Свічки накалювання

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Malyshka, 6 жов 2010.

  1. Malyshka

    Malyshka Початківець

    Авто:
    T5 (77kW)
    1. Хлопці підкажіть як правильно перевірити свічки накалювання?
    Я пробував продзвонити не викручуючи мультиметром, одну клему на корпус двигуна, а другу на плюс свічки накалювання. Всі свічки звонятся.
    2. Чи можна вважати що вони справні чи ні?
    3. Чи можуть вони менше гріти, ніж нові?

    Це питання у мене виникло через те, що машина при заведенні почала труїти і з'явилися неприємні вібрації при цьому. Ще так як я постійно у відрядженнях і раз на місяць вдома, то відповідно за цей час акумулятор сідає, можливо йому мало заряду для підігріву і з цього машина труїть?

    Автомобіль Т5, 1.9ТДІ, 77 кВт.
     
  2. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989. VW T4 1996,1.9 TD
    Привіт
    Проста продзвонка тільки покаже чи не обірвана свічка.
    Опір свічки свічки поміряй. Візьми нову - опір , на всіх решту має бути такий самий. Опір порядку 20 - 22 ом.
    Можна перевірити Амперматром - споживання чотирьох свічок рівне 40 А.
     
  3. Malyshka

    Malyshka Початківець

    Авто:
    T5 (77kW)
    Дякую за відповідь, перевірю обов"язково!
    1. А чи доцільно викручувати свічку і дивитися як вони розкалюється?
    2. В мене стоять свічки фірми ФЕБІ, один майстер мені сказав, що вони не
    дуже добрі. Тобто сама фірма. Чи це так?
    3. Якої фірми хороші свічки?
     
  4. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Якщо перевіриш опір і він буде нормальним(40 А, а не 34 А - це означає, що одна свічка не працює), то не має сенсу їх відкручувати та дивитись на те, як кожна свічка має накал. Якщо ти їх міняв дуже давно, то є тоді сенс подумати про заміну всіх, але знову якщо вони працюють добре, то не потрібно їх міняти.
     
  5. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    ну сумніваюся що трусить через то що не прогріваються. якщо 2 і більше не працює то при теперішній температурі не заведеш)). я перевіряв так але це скоріше перевірений спосіб якщо немає пристроїв для перевірки. потрібно позмімати всі клеми що є на свічках(не потрібно викручувати свічок) ставиш один кінець дротика до свічки а іншим ледь дороркаєш до кінчика + акумулятора. якщо є іскра то все гуд якщо все глухо то під заміну. головне познімати клєми!!!
    фірми фебі не знаю як там свічки.в мене BERU стоять.. тфу тфу поки задоволений 1 рік польот нормальний вже зиму пережили але міняв всі 4 разом
     
  6. Malyshka

    Malyshka Початківець

    Авто:
    T5 (77kW)
    Перевірив ампераж і при першому включенні запалення отримав 50А, при всіх наступних 40-34А. Але чомусь результат був від"ємний.
     
  7. Malyshka

    Malyshka Початківець

    Авто:
    T5 (77kW)
    Перевірив свічки знявши шину. Взяв окремий провід, накинув на нього кліщі амперметра і отримав наступне:

    1. На кожній світчці в момент контакту з плюсовою клемою я отримав 20А і вони поступово збігали до 14-12А
    2. Перевірив опір, на 3-х було 0,9-1Ом, а на одній 0,6-0,7 Ом.
    3. Надів шину і включив запалювання, напруга на свічі не поступила (температура на вулиці +8), хоча при +7 вчора напруга поступала на протязі 10
    секунд. Завів машину і отримав навантаження на свічки - 35А і десь до хвилини часу роботи двигуна воно пропало.

    От такі результати.
     
  8. Malyshka

    Malyshka Початківець

    Авто:
    T5 (77kW)
    Не може бути опір в 20-22 Ом, так як з таким опором вони будуть споживати лише:

    U=I*R, так як напруга 12В, тоді з формули І=12/20= 0,6А

    Для нагрівального елемента це не правельний струм.

    Опір в розмірі 1 Ом ви може мали на увазі? Тоді і споживання одніеї свічки буде у розмірі 12А.
     
    Останнє редагування: 7 жов 2010
  9. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    поміряй опір звичайної лампи накалювання :D
    насправді по довідниках потрібно дивитися який опір холодної свічки має бути. При нагріванні опір змінюється ;)
    це так на вільні роздуми про електротехніку :music:
     
  10. Malyshka

    Malyshka Початківець

    Авто:
    T5 (77kW)
    Так це все ясно, а що з вібрацією робити?
     
  11. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989. VW T4 1996,1.9 TD
    Привіт
    Вібрація двигуна при заводці спостерігається при ранньому або пізньому запалюванні. Для того і існує підсос.
     
  12. Malyshka

    Malyshka Початківець

    Авто:
    T5 (77kW)
    Я ще на дизелі підсоса не бачив, може в мене автоматичний? І він працюе не коректно. Як це провірити?
     
  13. Malyshka

    Malyshka Початківець

    Авто:
    T5 (77kW)
    Де у Львові можна перевірити дизельний двигун? І хто б міг усунути мою проблему?
     
  14. transporter

    transporter Новачок

    Авто:
    T4 2,5 TDI, 2000
    В мене T-4 2.5TDI 6.5кв. ця ж проблема перестали працювати свічки(не подається на них живлення)хоча все літо на віть на гарячому двигуні вони прогрівались,підсос в цих машинах автоматичний керується компютером,датчик який дає дані про температуру двигуна в мене знаходиться біля генератора цей датчик керує підсосом і часом накалювання свічок.
     
    Останнє редагування: 20 жов 2010
  15. transporter

    transporter Новачок

    Авто:
    T4 2,5 TDI, 2000
    Я на пятницю записаний на конотопській за метро так званий дизель сервіс
    був інших майстрів сказали що у вас все працює і дісно при них запрацювало раз 5 і перестало взяли гроші за діагностику а проблеми не виявили сказали що помилок нема і все повино працювати,надіюсь на цих майсрів.Напеши як ти вирішив свою проблему і в якого майстра або подзвони щоб було оперативніше 0974883339 дякую.
     
    Останнє редагування: 20 жов 2010
  16. Volodymyr

    Volodymyr Початківець

    Авто:
    vw sharan
    Самий простий спосіб перевірки - звернутись до хорошого майстра. Я такого знаю - Славік 0673147505
     
  17. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    ЩО за нагла реклама,причому неоплачувана.:D
     
  18. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Ця проблема вказуе на несправність так званного реле свічок накалу, звичайно в ньому перегарае доріжка, або непропай, якщо не розберетесь, дзвоніть
     
  19. YuriiPetrov

    YuriiPetrov Новачок

    Авто:
    passat b6
    Порадьте будь ласка куди можна звернутись при відображенні свічки розжарення на панелі.

    Відображається індикатор роботи свічки розжарення на щитку приладів, але лише в одному випадку, коли педаль газу збільшим зусиллям натискаєш. Сьогодні при обгоні загорівся цей індикатор, після того як машину перезавів помилка зникла. Це відбувається кожен раз коли даєш тапку.
    ПС: Нажаль не розібрався як можна створити тему з питання, тому запитати тут.
     
  20. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    То проблеми з вприском палива. Переважно таке коли турбіна недодуває... але це якщо така є взагалі:)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)