Сильно твердіють шланги охоложуючої рідини. Це норма?

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем SashulkaB3, 10 тра 2016.

  1. SashulkaB3

    SashulkaB3 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 35I
    Ситуація наступна, після того як лопнув середній різноширокий шланг охолодження що йде від помпи і заміни його на реноховських я замітив (до цього просто не звертав уваги), що шланги таки нехило дубіють. Наразі після заміни того шланга їзжу і все норм, та з верхнього патрубка що на радіаторі таки з-під оригінального хомута на гарячу трішки пускає рідину. Кришку бачка провірив, тиск вона тримає до 1,5атм. дальше спускає, при роботі з відкритим бачком бульбашок, маслянистого нальоту чи запаху бензину немає, робоча температура в нормі 87-92гр., вентилятор працює, нижній патрубок радіатора при 90гр гарячий, емульсії на кришці маслозаливній відсутнє і рівень рідини практично не падає + з вихлопної при прогріві пар який з прогрівом зникає. Пробував натягти контрацепцію на горловину то до 70 градусів висить як нівчому небувало, з підвищенням температури починає надуватись - воно і не дивно оскільки при нагріві рідина розширяється і тиск збільшується, дам обертів то гумовий виріб трішки здувається, а отже помпа ганяє рідину. Так от що мене смущає, ніби і тиск в системі до 1,5атм., рівеь в нормі, температура теж то чому такі дубові шланги? На холодну ну дуже мягкі, зрозуміло що клапан відкрився і зрівняв тиски та всеодно чи повинно так бути? В кого які думки і чи хто лапав шланги вашої авто на гарячу?
     

    Вкладення:

    • Подобається Подобається x 1
  2. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Все подібно, що кришка розширювального бачка не стравлює надлишковий тиск. А як ти провірив клапан(що тримає до 1,5 атм)? Може при великому тиску вона спускає, але він більший ніж номінальний
     
  3. SashulkaB3

    SashulkaB3 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 35I
    Ось як я провіряв.
     
    • Подобається Подобається x 2
  4. bogdan.lviv

    bogdan.lviv Новачок

    Авто:
    Пішохід...
    Доброі ночі,от спеціально зареєструвався на форумі щоб описати проблему,допомагаю знайомому з машиною,думаю автор не проти...пасат б3 1.8 моноінжектор,почав грітися і виганяти воду з бачка,висновок прокладка.
    Зняли голову,на прокладці було видно місця де пропускало,віддали в ремонт (шліфанули,поміняли направляйки,клапана,сальники) ,за одно поміняли кільця і вкладиші шатунні.Поставили голову проблема залишилась.Сьогодні перевірили все,термостат,помпу,радіатор,кришку на тиск не перевірили.
    Симптоми такі...заводиш,через пару хв.при відкритій кришці починає підійматись рівень (наразі води,антифриз не лили,просто щоб провірити) при 70 градусів починає "булькати" в бачок,при 80+ вже гейзер.
    Сьогодні що тільки не перевіряли...ввечері зняли головку,по прокладці нічого не видно,все ок...
    Замітив таку штуку,канали випуску,перші три трошки ніби в сажі (нальоті,чи як то описати) мотор ж працював,а четвертий чистенький люміній.

    Суть питання,чи бувають на цих моторах тріщини головки,або циліндра? Бо вже хз шо шукати? Завтра головка іде на перевірку ще раз,вже на іншу кантору...
     
  5. В'ячеслав

    В'ячеслав Початківець

    Авто:
    Volkswagen Passat B3 VARIANT
    от і у мене така проблема, цікаво було б почути думки ваговодів...
     
  6. SashulkaB3

    SashulkaB3 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 35I
    Я вчора допіздна крутив кришку РБ, розібрав її вщент, промив гумову пластинку яка пижимається до посадочного сідла, поставив нове ущільнююче кільце і підрізав основну пружину, відкусив десь 8мм. витка в наслідок чого пружина по висоті стала менша приблизно до 1мм. Все зібрав і провірив на стенді, тиск тримає до 0,8 бара і зупиняється десь в районі 0,75. Поставив кришку на авто і прогрів, при 87 відкривсь термостат і при 92 запрацював вентилятор охолодження. Рівень рідини залишивсь на тому ж місці, шланги на диво не дубові і продавлюються (звичайно трішки важче чим на холодну). Після зупинки двигуна чути ну дуже слабеньке посопування та рівень рідини не міняється, також його чути коли все остило і кришка почала запускати повітря в систему. Що ще бажати, все працює та робочу кришку з мануальним тиском в 1,5 атмосфери теж перероблю на 1,0 атм., най краще випре недай Бог з кришки чим порве шланг в дорозі.
     

