Уроки водіння вантажівки/тіра

Тема у розділі 'Простофорум', створена користувачем Bodyn, 27 лют 2018.

  1. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    Чи у Львові десь надають такі уроки, бо у більшості мені відомих автокомбінатів тіри у якості музейних експонатів. Можливо хтось приватно надає такі уроки?.
     
  2. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Я в шоці з автошкол ( автокомбінатів ) де і категорію відповідну видають?
    Як вчать тоді ?
     
  3. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    Ніяк, на зілу...
     
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    От, давайте не будем уособлювати. Маю відношення до багатьох шкіл, тобто ті що в нашій системі ТСО України.
    Але, особисто я водіїв не навчаю, в мене троха інший профіль, проте десь з весни повинен приймати одну із автошкіл, але пока ще помовчу про то.
    Звісно, є недобросовісні. Але і є такі, котрі мають техніку і навчають. Що за тих, що за сих - розпинатись не буду. Але наприклад, в нашій Львівській АШ знаю точно, що є тентовий автомобіль МАЗ (вроді би модель 5370 чи 4370) і прицеп до нього (неодноразово бачив, як проводили навчання на ньому). І чи його нульцевим купляли чи б/у не знаю, но на вигляд він свіжий.

    окей! от чисто з цікавості запитаю: а чим ЗІЛ не підходить? :facepalm::)
     
  5. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    я навчався на ваз 2106,і газ 54,катав потім і Урал і Ман,і Мерс і ЛТ і чесно різниці небачу,питання комфорту,а розум і знання поведінки техніки ніхто невідміняв
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Їхати в перед і рівно на фурі сильного розуму не треба... то любий адекватний з категорією Б зможе. На фурах головне в зад їздити і поворот відчувати, як не як 24 метри і 40 тон. Колись пробував задом на фурі... курва ламалась не в ту сторону))))) там дійсно тільки практика потрібна ну і рушання з повним грузом свої нюанси має, особливо на підйомі. Коробку в момент порвати можна... хоча зараз більшість на автоматі там легше
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    А тепер хлопаки, я вам спробую роз'яснити, чому в багатьох є ЗІЛи. Це так інформаційно, для загальної обізнаності.

    Отже, діяльність щодо підготовки водіїв будь-яких категорій ТЗ, в Україні проводиться на підставі такого цікавого документу, який іменується Державний стандарт професійно-технічної освіти (це по Міністерству освіти), в якому прописані програми та матеріально технічне забезпечення навч.процесу..... про це буде далі.
    Але, так як МВС то "отдєльне государство", то для того щоби випускник курсів чи НЗ міг здати в МРЕО (сервісний центр) на посвідчення водія, то помімо ліцензії МОНу потрібно ще акредитацію МВС, або лише цю акредитацію. Відмінність між вимогами МОНу і МВС це те, що навч.програми МВС по терміну трохи скорочені, але не набагато, все решта таке як МТЗ навч.процесу ідентичне.
    Тому, кому буде цікаво, то загугліть собі той основний документ (стандарти) і ознайомтесь, даю його реквізити:
    - на категорію "А1", "А", "В1" (водій мототранспортних засобів) - ДСПТО 8321.01.00.60.21-2012
    - на категорію "B", "BE", "C1", "C1E", "C", "CE", "D1", "D1E", "D", "DE" (водій автотранспортних засобів) - ДСПТО 8321.01.00.60.24-2012
    в них все розписано: години, тематика, макети, плакати, карочче повністю МТЗ всього процесу.

    Щодо автомобілів котрі використовують школи, то згідно керівних доків в переліку обов'язкових засобів навчання (МТЗ нав.процесу) ніде не сказано якої марки повинен бути автомобіль для навчання, а також не зазначено про рік випуску такого автомобіля. Натомість сказано, що повинен бути транспортний засіб тої чи іншої категорії (конкретизується категорія), ну і звісно щоб технічно справний, що підтверджується відповідними доками про проходження ТО в СЦ МВС та конкретний вид страхування.

