шановні клубчани, створювати тему не можу, тому нашкребчу сюди свою проблему. Гольф 4 (гольф штири) 2000 р.в. Передня ходова: стойки робочі, стойки стаба поміняв,втулки стаба - поміняв, наконечники рульової - поміняв, сайленти також свіжі (минулого року міняв) Скрипить при кочках та нерівностя...(Увага - шарова виключається з списку підозрюваних) Питання для знатоків - що скрипить( скрипитьмій танчик як колісниця)??? скрип гумовий, вже залізав під машину - скрип йде від втулок стабілізатора... Чи можуть скоби втулок стаба з віком послаблятись?
Навали туди силікону і побачиш чи скрип там. Про те щоб скоби якимось чином розтягувались/деформувались не чув.
бризгав туди ВДешкою....скрип не пропадає....от коли БЛ@ть сиро на вулиці і паде дощ- скрип пропадає....щось мені сі здає що тут тра ворожку чи ЕКСТРАСЕНСА...
пошуки тривають...головна проблема у мене наразі - у Львові я не маю куди заїхати на яму чи естакаду - щоб самому залізти під машину і не маю помічника, який міг би погойдати передком...доводиться чекати суботи.
Заїдь до @kym, у нього є пів естакади (для переду вистачить), і там си можеш глянути а мо він чим допоможе (ломика дасть?).
Друзі, сталася трагедія для мене і для мого авто.... Вчора міняв втулки стабілізатора (поставив діамнтром 20мм - встали як рідні) - поміняв, все було б ОК..і одне але!!!!!!!! Зірвана різьба кріплення стойки стабілізатора, нижнє кріплення, а саме, зірвана різьба не на болті, а в ричагу...фото додаю. Є ідеї: 1. знімати ричаг, відрізати дану пластину, приварити до неї гайку, а потім цю ж пластину приварити до ричага. - мені самому не підсилу це зробити. 2. всадити довгий болт чи шпильку через весь ричаг (на 3-ому фото видно частину даного ричага) - хоча сам не склоняюсь до даного варіанту, тому що є загроза деформації ричага в місці затягування даного болта після монтажу та затяжки стойки стабілізатора. Хто що підскаже, а ще краще, хто допоможе вирішити дану проблему...????
якщо у Львові, то заїдь на СТО (там БМВ ремонтуються), на Навроцького територія АТП там був матьорий токар, старший дядько. Можливо там вирішиш ту проблему.
Дякую за підказку, але сам токар там нічого не зробить P.S. освіту маю механічну, пропрацював в ремонтній службі 4 роки і ще 8 років інженер-конструктор (проектант по механіці)...
А просто нарізати різьбу під більший діаметер(який там наступний після того що там зара є?) і вкрутити новий болт?
Ну я наїзджаю стільки що стойки стабілізатора мінятиму раз на 50 років Якщо ти так багато назїджаєш за рік, що тре міняти ті стойки, тоді легше важіль поміняти в даній ситуації, а якщо раз на 5 років, то можна заморочитись з розсвердлюванням нової втулки.
за літо я вкатав 10тис... для когось то мало, а для когось - дуже багато...а зтось за все життя й стільки не викатує машиною.
прийшла ідея......а що , якщо нарізати й справді більшу різьбу під більший діаметр, але вкручувати туди так-звану перехідну шпильку з упором????? тобто, якщо там в ричагу різьбовий отвір М8, перенарізати під М10, а шпильку зробити з одного боку з різьбою М10 та упор мінімальний на 2-3мм і цю ж сторону шпильки закручувати в ричаг, а з другого боку нарізати на шпильці різьбу М8 і на цю ж сторону вже буде сідати СТОЙКА СТАБІЛІЗАТОРА)))).... P.S. щось я не готовий зараз міняти ричаг на НОВИЙ з вартістю 1000-1500грн...і все тільки через якусь срану різьбу.