    Вкладення:

    • Подобається Подобається x 1
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Хлопаки ці двигуни на воді так і будуть себе поводити. Температура кипіння води 99 град... антифризу ( самого хренового ) 105 град . G12 кипить - 115 град. Ви заляли воду - там є пробка і при 80 град на приборці в ГБЦ уже 100 град і вода замість розвоздушки закипає і ще більше завоздушує. Заляйте антифриз ві провірте на ньому. Якщо на антифризі повториться ситуація то ГБЦ на провірку... Тільки тріщини в бензинових ГБЦ настільки рідкість що я ще не зустрічав, але всяке може бути
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    перестаньте комбінувати. Робочий тиск має бути 1.5. при меньшому гірше охолоджується двигун. Як поїдеш на київ і пів години будеш тримати 120 і більше при тиску меньше 1 бара в системі перегрієш двигун. А що шланги дубові - то в колесах 1.9 -2.0 і помацай колеса - вони теж дубові, а тільки на пів бара тиск більший
     
    • Подобається Подобається x 2
  9. bogdan.lviv

    bogdan.lviv Новачок

    Авто:
    Пішохід...
    Та ми міряли не по приборці,тестером,термопарою прямо на головці,звичайно можливий варіант,але не дуже я в то вірю.Наразі голова знята,знову на провірку (при ремонті казали що провіряли)...буду шось знати відпишусь
     
  10. SashulkaB3

    SashulkaB3 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 35I
    А якщо в мене в системі на половину дист. вода з фризом Ж12+ то теж погано впливає на розвоздушування? Просто шкода було лити фриз допоки не розібравсь з проблемою.
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тестером зверху ГБЦ одна температура а в водяних каналах коло поршня зовсім друга. Якщо при ремонті провіряли ( якщо провірка була на Зеленій або на Біофізприборі) то тоді точно проблема у воді.
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Розбавлений фриз теж має температуру кипіння більше 100 град . Скільки не провіряв, але пополам працює добре.
     
  13. SashulkaB3

    SashulkaB3 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 35I
    Чомусь коли прожимаю на холодну та і на гарячу шланги то чую булькотіння в районі трійника перед головою і ще таке, обратний шланг провисає відносно бачка та самого приєднання шланга з відводом тієї ж обратки. Під час роботи що на хх і що на обертах видно що через обратку постійно йде рідина в РБ, але як повітрю пройти в бак коли шланг обратки має провис нижче рівня патрубка трійника?
     

    Вкладення:

  14. bogdan.lviv

    bogdan.lviv Новачок

    Авто:
    Пішохід...
    Провіряли і робили головку на кульпарківській,зараз відвезли на зелену на провірку в пятницю-понеділок казали перевірять,роботи багато мають.
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    нормально там все. Для того і створюють тиск у 1.5 бара щоб прокачувалось усе
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. bogdan.lviv

    bogdan.lviv Новачок

    Авто:
    Пішохід...
    Сьогодні забрали головку з перевірки,ціла...
    Ще раз передивились циліндри,прикрутили головку,залили тосол,закрутили бачок новою кришкою,завели...результату нема,гріється,булькає в бачок.
    Циркуляція тосолу є,термостат новий ... слів нема і мати закінчились...

    В своіх 30 зібрав вже не один мотор,від 50 кубового мопеда до 13 літровоі фури,но цей автомобіль завів в ступор...

    Шо робити,а давай ше поміняєм помпу, (вирішили просто так,без причини,перед тим знімали,дивились на неі,помпа як помпа)
    Купили нову,поміняли...і все стало ок.
    Яке в кого буде логічне пояснення?
     
  17. В'ячеслав

    В'ячеслав Початківець

    Авто:
    Volkswagen Passat B3 VARIANT
    а я помпу міняв, правда на б/у, но на тому двигуні, де вона сояла, працювала! Ситуація такаж...
     
  18. В'ячеслав

    В'ячеслав Початківець

    Авто:
    Volkswagen Passat B3 VARIANT
    на холостих та малих оборотах все добре, тільки їду швидше 70, починає грітись, дує патрубки та випирає рідину ОЖ з бачка розширюючого.... помпа друга, термостат другий, масло чисте, нічого не розумію....
     
  19. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    а вентилятор (електродвигун) охолодження радіатора крутиться? бо в мене він почав скреготати і включатись з перебоями, грілась в корках. купив новий електродвигун з вентилятором, буду міняти...
     
  20. В'ячеслав

    В'ячеслав Початківець

    Авто:
    Volkswagen Passat B3 VARIANT
    вентилято включається ...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)