    Щоби у вас в думках не закрадалась зрада-зрадонька зрадлива, щодо того чому більшість навчають на ЗІЛу а не на DAF, Scania, MAN, і т.п..... то, давайте розяснимо та уточнимо цей момент, щоби викорінити зраду, котру останнім часом вбачаємо у всьому ))))

    І так, для прикладу розглянемо бортовий автомобіль марки ЗІЛ-130. Звичайно, що ттх автомобіля варіруються в конкретних модифікаціях, але все ж таки наведу дані від котрих можна відштовхуватись:
    - споряджена маса ЗІЛ-130 = 4300кг
    - вантажопідйомність = 6000кг
    З цього виходить, що для керування таким автомобілем необхідно мати категорію "С", оскільки повна маса такого авто в даному випадку = 10300кг, а це >7500кг.
    Чому?
    Та тому що, спеціалізація категорії "С" розшифровується як: автомобілі, які призначені для перевезення вантажів і дозволена максимальна маса яких перевищує 7500кг
    Йдемо далі )))))
    Згідно ттх зазначеного автомобіля, він може використовуватись в якості автопоїзда і волочити за собою прицеп з граничною масою 8000 кг. І якщо він його волочить, то повна маса сія автопоїзда = 18300кг (18,3т).
    Для керування таким автопоїздом необхідно садити за кермо водія з категорією "СЕ", спеціалізація такої категорії розшифровується як: автомобілі, які призначені для перевезення вантажів і дозволена максимальна маса яких перевищує 7500кг з причепом дозволеною максимальною масою більше 750кг.

    Як бачимо зради-зрадоньки нема, бо навчаючи на технічно справному бортовому ЗІЛ-130 із причіпом на категорію "СЕ" все відбувається в межах діючого законодавства України і порушення тут відсутні, їх просто-напросто немає.

    Проводити розшифровку таких категорій, як "С1Е", "BE", "D1E", "DE" гадаю що немає потреби. Але, в кого виникнуть запитання чи конкретизація чогось по цьому напрямку, то питайте. Те що знаю, тим і поділюсь.

    А тепер пропоную розглянути економічний аспект даної ситуації і зважити доцільність придбання якоюсь автошколою, наприклад Mercedes Actros 1846LS в парі із напівпричіпом, чи все ж таки придбати для навчального процесу ЗІЛ-130 та причіп до нього. Кому цікаво, то ціни на них можете загуглити, а також з/ч та обслуговування і майте на увазі, що використанні їх в навчальних цілях дає більший та частіший знос частин та агрегатів.

    Так звісно, частина з вас скаже, що ніби Мерс, то є огого який рівень шо то є круто. Але спрогнозуйте, яка кількість осіб піде навчатись, коли ціна навчання буде значною мірою більша (при чому набагато), а ніж тоді коли юзати того ЗІЛа.
    Враховуючи, що школа у місті не одна і вона не монополіст. Більшість таких шкіл через конкуренцію демпінгують і кожен старається дати хоть трішки, але нижчу ціну ніж в іншого, таким чином виходять на "робота заради роботи із мінімальним прибутком". Насправді реальна ситуація по факту трошки інша (зовсім трошки), а саме те що прибуток дійсно є, бо попит (навчання на фури) перевершує пропозиції. Але і при цьому не спішать збільшувати вартість, котра на сьогоднішній день для нашого соціуму і так вважається не дешевим задоволенням. Вартість у всіх майже +- однакова. Прибуток є, але не такий, щоби закупити нові та сучасні тягачі класу євро-6.
    Про що ми можемо вести дискусію, якщо не всі можуть собі дозволити оплатити теоретичну частину навчання, а я вже промовчу - про обов'язкову практичну, на котру впливає вартість самого авто, його знос, його обслуговування та немаловажливий фактор це пальне. Все залежить від платоспроможності клієнта (замовника послуг).
    Карочче, заглиблюватись в це не будем, та рентабельність вам нах не потрібна, але надіюсь ви зрозуміли основний зміст, що я хотів донести.

    Додам ще таке, що до мене періодично звертаються знайомі, щоби надати якусь пораду чи рекомендацію по запису на курси водія будь-якої категорії і се начебто нічого, але як тільки вони взнають про вартість теоретичного курсу, то починають думати шо то задорого для них, а коли взнають full-вартість всього, то вообще в більшості випадках "дають задню". Смішно, шо нє? Але більш за все не смішно, а печально бо навіть той мінімум на ЗІЛу не можуть собі дозволити..... хіба би - "припекло", продав останню корову, позичив гроші, пішов вчитись на фуру, бо є віза і запропонували в Польщі роботу на дальнобой по Європі за 1800 єврів/місяць. І це при тому всьому, що я не накидую бабла за свої поради та рекомендації, а говорю так, як воно є насправді по прайсу.

