Вчора на в'їзді на кільце коло "нового цуму" мене догнала водій жіночої статі. Виходжу, дивлюся - на моєму бампері слідів ноль. Підходжу до неї, питаю "вчитеся їхати?" жіночка оглядає свого старенького форда, там номер зім'явся і капот трошечки зігнувся на ребрі. Говорить мені "я думала, що ви будете скорше їхати". Кажу їй, що в мене в принципі питань до неї нема і я не маю часу зараз тут стояти, кажу що задній водій завжди винен і якщо приїде поліція, то вона неправа. Вона каже, що в принципі в неї питання є (але цікаво які???), але каже "їдьте". Чого не роблять моцні бампери всім, такі як задній на Таврії??
не кажи гоп... там могло трошки підігнути кріплення, позаглядай уважно з ліхтариком в заховані місця... фізика
За підказку дякую, майстер потім позаглядає, як буде мати час. Тільки я би за то все одно не стояв там на кільці, бо не мав часу. А взагалі фаркоп варто вчепити, най потім собі номер надвоє ламають ))
та і навіть якщо щось сталось - то точно геометрія не пішла спати ... ну і навіть нема змісту щось рівняти під нуль.... ціна машини того не варта
Може рівняти ні, але взагалі ще машинка ця дорога мені як моя перша. Так що попереду заміна кілець в моторі, щоб підняти компресію і щоб добре бігала. З дрібніших речей - гальмівні диски підтягнути або поміняти по потребі, бо потрохи доливаю дот4 регулярно. Також омивач кудись втікає, треба дивитися.
Як би там не було по вартості даного авта, але поступок -> гідний і людяний. Реально, не кожен вибачить навіть міні-царапинку. Позитивно)))) і тут я погоджуюсь і за це ріспєктік тобі.
Знову витягував акумулятор і заряджав на балконі цілу ніч, бо мабуть декілька тижнів не заводив і здох акум... Треба буде добратися до електрика і нарешті перекинути магнітолу, щоб працювала лише коли ввімкнене запалення, бо жере помалу. Також думаю купити новий центральний замок якийсь дешевий, щоб електрик заодно поставив, бо досі відкриваю машину через багажник. Не спішу, але колись таки треба зробити.
Поставив сигналку з центральним замком. Переключив магнітолу, щоб працювала тільки з включеним запаленням. Поміняв "штани". Почепив чохли на підголовники з написом Tavria - виробництво Польща, от хочеться полякам таке виготовляти, а нашого виробництва щось нема.
Гума двірника зовсім стала дубова, треба міняти. Також ручка пічки поламалася і випадає, здалося би знайти десь на заміну.
Ручку пічки поміняв. Приліпив на заднє шкло наліпку UA, правда за кордон не збираюся, але най буде. Купив але ще не поставив: недорогі чохли на сидіння, двірники і резинки для піднімання кришки багажнику. Заводиться на морозі тяжко... Десь з п'ятого разу. Але то я забув підсос витягнути, може би було швидше.
Під ричагом коробки передач така підставка втиснулася всередину, трохи незручно переключати передачі, але їхати можна. Пізніше виправлю.
Стартер замінив, заводиться. Вже віддав свою ластівку майстру, щоб помалу щось підкручував час від часу. Якщо знайдеться бажаючий, то продам. 500$.
Мотор 1,1. Компресію міряли раніше, було 9 (максимум 12-13 одиниць в таких машинах), різниця між циліндрами одна одиниця. По кузову: на лівому крилі спереду є дірки, дверки внизу ржавіють, в місці для встановлення домкрата мінімальні недоліки. Для машини такого віку по кузову дуже добра ситуація. Крім того це "корейська збірка", хто знає той в курсі.