Привіт всім , хотів порадитися поцікавитися і почути думку толкових людей , останнім часом маю проблеми з температурою стрілочка температури часто заходить за серидину, бувають випадки коли вентилятор включається з серйозним запізненням , вирішив пожаліти троха свого гольфа і от до чого додумався Ось фотка радіатора , до того датчика підключатється кабель який власне і включає вентилятор, а датчик з того , що зрозумів він виконує функцію закоротчення того ж таки кабеля який включає вентилятор , так от я взяв той кабель і прикрутив до нього 2 проводка типу 2\1.5 , завів в салон ті кабелі і підключив до ось такого виключателя , включається і виключається тепер як в ручну , так і в автоматичному режимі , тепер у випадку якщо буду стояти в пробці зможу точно не переживати за перегрів , ось питання які мене цікавлять 1 Чи достатньо виключателя на 15 ампер якщо не достатньо то як зменшити ампераж , щоб виключатель підійшов 2 Який ампераж того вентилятора 3 Чи достатньо такого кабеля 2\1.5 4 Як довго може працювати той вентилятор і чи реально його спалити
А ти не пробував причину знайти перегріву? Десь я вже писав: в мене було подібна проблема, коли їхав у пробках або у пенсійному режимі, стрілка майже лягала. А коли був у майстра - все ок. Проблема була у зношених лопастях помпи, і на малій швидкості - малі оберти, малі оберти - помало качає антифриз, і із-за того не відкривалось велике коло. І методом виключення дійшов до помпи.
може бути термостат, що погано працює (має малий діапазон відкривання). не знаю який там стоїть, але можна поставити з нижчою температурою відкривання (84 градуси), буде раніше включатись вентилятор.
так ніхто не каже , що є сильний перегрів , стрілка не лягає , просто на мою думку стрілка температури має бути по середині в такому ж положені як на трасі , а вентилятор включається з запізненням , хоча всі до кого я звертався , казали шо так має бути , та хрен з ним що так має бути , краще я включу вентилятор і точно буду знати шо ні патрубки не порве , і точно перегріву не буде , мене цікавлять виключно ті питання які я задав 1 Чи достатньо виключателя на 15 ампер якщо не достатньо то як зменшити ампераж , щоб виключатель підійшов 2 Який ампераж того вентилятора 3 Чи достатньо такого кабеля 2\1.5 4 Як довго може працювати той вентилятор і чи реально його спалити
Яб радив використати реле. Поставити під капотом. По перше тягнути довгі дроти , товсті ,в салон не зручно. по друге 1,5 мм замало. Ось схема яка зараз точно не памятаю , реле вентилятора обриває + чи -. Ось яку схему зробити Поставити додаткове реле. По перше не будуть підгоряти контакти реле вентилятора який стоїть на радіаторі ( а його міняти важче і дорожче чим додаткове) . по друге якщо вже дуже хочеться вмикати вентилятор вручну , то не потрібно буде тягнути товсті проводи в салон і поставити вимикач на 1А. Але яб не радив вмикати вент в ручну . або хочаб поставити лампочку що вент включений. Ато як забудеш вимкнути акум сяде до години часу..
1 Чи достатньо виключателя на 15 ампер якщо не достатньо то як зменшити ампераж , щоб виключатель підійшов Тре знати марку перемикача. 2 Який ампераж того вентилятора Різний на різних обертах. 3 Чи достатньо такого кабеля 2\1.5 Так - достатньо. 4 Як довго може працювати той вентилятор і чи реально його спалити Може працювати безперервно.
Воно звичайно кожен сам собі господар, але змінювати температурний режим двигуна то собі на шкоду... Іздити на недогрітому двигуні так само погано як на перегрітому. Те що перерозхід соляри буде то точно.... Ці вентилятори не призначені для довгої роботи - згорять. Як скоро невідомо... На двигунах де потрібен постійний обдув ставлять механіку на віскомуфтах... там електровентилятор не витримає постійної роботи
Стикаюся також з такою проблемою в тянучках і довгих корках. Зараз також буду робити примусове включення другого карлсона, він від датчика чомусь не включається, він привязаний до кондюка. Через реле думаю зробити паралельне ручне включення.
недогрітий двигун це стрілка по середині , мені шось здавалося , що достатньо 70 градусів для нормальної роботи
ROS намалював правильну схему. Щойно дивився схему пассат б3 , там вентилятор підєднаний 2,5мм проводом. А хіба він не повинен вмикатися тільки під час роботи кондюка?
Вчора помітив, що двигун в заторі почав грітись і вентилятор не включався. Було темно і дуже не бавився з тим. Єдине, що перевірив, то запобіжник - працює, радіатор нагрітий (значить термостат працює). Знімав фішку з вентилятора - виглядає ок, не окислена. Знімав фішку з датчика температури, і скрепкою спробував закоротити 2 крайні контакти - нічого. Хочу напряму спробувати підключити вентилятор до АКБ, що впевнетись, що він робочий або ні. Але гуглив і не можу до кінця розібратись з 3-ма проводами((( знайшов 2 теорії. 1-ша: - 1 грубий провід + - 2 тонший також +, 1-ша швидкість - 3 тонший також +, 2-га швидкість Я не сильний в електриці, але де маса? 2-га теорія: - 1 - маса - 2 +, 1-ша швидкість - 3 +, 2-га швидкість Більше вірю. І виходить, що достатньо подати + і - на крайні, щоб перевірити роботу двигуна вентилятора. Якщо я + і - місцями переплутаю, я не спалю двигун? П.С. ніколи не відчував, що є 1 і 2 швидкості, просто включався і виключався)
а чому два крайні? в мене таке було, то замикав методом проб по два з трьох, поки не почав крутись примусово. але не скрепкою, а дротиком з ізоляцією. потім таки міняв вітряка, бо він вже гудів і тарабанив, а от чи міняв датчик температури - вже не пригадую. мабуть ні.
На вихідних був час і проблему знайшов)) Був сильно окислений і знищений контакт на фішці, яка приєднується до загальної "коси" проводів, і ця фішка схована під АКБ., де вільний доступ бруду і води