Що краще капремонт дизеля чи купити вживаний для гольф3

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Василь125, 28 лют 2012.

  1. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Всім привіт! Недавно купив гольф 3 1,9 ТД проїздив вже 7,5 тис. км я вже долив 1,5 л. масла, масло заливаю АРАЛ 10В-40 пробіг 240тис.км. Спочатку я думав що підбирає масло турбіна! Тут на форумі я прочитав де можна перевірити турбіну в майстра, майстер перевірив сказав що турбіна добра, двигун наївся трошки піску, скоро його потрібно буде ремонтувати. Одним словом двигун як небуть зробили бо міняли головку і продали автомобіль. Майстер мене переконує що краще ремонтувати двигун ніж купляти вживаний.
    ПИТАННЯ: що краще відремонтувати старий чи купити вживаний, зрозуміло що по ціні краще вживаний а по якості?
     
  2. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Якщо авто до душі, і в планах користуватись ним найближчі декілька років, то моя думка робити мотор.
    Я робив собі 4 роки тому пробіг вже 65 тис., міняю тільки масло і все.
     
  3. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Двигун

    Авто мені до душі, чорний металіік 5-ти дверний, кондюх правда потрібно заправити його. Яка вартість тобі обійшлася ремонту двигуна? Мені зацінили від 1000 до 1500 у.о.+ може ще потрібно по ходу щеплення, перебрати коробку, масляний насос в двигуні тощо.
     
  4. dimi4

    dimi4 Початківець

    Авто:
    Bora
    ремонт 1500 + запчастини? чи все разом? здається дуже дорого якщо без з.ч.

    можу дати тел 2-х різних мотористів порівняти для цікавості.
     
  5. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    ну поперше,я б неговорив так одразу такі захмарні ціни,мені теж співали +-1000 вбитих єнотів,але коли зняв головку і піддон то все кардинально змінилось,поміняв напрямляючі клапанів,вкладиші кулінвала,сальники клапанів і мотора,ВСІ прокладки,перепритер клапани,кинув нові кільця(виробітки майже небуло в гільзах)всі ремні нові,помпу,і усе по запчастинах,причому каку я небрав потягнуло 2000 грн,ну робота такого класу коштує десь 250-350оу і вище,залежно де, я з майстром сам шаманив то 150оу, і майстер дуууууже доточний,але я тепер все знаю,про свій мотор, знаю що в нього вимагати,і яким чином, і після обкатки в 1250км, машина наче коней вдвічі прибавила,і масла негамає,і негарний дим з вихлопної пропав, і все гуд.
    а їздив за мотором в польщу сам, знайшов навіть за 250 оу,+100$переїзд границі, і ти достеменно незнатимеш в якому він стані, бере масло чині в якому стані паливна,шо з його реальним ресурсом,тимпаче поляки недають вскривати мотор,хіба ти 100% його береш тоді так, і всі бються в груди шо стан суперовий,а я навіть як і продаватиму тепер свій то знаю шо продаю і шо мені ніхто нічого недокаже,бо перебирав сам і все бачив сам.
     
    Останнє редагування: 28 лют 2012
  6. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    1500 чого, яка валюта
     
  7. dimi4

    dimi4 Початківець

    Авто:
    Bora
    вище сказано що мертвих президентів...
     
  8. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Логіка говорить що краще капремонт, тоді маєш попереду певний гарантований пробіг. Але практика говорить інше - двигуни після капремонту нашими майстрами не їздять довго. А ще останні гарантують купи поломок попереду замість ресурсу. Говорю зі своєї гіркої практики - з'їздив 6 штук двигунів по мінімуму.

    Тому найкращий варіант - купувати б/в з гарантією, ставити і їздити. Якщо виявиться поганий - ставити інший. Головне щоб не був розбираний після Німеччини. З точки зору затрат це багато але є один плюс - це найдешевший спосіб отримати гарантію пробігу попереду.
     
  9. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Це було 4 роки тому, обійшлось мені в 4200грн(по курсу 5 з копійками), робота 750грн включно.
    З ремонту саме дорожче мені обійшлось - це поршня б/у(1100грн) у мене 1 поршень був "лєвий"(тобто важчий до 30гр за інші),тому прийшлось шукати всі 4 поршня, і кільця 400грн. Все інше це прості запчастини при ремонті двигуна.
    Заодно була поміняна ще помпа, та докуплені різня дрібні деталі, які були відсутні в мене - це маслоприйомник, кришка приводного ремня, патрубок охолодження.
    Тому ремонт двигуна наперід не скажеш остаточно скільки винесе. Як говорять майстри - "вскритіє покаже".
     
  10. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Ремонт і тільки ремонт!
    Вживаний - лотерея! Може бути кращим, таким самим або гіршим за Ваш двигун.

    Наскільки я знаю, то в таких випадках фрезою (на поршні в місці де це можливо) можна зняти вагу(підігнати) . Поправте якщо не так.
     
    Останнє редагування: 28 лют 2012
  11. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Цікава мисля.......... Але на той час найшов б/у.
     
