Вибір 2019 :) VW Touran чи Opel Zafira B?

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем vovik07, 20 кві 2019.

  1. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Записати1.JPG Записати11.JPG Добрий день форумчанам. Потрібна ваша порада. Підшукую авто на заміну своєму б3 . В пріоритеті компактвен , як от Тюран чи Зафіра. Бутжет 6000Є тому за таку ціну або Тюран 1 дорестайл або Зафіра Б. Звичайно душа лежить більш до Волксваген але в порівнянні з Опелем за ту ціну вони виглядають більш "змученими". Зараз в мене б3 на газу , хочу попробувати дизель. Ніколи з ним справи не мав але руки чешуться. На тюрані мотор 1,9 і 2,0 . Перші краще підходять до якості нашої соляри але потужність 90 і 105 коней трохи маловато. Зафіра 1.9 105 , 120 і 150 коней . Самі ходові 120 і 150 коней. 120 - 8 клапанів і 150 - 16. То шо найшов в неті 120 не має гідрокомпенсаторів і зазор потрібно регулювати шайбами здається кожних 60тис. Проблеми з двухмасовим маховиком. 150 коней має по два канали на циліндр в впускному колекторі. Один з каналів прикривають заслонки , от з ними і гемор в тих двигунах. Правда мені здається простіше знять колектор чим маховик....:dntknw:. Зовнішній вигляд в обох варіантах непоганий, в середині : тюран більш консервативний в кращих варіантах двухзонний клімат. без мультируля . Зафірка часто зустрічається без задніх електросклопійомників , кумарить шо нема датчика температури на панелі приладів. Є з кондиціонером і є з кліматом. В повних комплектаціях є Панорамний дах , старт стоп , парктроніки , адаптивна оптика ..... Всі з мульти рулем і 7ми місні...Цікавий нюанс , читав що на зафірах європейського виробництва немає запаски, а тільки ремкомплект... Незнаю чи правда.. За таку ціну зафіру можна знайти в кращій комплектації а ніж тюран.

    Тепер запитання. Може в когось в знайомих є зафіра , які враження, проблеми , нюанси . на що дивитися. І ще . якщо є наприклад два варіанти: хороша комплектація але є питання по двигуну..або двигун без питань а комплектація проста. Який варіант вибрати? Мені здається краще вибирати з хорошою комплектацією?:pardon:..
     
  2. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Ще питання до адмінів. Чи можна сюди скидати посилання на авторіа. Для розгляду конкретного варіанту?
     
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Можна звичайно, це не може розглядатись як реклама.


    З приводу машини... Щойно сьогодні їздив а кермом Зафіри такої ж. Це жах... не комфорнта взагалі.
    Керування це взагалі окрема тема. Там електропідсилювач керма, ним не можливо керувати. Кермо спочатку туге, а потім його розклинює і воно надто легке стає... Можливо до цього і можна звикнути, але це дуже не інформативно і не зручно.
    Я думаю шо в VW такої фігні немає...
     
  4. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    Їздив у Зафірі А і у такому Туранові. Туран, як на мене кращий. Салон на порядок краще ніж в опелі, шумка, розхід пального менший на аналогічних двигунах (2.0). В Зафірі Б не їздив.
     
  5. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    В мене були сумніви з того питанна
    В мене були сумніви з того приводу.. В зафіри якраз гібридна система електро-гідропривід. На зафірі нажаль не їздив , в турана електропривід. Він поводиться адекватно...
    Зафіра А і В це різні машини. А ,на базі Astra G , зафіра В на базі Astra H. Вона більша набагато, навіть трохи більша за тюрана ... Дякую за відгуки, буду збирати інформацію, може випаде нагода поїздити на зафірі....
     
  6. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    їздив пасажиром в рено сценік ІІІ. сподобалось. власник пересів на неї з октавії а5. каже, що краще набагато. вони чуть дорожчі, але може, то того варте? наприклад
    http://rst.ua/ukr/oldcars/renault/scenic/renault_scenic_9124337.html
     
  7. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    + за туран.
    Зафіра, то шось з чимось.
    Ціни на запчастини вищі, комфорту менше. Проблема з впускним колектором, з заслонками.
    Я б всторону її навіть не дивився. Туран, або сценік вищесказаний
     
  8. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Чесно кажучи французи не подобаються. Та паннель посередині "аля самольот" то капець... Французи не дуже дружать з електроникою. Завжди хочуть придумати шось своє і не завжди вдало...

    Якщо туран то який двигун? 1,9 система Коммон рейл.. 2,0 16 клапанів насосфорсунка .. Чув насос форсунки не дуже живучі?
     
  9. Bandit_666_

    Bandit_666_ Початківець

    Авто:
    #mk2
    У мене сусід має таку ! НЕ ПОРАДИВ БИ НІКОМУ ЇЇ (навіть ворогу ) !Днище і пороги за 2 роки просто розсипалися ! Мотори димлять жах ,коли їде під горку то ніби на вугіллі їздить і це не тільки конкретно його машина ,в багатьох таке замічав !!! та й не гарна вона якась) ХОЧА ЦЕ ДІЛО СМАКУ !!!Але мені вона до душі не лежить)))
     
  10. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    Там до 2010року всі дизельні двигуни на турані були PD - насос-форсунка (List of Volkswagen Group diesel engines - Wikipedia)
     
  11. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Виходить що так і є...:). Сьогодні поштурмив нет з приводу систем коммон рейл і насосфорсунок:scratch_one-s_head:. Подивився принцип роботи , відмінності. Почитав про насосфорсункио_О і зрозумів шо руки до дизеля в мене не так вже й чешуться:))). Може всетаки розглядати FSI?
     
