Турбіна не дає потрібного наддуву і дивні покази з динамометричного стенду

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Phoen-X, 19 вер 2016.

  1. Phoen-X

    Phoen-X Новачок

    Авто:
    VW Passat B6 2.0 TDI CBBB MT
    Ваговоди привіт. Хто може - дайте пораду.
    Їздив в Київ на Спрінтех, щоб блок двигуна прошити, бо лаг при натисканні на акселератор до відклику двигуна, вже повністю задовбав ( та й трохи зайвої потужності теж би пригодилося, чого брехати). Лишив їм машину і через пару годин мені відзвонили і сказали, що в мене турбіна швидше за все мертва і нічого робити з машиною в такому стані вони не зможуть.
    Зробили мені динамометричні заміри які показали таку картину:

    [​IMG]

    В додачу дали лог з діагностики турбіни (який я прикріпив). Судячи з пояснень, турбіна дуже пізно виходить на потрібний наддув і так само пізно зупиняється.
    Ніби все сходиться, але є одне але, яке мене хвилює. По дорозі додому, спробував розгін 0-100 і замір показав 9,6 с. замість заводських 8,9. Чи це реально щоб машина з майже здохлою турбіною видавала такий результат і якщо так, то чому тоді в піці на графіку тільки 94 сили?

    Взагалі мені цей графік виглядає дуже дивно і якщо хтось знає де у Львові роблять динамометричні заміри - буду дуже вдячний за контактний номер. Хотілось би перевірити чи все настільки печально як виглядає і тоді якось спланувати що робити.
    П.С. Двигун CBBB, 170с./350Нм в стоці
     

    Вкладення:

  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Лог досить дивний, але турбіна качає. Скоріше всього її тре почистити, можливо змінна геометрія підклинює. Турбіні буде капец коли масло кине в двигун. Робити любительські прошивки на двигун - це зіпсувати двигун
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Phoen-X

    Phoen-X Новачок

    Авто:
    VW Passat B6 2.0 TDI CBBB MT
    Та контора досить поважна. Це дилер APR в Україні. І працівники там справляють найкращі враження. Тому від своєї затії поки відмовлятися не хочу, тільки би якось пофіксати цей наддув.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    передивився американський сайт APR - не побачив стенду для прогонки двигунів.контора молода з 97року. Коли наприклад відома тюнінг студія АВТ чи Аьпіна уже більше 100років займається тим.Основні серйозні тюнінгісти ВАГ сидять в Європі, зокрема в Англії. В Українських представників на сайті купа помилок у визначеннях.
    Думаю APR купила в ВАГа несерійні прошивки і тепер перепродує, або ще гірше зробили свою самоделку і втулюють любителям всякого тюнінгу, бо насправді без незалежного стенду практично неможливо визначити ріст потужності двигуна
     
  5. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Тобі потрібна грамотна діагностика.
    1. Опресувати впуск, щоб перевірити чи немає ніяких дир, тріщин і т.д. upload_2016-9-21_10-44-45.png
    2. Перевірити геометрію турбіни. upload_2016-9-21_10-46-17.png
    3. Перевірити форсунки (звлив в обратку)
    4. Перевірити тиск палива в рейці.
    Щось з того всьго обмежує або подачу палива, або надув, тому і графік- кардіограма
     
  6. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Ну... Не зовсім так.
    Якщо розібратись в тому, і не переборщити, то нічого страшного не буде.
    Сотні людей чіпуються і нічо.... Наприклад Я, 3 роки - політ нормальний:superman2:
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)