Машина була купленою не в найкращому стані, але свідомо бралася під реставрацію))) відразу після покупки почалась ліквідація колхозу попереднього власника аля сині пісялки, болотники і так далі))) Сірочка 86 року випуску для американського ринку, з конидиціонером, елекро дзеркалами, модифікації Karman, з мотором 1,8 JH на карбі Pierburg 2E2, якшо кось шось цікавить конкретніше то питайте))) дальше фото: Перші дні сірка на новому місці))) Після трьох місяців катання scirocco було повністю розібране і відправилося на малярку))) тоді я навіть ше собі не уявляв на шо підписався)))
Наступним етапом було проведено всі необхідні заварні роботи і обробка) Після зварювальних робіт приступили до підготовки основи під фарбування
Після примірки додатково купленого обвісу Kamei і виставлення всіх зазорів машинка поїхале на поелементне фарбування)))
шпаклівки пішло небагато бо машина по плащі невелика + все вистукувалося практично в нуль))) а за обвіс вже добре і не памятаю, приблизно 200$ (але це оригінал) і зразу купив копію передньої юбки)))
шоб занйти оригінал тре купа часу і невідомо чи занйдеш))) можна заказати новий але це недешеве задоволення, а можна купити копію яку роблять поляки і латиші))) але це також не дуже дешево)))
В період коли машинка фарбувалася потихенько скуповувалися всякі цікаві штучки))) сидіння vag sport також отримав подарунок від Олег М. ATS Type 5 і було куплено ше купа дрібниць)))
На фото просто чорний виглядає тому зацінити не можливо. Но в живу колір бомба хто бачив той підтвердить словами не опишеш.
клас! теж мрію про сірка 2, але ми (сім"я) вже в гольф ледве влазим, а 2 авто не осилю... Радий за тебе! Успіху! не терпиться глянути на кінцевий результат, ну і ціна кінцева теж цікаво, може колись відважусь)) І... дякую за такий проект! ))