Троянить на холодну, пропуски і т.д. ПИВО ТУТ!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Sebastian del Maar, 26 гру 2015.

  1. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Доброго дня, шановні однофорумчани,

    прийшов час помогти корисною порадою Керміту, який за правильну відповідь віддячить заморським холодним пивком. І так, пацієнт: AUDI A4 2005 TFSI Quattro BGB + LPG
    Проблема:
    на холодну, коли прогрівочні оберти падають до ХХ починає троїти мотор, з вихлопної чути хлопки.. це триває приблизно кілька хвилин, далі все заспокоюється і можна цілий день їздити нормально, поки машина знову ніч не постоїть. Якщо під час троїння газом підняти оберти до >1000 то троїння перестає. Свічки і катушки нові. Форси 2чі промивав добавкою в бенз. не помогло. Чим холодніше на вулиці - тим більше ковбасить (
    Діагностика: дає помилку пропусків запалення по 1му циліндрі + іноді дає 000768 p0301 - пропуски по всіх циліндрах.
    14/15 групи справді показують зростання кількості пропусків на 1му циліндрі коли холодна, потім пропуски пропадають.
    Питання:
    В чому біда? + чому 026 група 3й напруга на форсу 3го циліндру включається лише за пару хвилин? + чому лямбда 1 показує аж 9,4?
     

    Вкладення:

    • IMG_3800.JPG
      IMG_3800.JPG
      Розмір файлу:
      275,1 КБ
      Переглядів:
      297
    • IMG_3801.JPG
      IMG_3801.JPG
      Розмір файлу:
      271,8 КБ
      Переглядів:
      268
    • IMG_3802.JPG
      IMG_3802.JPG
      Розмір файлу:
      268,2 КБ
      Переглядів:
      294
    • IMG_3808.JPG
      IMG_3808.JPG
      Розмір файлу:
      291 КБ
      Переглядів:
      312
    • IMG_3809.JPG
      IMG_3809.JPG
      Розмір файлу:
      303,4 КБ
      Переглядів:
      275
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тільки за ящик пива.
    Лямбда наслідок троїння і можна на це не звертати уваги - має само поправитись якщо пропаде біда.
    Є підозра що винуватий газ. Можливо травлять якісь конкретні газові форсунки. за ніч назбирується в циліндрі і при заводці на бензині компютер дає сильне збагачення суміші і потім потрібен час щоб вирівняти суміш і перестроїтись на норму. Не зрозумів коли появляється на 1 циліндрі 0.312в - це явний признак забитості форсунки.
    Промивкою з бензином з баку форсунки не чистяться а забиваються... бо та фігня розїдає срань у баку і фільтрі і кидає у форсунки. Промивати присадками у бензин можна тоді коли це робиться регулярно кожні 20-30 тис починаючи з народження авто поки у баку і фільтрі не назбирується срань
     
  3. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Та їзди і не парся.
    З Тебе пиво за пораду.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    газ тут нідочого, бо вже місяць як балон пустий..
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну то давай повну інфу про авто.
    Попробуй коли двигун після ночі завестися з повним газом.Як схватить зразу виключити і завести нормально чи буде після другого старту троїти і що з напругою 0.312 - коли іяк появляється
     
  6. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    газ підключається тільки тоді коли машина вже прогріта, на холодну завжди на бенз..
    0.312 - за пару хвилин після старту.. чому по 3му циліндру - 0.000 перші пару хвилин?
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну ти блін точно німець.... Я і без тебе знаю що заводка на бензі а потім газ... так балон пустий чи ні...хоча балон в принципі пустий не буває там завжди лишається газ з меньшим тиском ніж потрібно на редуктор.
    000 - означає що компютер відключив форсунку... от стараюсь вітягнути з тебе інформацію щоб вияснити чому відключив
     
  8. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    ситуація з пустим і повним балоном одинакова:sad:
    а нафіга комп'ютер форсунку відключає і чого тоді нема пропусків на тому циліндрі?
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Компютер по датчиках колінвалу і розпредвалу вираховує крутний момент кожного циліндру і якщо вони сильно відпізняються старається часом вприску на форсунку підігнати загальний крутний момент до планового на даний момент.
    Через те якщо припустити що в тому циліндрі був газ і спрацював то компютер відключив бензинову форсунку бо крутний момент того циліндра в нормі. Газ може бути коли газова форсунка не тримає.Коли газ виробився то вкл.бензинова форсунка. Цю версію треба перепровірити. Чому і кажу попробуй перший пуск на холодно зробити з продувкою циліндрів- тобто повний газ
     
  10. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    як це з повним газом/продувкою циліндрів?
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну я писав. При старті на холодно перший раз завести з нажатим газом в "полік".Як двигун заведеться зразу виключити запалення а потім ще раз завести без газу тобто в штатному режимі і подивитись що буде
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Може просто на свічки запалювання глянути/поміняти? Вони нові на скільки?
     
  13. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    слухай зелений ми зараз готуємося до хатинки,а ти нам баки забиваєш (скоро свято - розслабся)
     
  14. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    все нове, читай 1ий пост..
     
  15. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    чоловіче, йди проспися спочатку.
     
  16. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я б поміг) Жаль пива не п"ю)))
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    продув не поміг, все те саме..
    ще раз 26 групу приглянув, там чомусь всі показники скачуть:sad: не тільки по 1му циліндрі.. іноді відключає 2 та 3й.. іноді воно стабільно.. іноді і 1ий і 2ий поза 0.300.. :sad:
    де собака зарита?
     

    Вкладення:

    • image.jpg
      image.jpg
      Розмір файлу:
      114,9 КБ
      Переглядів:
      320
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Дуже добре. Значить газ тут ні причім. Цю версію відкидаєм. Наступна версія - підсос повітря.
    В тебе не клапанній кришці стоїть клапан вентиляції. треба його заглушити з усіх сторін. Або пережати шланги чимось на подобі струбцини, або скинути шланги і торці шлангів заглушити якимись пробками, але з гарантією щоб лишнє повітря не попало в двигун.
    Ну і добре обдивитись всі повітряні і вакуумні шланги на рахунок тріщин - особливо на згинах і місцях затиснутих хомутами
     
  19. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    в мене клапан вентиляції тюнінгований, потім фото скину. Може варто сигарою диму пустити ?
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Димом не побачиш бо на холодно з картера може йти повітря, клапан його має перекривати, а на горячо відкривати.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)