Гольф ІІ 87 рік - спідометр перестав рахувати кілометраж. Швидкість показує, а кілометраж глючить - то працює, то нє. Порадьте, чи реально поремонтувати, чи потрібно міняти весь спідометр. В мене версія GTI і на табло - 260 - шукав такий, наразі ніде нема
Реально можна поремонтувати. Там основна проблема що прокручується на осі основна металічна шестерня, треба зняти сам спідометр, зняти стрілку, відрутити 2 шурупчика котрі тримають табло, потім зняти з осі металічну шестерню, в ній, в середині, нацарапати чимось гострим шліцики, зібрати в зворотньому порядку. Тоже мучився, не рахував спідометр, зробив дану процедуру - 3 тис. наїздив
не виключено, але я не знаю хто би міг до того взятись фахово. Я свою приборку роблю без проблем, але чужі та ще й GTI не хочеться трогати. Там стрілка туговато знімається.
але краще купити БУ. їх зараз навалом на шротах або по об`яві ВІН ТАМ ДУЖЕ ЛЕГКО МІНЯЄТЬСЯ, головне запамятати що куди і як знімав
ну, та їздив завжди, було всьо нормально, навіть останні 2 дні одометр крутить. певно перестрашився і запрацював Якщо б знайти когось, хто міг би туда фахово залізти і подивитися ... дякую всім за дописи
в мене також таке було з одометром, а спідометр працював, проблема не в тросіку. також пару разів думав - вот перестрашився і працює. але одного дня зупинився і все. питання вирішив заміною спідометра (Sasa мені підігнав спідометр )
Jetta 84 diesel, щиток приборів з годинником -- глючить одометр ...вже ставлю 5-тий щиток тому, що перестає крутити одометр, то після 200км, то набігає до 700км і зупиняється -- кожен по-різному. Що порадите робити?
Коли будеш розбирати дійдеш до головного валу побачиш сіру шестерню тоді пробуй її добре насадити на вал це має відбуватись туго пласкогубцями попіджимай цю шестерню після такої процедури повинно працювати