Тече насос ГУР або шось що з ним пов’язано

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Васьок або ZiK, 25 тра 2019.

  1. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    Коротче заїхав на сервіс салінблок поміняти , бо той бідака подерся , ну і майстер показав що насос Гура дуже мокрий , що найцікавіше , рівень рідини особливо не впав , ну і плями під машиною теж немає , тобто воно десь просочується , то я хочу запитати , чого з нього може текти і шо робити , міняти так міняти , але 2000 грн на рівному місці , якось не дуже цікаво , може є спосіб поміняти якісь гумки чи ше шось такого , розкажіть підкажіть , машинку ше всю не вивчив , мотор АКЛ якщо шо 1.6 1999, та і тиску там нема , чи є ? Може вирвати шланг чи ні , розкажіть трохи як воно взагалі працює , буду Вам дуже вдячний
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Він завжди мокрий
     
  3. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Ні. І немає бути.
    Тече скоріш за все сальник. То перший дзвінок. Можна спробувати відремонтувати доки не загудів.
    Як треба в пп можу дати координати людей які тим займаються. За потреби є стенд, аби його перевірити.
     
  4. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    Заїхав сюди , в розділі ходова опублікував пост , що візиту , чесно я вражений
    а чого то він завжди мокрий ?

    upload_2019-5-30_15-14-6.png
     
  5. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    На даний момент по рульовці вони найкраще роблять. ЇХ і хотів порекомендувати.
    Але і негативу хватає.
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тому що ГУР при макс виверті руля створює тиск 190 бар... і на хомутах які зажимають шланги мокріє від масла, бо з часом гума шлангів старіє твердіє стискається і хомут попускає... Можна попробувати дотягнути хомут...і через пів року він знову попустить.... може там взагалі шланг тріснув або ще щось.... Мокріє то не страшно ... от коли тече свіжим маслом то тре дивитись звідки
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. NikkiU

    NikkiU Новачок

    Авто:
    Volkswagen Golf
    Варінтів вирішення вашої проблеми може бути декілька. По-перше, дійсно підтягнути гайку на насосі , а бо ж замінити саму ущільнюючу гумку на виході патрубка вісокого тиску. Можна також здати насос гідропідсилювача на реставрацію, що скоріш за все буде дешевше, ніж купівля нового. Хоча знайомий недавно замовляв собі насос ГУР на www.autosklad.kiev.ua за 1500 грн від компанії MAXGEAR, каже що вроді непоганий за якістю.
     
  8. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    з часу написання посту пройшло самі порахуйте скільки часу , про що я з ними домовився , що я буду раз в 2 місяця їздити до них на діагностику , вони вроді як не проти , останній раз їздив 10 серпня , вони попшикали ведешкою , сказали , що то скоріше всього з під даччика сочиться , порадили дивитися під машину і хочаб 1 раз в 2 тижня перевіряти рідину , але принаймі я точно знаю куди їхати коли шо з часу останньої діагностики пройшов місяць , я б не сказав шо той шланг мокрий трошки хіба , але терпимо
     
  9. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    шось мене та ситуація почала напрягати , моторчик ГУР був мокрим я псіханув і поїхав до них , вони сказали шо то даччик , ну я його поміняв , і того 400 гривень даччик і 200 робота [​IMG] фото того шкета додаю , може комусь треба номер його
     

    Вкладення:

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)