    Можу такі питання регульнути, але кажу зразу, що то буде дорого, бо авто не використовується під навчальне, воно рейсове. В мене мій товариш їздить на такому власному (фото приклад) і постійно кличе мене із собою:
    3648_2648229860506.jpg
    кабіна велика та простора можна ходити в кабіні не пригинаючись, але трохи довша (максі база) ніж на фото, ззаді теж "лінивець", рефрежиратор, автомат КПП, є варіант із вантажем до 15т. Документи інструктора на таку техніку маю, тому все законно ))))))))). Це хоч і так званий "тір", але воно категорії "С".
    А якщо ж вже хочеться попробувати з причіпом (тобто кат. "СЕ"), то на днях якраз купується до нього прицеп. Інструктора теж найдем, не проблєма. Любе та різне, а лиш би бабло платили.

    п/с/ поки створювався цей пост, виходив на перекур і при нагоді зафотав одну із наших навчальних машин, щоправда легкову. Ось, Міцик Лансер 10 ))) по кругу кузов брендований наліпками школи
    28536425_1630692107000552_188468696_n.jpg
    то ж роблю висновок, що не всі вчать на добитих клячах, є ще й доволі свіжі та сучасні авта, а отже автопарк по можливості оновлюється. Не все так погано ))))
     
    • Подобається Подобається x 4
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  8. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Ооооо, а я навчався (вірніше - проходив курси) на Москвич-412 (сімдесять якогось року випуску), хоча до того вже давали мені самостійно покермувати VW Golf2.
    І саме при отриманні категорії на вантажні проходив курси на ЗІЛ-131.
    Їздив на багатьох, навіть перелічувати не буду.
    Перша фура за кермом котрої їхав, то був батьків LIAZ-300 з рефом.
    я також такої думки, а ще добавлю: якщо дано - то дано, якщо нє - то ліпше ключі викинути в сніг і навіть до керма не підходити.
    а це на повному серйозі, тільки мої послуги дорогувато виходять. Від мотиків до автобусів.
    Скажу більше, був в мене в житті випадок, коли їздив на міській маршрутці (під час відпустки на основній роботі) на Еталоні Євро2 без наявних категорій D. @baksius не дасть спезді...збрехати ))). Маршрут пролягав через центр з одного кінця міста в інший. І нічо, всьо нормально, і жодної скарги від пасажирів. Тому, фантазії чи якогось надприроднього розуму для такого не потрібно, єдине що це тре любити і хотіти.
     
  9. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    А з цього моменту, детальніше, і у межах здорового глузду. Дякую
     
  10. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Ок, але це згодом, бо якраз по причіпу йдуть домовленості. Це перше.
    По-друге, щодо здорового глузду, то звичайно, що без питань. Але слід рахувати безпосередні витрати + хоть щось на заробіток, станом на той час.
    Пересічусь з ним, попитаю.
    А по-третє, якщо це не спішно, то думаю, що в квітні чи після квітня цього року повинен займатись такими питаннями безпосередньо, тобто зможу щось конкретне пропонувати. Маю ряд напрацювань, тепер тре втілити то всьо.... аби грошей хватило на втілення ))))
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Сьогодні (вірніше - вчора) виїхав вперше на Мерсі Актрос в Київ.
    Йшов з перегрузом. Морально було важко, та й від того в напруженні фізично.
    Складність полягала також в тому, що то 12ти-метровка. На ній значно важче, ніж на фурах з окремим тягачем.
    IMG_20180312_013250.jpg IMG_20180312_004839.jpg

    Зара в Києві на розвантаженні.
    IMG_20180312_081101.jpg
    А слідуюча фотка, то для порівняння довжини фури з окремим тягачем і нашого Актроса. Обоє стоїмо при рампі на розвантажуванні.
    IMG_20180312_084156.jpg
    п/с/ далі повинно бути )))
    Ще впереді завантаження і мандрівка.
    Якщо все буде добре, то можу й уроки дати... не тупо то шо книжка пише, а базуючись на власному досвіді.
    Окей, всім добра!
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    То точно.... на окремій буді тяжче ніж на тягачі,
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Carlsson

    Carlsson Місцевий

    Авто:
    Skoda Oktavia A5
    Ex: Аudi A6C5
    Passat b5,
    Audi A6C5 avant
    Всі наші фури з прицепами чи напівприцепами можуть де-юре тягнути 20 тонн. 40 тонн тягнуть автопоїзди, яких в Україні ще не бачив...


    Гарний. То з лінивцем? 26 палетів? Мав колись подібного, але старшого, бричка їздила тільки по рейсах, на СТО майже не заїжджала... DSC01394.JPG
     
    Останнє редагування: 12 бер 2018
    • Подобається Подобається x 1
  14. Viktor_Pr

    Viktor_Pr Новачок

    Авто:
    Renault Premium
    Доброго дня. У Рівному відкрились курси з водіння фури. Це не єдині послуги які вони представляють. Деталі на їх сайті e-driving.rv.ua.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)