  12. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Якщо вони асси в своїй справі то напиши необмінно зателефоную
     
  13. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Напишіть номер телефону майстрів перевірю компресію спочатку щоб знати точно що це двигун. Я навіть не знаю яка вона в мене має бути бо в мене стоїть двигун AFN а не AAZ з простим топливним насосом щось попередній власник хімічив не знаю що!
     
  14. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    ствердження суперечливе,коли з-за бугра двигло,то гарантію дають усі і всі кажуть що все гуд, а от коли поломка то зразу кажуть ,що не їх проблема, вони давали суперкласний двигун і що ви з ним зробили,це ваше питання Щодо майстрів згоден,але для того потрібен майстер,а не Ламайстер,напартачити всі гаразд, а зробити гуд це питання друге.Хоча тут в кінці кінкців багато різних думок і кожна з них правильна по своєму,якщо дивитись на ситуацію з того чи іншого ракурсу,хоча з безинами сам міняв на донорський, і нема проблем,дизель навіть на машині складніше перевірити, особливо якщо в цьому ти не профі,а на обман наші люди неговорячи вже про Поляків в яких немає нації,в них лише професія
     
  15. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    якщо мотор масло підбирає,то кільця будуть ущільнюватись маслом,і помпресія і так пуде завишена при перевірці,я небрехатиму де ,але є діагностика яка провіряє і тиск в циліндрах і тиск картетних газів і вираховують таким чином дійсний тиск,єдиний недолік такої перевірки,після ремонту мінімум 10 000 км. Я б так перевіряв, бо в мене масло брав немало тому про капіталку питання і нестояло,Доречі питання яка різниця між моторами AFN а не AAZ,бо мотор в мене ААZ а паливник нестандартний без возвратки на паливник,хоча знаю шо і такі ставили в оригіналі
     
  16. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Все правильно але в нас нема майстрів-мотористів . Є тільки пройдохи-мотористи. Надивився я їх за роки.
     
  17. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009

    буду сперечатись,я ремонтуюся ну те що сам неризикую,або немаю можливості поремонтувати в провірених майстрів, в мене один але електрик,до якого ми навіть возили на ремонт Порше Каєн бензин,мало з того шо та байда завелася,та щей розхід став як книжка пише.По моторах два майстри,обидва надіні,але з одним дешевше і я сам з ним все кручу, а другий дорожчий ,але поки він робить його краще нерухати. був свідком як дещо летіло в чиюсь сторону.А ходову в основному сам, за вийнятком розвалу і потреби підйомника.
    Хоча тема не про це була.
    Моя думка ,до того як приступити до ремонту чи заміни розібрати і глянути мотор,а за бугром я домовлявся кілька разів про те що знімлю головку,і піддон і покумекаю.але коли небрав,все одно всі прокладки нові ставив,тому така процедура часу хоче,і вирішувати треба Василю 125 що і як робити,я свій вибір цього разу зробив вище сказаним і тобі рекомендую,якщо двигло варта ще уваги, а ні то тягнути, є тел мужика що їх тягає,довго але перевіряє їх непогано.
     
    Останнє редагування: 28 лют 2012
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну видно ти попадав не туди..... )))))))
    Ми он тільки для членів клубу десь шість двигунів відкапіталили і всі їздять. В капіталці єще один серйозний момент обкатка. Багато мотористів дають на обкатку 1000- 1500 км, а це замало. Кільця вкладиші не вспівають притиратися - перевірено досвідом. Он наш SASA може підтвердити.... ми йому на його Кантріку міняли кільця і він все їздив і міряв компресію і ця компресія таки устаканилась десь на 5000 км. Якщо після 1.5 -2 тис почати грузити двигун по повній то такий двигун більше 50-60тис не відбігає - знову на ремонт, якщо витримати обкатку то при якісних з/ч двигун свої 150-200 тис відбігає. Звичайно півміліона вже ні бо конвеєрні з/ч таки якісніші.
    На тепер капіталка : робота + з/ч тягне десь на 5 -6 тис грн. Чим новіший двигун тим дорожче... Але як казали "вскритіє покаже".
    Раніше ми теж всім рекомендували міняти двигуни. Зараз уже зустріти добрий двигун тяжко. Бувало що привозили ще гірший ніж був, а потім були цілі проблеми відправити його назад до Польші. Краще вже брати живого донора, особливо якщо це англієць у них машини досить в доброму стані ідуть на розборку
     
  19. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Так я також думав про цілого автомобіля на ходу правда новішого приблизна ціна 1800 доларів, за то купа запчастин + металу багато можна продати кондюх один коштує тільки 400 доларів, але це як варіант, думаю що буду ремонтувати свого в мене тільки початкова стадія ізносу так майстер говорив ще можна їздити деякий час. В зимі при -25 градусів заводив без проблем, хіба таке можливе при поганому двигуні???
     
  20. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Тоді потрібно зробити якісну діагностику авто, і після того думати що робити. Можливо у тебе з двигуном все гуд.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)