя) є сервіс, там шиномонтаж і реставрація рейок. Заїхав. Покрутили, дотянули... Дотепер задоволений... Дуже хороший майстер!!!
     
  19. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    А в чому полягає реставрація рейки?
     
  20. NOS

    NOS Active Member

    Авто:
    JETTA2(1.8 EV)
    став ту з німеччини якщо вона немає люфта, бо реставрація довго по наших ...... дорогах неїздить.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)