Всім привіт. Тут пару слів напишу про свою Таврію 1998 року, застала якраз коли власником була Daewoo (лейбу сфоткаю і викладу при нагоді). Ще стоїть коло хати, часом їжджу (рідко), продавати не спішу бо ще для мене трохи тепла як перша машина. Ну п-корейці нічого від себе не додали, однак чув що вимагали від наших працювати за нашими ж вимогами. Наприклад, наші могли зробити кузов і лишити на цілу зиму на вулиці, на весну пофарбувати і скласти. Потім, ясно, через пару років проступає іржа. П-корейці за таке били по руках і при них машинки були якісніші. Написати вирішив, бо пару тижнів не заводив і потім пробую - акумулятор сів, хоча йому тільки рік. Ніч заряджав, поставив в машину - все ок. І так вже пару разів було. Тепер стараюся кожні декілька днів завести машину, прогазувати на нейтралці трохи і тоді глушити. Не знаю, чи то так має бути, чи щось все-таки треба поправити аби не втікала енергія.
Всьо там ок, бо (1) дуже не розженешся в принципі і (2) там взагалі гальма слабі (особливо зрозумів коли порівняв з Кадіком), хоч і міняв диски, тому і не хочеш дуже пробувати розганятися. А так - прохідність супер, їздили по Карпатах з купою речей на багажнику, брав гори 50 градусів і більше! Здається, зрозумів чого розряджається акум. З одного боку будинку кущі і там живуть коти, які скачуть на мою Таврюсю. З другого боку будинку ростуть каштани, які якраз розродилися і каштанчики падають на машину. Регулярно спрацьовує сигналізація. Треба якось знайти і підкрутити датчик удару, щоб не реагував на такі штуки.
Анекдот: - Хлопе, нашо ти закриваєш на колодку ту свою Таврію, хтось думаєш її візьме? - Та во раз не закрив, то залізли в салон і там накакали!
Раз поїхали в парк, лишили Таврію за кущами і пішли гуляти з дітьми. Виламали замок на лівій дверці повністю, а на правій наполовину. Ну і там центральний замок в мене, так що виламали тільки "обманки". А якби сигналізації не було, відповідно центрального замка теж, то вже би залізли. Не знаю, що там хотіли взяти, бо магнітола бюджетна за 300 грн і її ще треба постаратися відкрутити, бо я шурупами по-народному закрутив. Може хотіли взяти покататися. Одним словом, сигналізація мусить бути.
за неофіційною версією сьогодні біля Лос Анджелеса Хью Хеффнер на такій ж таврії врізався на швидкості 30км/год... не вижив, відірвало голову.. Вот йому і розкажи що то міф... Скорбимо за старим Хеффнером..
Взагалі сигналізація споживає не багато енергії , а от магнітофон достатньо. На скільки памятаю в Таврії не має положення ACC в замку запалення. Якщо провід АСС автомагнітоли підєднаний до +12 постійно то магнітолла може споживати до 4 А. Яб надив поміряти тестером. Моя магнітола розряджає аккумулятор за 2-3 доби , якщо не відєднювати АСС.
Їздить моя Таврія на 92 бензині. Цікавлюся на всякий випадок, хтось знає, чи 95 можна теж лити? Чіпляю фотку з лейбою ДЕУ.
Таке-во хто видів? То є брелок сигналки з епохи динозаврів. Здохла сигналка. Маю запасний брелок, теж не робе. Ну тобто брелки світяться діодами, але машина не реагує. Наніч натискаю зсередини на дверках кнопки і захлопую. Коли тре кудись мені на ній, то відкриваю багажник, дотягуюся на дверці до кнопки і витягую. Навіть не знаю до кого з такою старою сигналкою звертатися. Мо хто шо може мені вповісти, га?
Замінив середню частину глушника, виробник не наш, назву не пригадую, дав на базарі 500 грн, робота задурно, бо майстер час від часу бере мою Таврію при потребі десь їхати.