Сальник КПП (диференціалу)

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Sasa, 17 чер 2007.

  1. Sasa

    Sasa Super Moderator

    Реєстрація:
    14 тра 2007
    Дописи:
    5.373
    Карма:
    683
    Трофеї:
    113
    Адреса:
    Львів
    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Вчора заліз під машину - побачив залиту маслом коробу. КПП пятиступка 085. Тече з того місця де лівий фланець (той до якого полуось прикручується) входить в коробку. Висновок - потік сальник. На скільки я зрозумів з книжки - треба злити масло з коробки, зняти полуось з фланця, викрутити болт в центрі фланця, витягнути фланець, замінити сальник, зібрати все назад. Які тут є тонкості? Підводні камні? Випригующі пружинки? Сальник окремо продається?
    Болт там ніби під внутрішній шестигранник - хтось знає на скільки?
     
  2. Markell

    Markell Super Moderator

    Реєстрація:
    6 лип 2006
    Дописи:
    2.171
    Карма:
    772
    Трофеї:
    0
    Адреса:
    Львів
    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Сальник КПП (диференціалу)

    Продається (я брав рік назад за 40грн.), шестигранник на скільки не пам*ятаю, але болти ці варто замінити після відкуручування полуосі, так як можуть відкручуватись самі (в мене таке було, вони типу одноразові.)
    На всякий випадок подивись, чи в тебе не тече масло (або антифріз) з двіжка на КПП, створюючи ефект потікшого сальника, шоб даром не колупатись. В мене був прікол-сальник трамблера тік, і антифріз з патрубка на пічку в салон, а виглядало, ніби сальник полуосі.
     
    Sasa подобається це.
  3. scirocco

    scirocco Administrator

    Реєстрація:
    9 гру 2005
    Дописи:
    5.983
    Карма:
    989
    Трофеї:
    113
    Адреса:
    Київ
    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Сальник КПП (диференціалу)

    Будь обережний - фланець тримає пружинка кілограм так на 50. Хід її невеликий, тим не менше по пальцях може дати порядно. Купувати треба 2 сальника - один зовнішній сальник фланця, другий - внутрішня заглушка. Другий одноразовий.

    P.S.Букви кпп ти виписав неправильні. Це або перші цифри серійника або якийсь технологічний номер.
     
    Sasa подобається це.
  4. Sasa

    Sasa Super Moderator

    Реєстрація:
    14 тра 2007
    Дописи:
    5.373
    Карма:
    683
    Трофеї:
    113
    Адреса:
    Львів
    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Сальник КПП (диференціалу)

    О! Дуже дякую... Цифри КПП поправив.
    От на малюнку під номером 3 є сальник, внутрішньої заглушки тут не намальовано? вона зі сторони болта 1?
    Пружина що дає по пальцях - це 5?
     
  5. scirocco

    scirocco Administrator

    Реєстрація:
    9 гру 2005
    Дописи:
    5.983
    Карма:
    989
    Трофеї:
    113
    Адреса:
    Київ
    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Сальник КПП (диференціалу)

    Пружина - Вона!

    Щодо внутрішнього сальника - його тут немає. Він подібний на широкий корок і ставиться в днище фланця. Він захищає від змішування змазок в ШРУСі і КПП.
     

Поділитися цією сторінкою