  12. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Назар , ваш кадік теж з насосфорсунками... Як ходять...
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Повір в FSI двигунах своїх приколів теж вистачає і дорогих елементів і запчастин.
    Принаймні більшість насос-форсунок вже навчилися і вміють ремонтувати якщо що.
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    ФСІ має два слабих місця - фазорегулятор ( середня вартість10 000 грн) і жор бензини 12-13л /100 ро місту на 2.0 ...І неможливість установки кустарного газу, крім фірменної заводської на метані. Але зтим жором зовсім щось не зрозуміле...по бортовому можна вийти на 4.5 /100 по трасі, по баку меньше як 9 не виходило, по місту меньше як 12-13 /100 не виходило. Ну і їде звичайно дуже шустро. Ну і тре пильнувати ГРМ бо рве ламає все в тому числі і фазорегулятор
     
  15. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    А з чого б то він мав жерти менше? Помоєму то цілком адекватна цифра для 2х літрового потужного мотора в місті.

    Брехня, ставлять і пропанові установки. Просто принцип роботи дещо інший, щось типу газодизеля. Бензин полюбому подається в камеру згорання разом з газом, але в дуже маленьких порціях. Ну і вартість установки не дешева.

    Це помоєму стосується любого двигуна. Тому це ні плюс ні мінус даному двигуну як на мене.

    Але в загальному так, я згоден. Мені здається що дизель менш геморний за FSI. В останньому багато електроніки, датчиків і тд...
     
  16. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Шег, твоя жабка була газ бензин. Наскільки пам'ятаю. А зараз дизель...ти зараз можеш порівняти який дешевший в плані ремонту , обслуговування... І чи поміняв дизель на газ бензин.. я до цього не стикався з дизелем тому і боюся тих насос форсунок як чорт ладана...
     
  17. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    В мене обидві С4 були на газу.
    Мене газ замахав до ручки. Постійно їздиш як газоаналізатор і думаєш чи то в тебе смердить чи то вихлоп машини попереду... Постійно той газ заважав під капотом коли щось треба було зробити... Останньою капльою було коли мені прийшлось знімати весь газовий редуктор щоб зняти бачок склоомивача щоб поміняти насос... Ну то просто мєрзость. Робота яка робиться за 15хв займала реально 3-4 години.
    Так як я багато їжджу замахувало мене постійно заправлятися кожні 300км. Замахувало то що я думав брати запаску чи брати потрібні мені речі. Бо місце під запаску вже було зайняте. Коли я їхав на лижі то запаску я взяти вже точно не міг бо на неї в багажнику не вистачало місця. Та й сам факт її розташування в салоні мене напрягав з естетичної точки зору.
    А ще коли щось не так з двигуном то не знаєш куда їхати до моториста чи до газовщика. А вони один до обного посилають. Бо в кожного все добре і ти тіки платиш їм гроші за діагностику. А поїздити на бензині щоб виключити проблему газу вже психологічно важко - бо дорого.

    Формально на газу їздити значно дешевше. Навіть 20л витрати газу це дешевше ні 10л витрати дизелю в фінансовому еквіваленті. Але після проїзду майже 200тисяч на газу в мене стало питання заміни редуктора, всіх мідних магістралей газових бо вони окислились. І це все потребувало вкладень на 600+ $. А ще враховуючи проблеми по кузову вирішено було продати машину. Та й хотілося нового чогось.

    Моя думка що кожен має сам собі вирішити дизель чи бензин. Але газ ну його нафіг... То хіба таксі по місту їздити. Та й якщо ти не їздиш більше там 10-15тищ в рік то сенсу з ГБО нема взагалі як на мене.

    Вже на той час купили батькові А6С5 дизельну 2.5 і я мав досвід на ній їздити. Емоцій і динаміки він давав більше навіть ніж 2.8 30-клапанний на 200сил. Тяга з низу, комфортніша їзда на трасі. Хороший ривок за рахунок турбіни. І я думаю що я вже точно не хочу атмосферних двигунів.
    Важко судити мені по ціні ремонту, бо бензинові я не ремонтував. Заміна ГРМ і роліків то +/- одні гроші.
    В мене форсунки механічні мені простіше. Але купив новий ТНВД за майже 700Євро.
    Дуже важко визначитись реально...

    Якщо вибирати наприклад між 1.8Т і 1.9ТДІ я б вибрав перший бензиновий.
    Якщо вибирати між 2.5ТДІ і 2.7ТТ я б вибрав дизель. Бо так ніби дизель тут дорожчий в ремонті бо частіше доводиться лазити. Но не дай боже попасти на ремонт 2.7ТТ там все значно дорожче вийде)))

    Треба написати собі список 10 питань де їздиш, як, скіки км в рік і тд і з цього робити висновки.
    Але однозначно дизель мені подобається.
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  18. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    В мене стояв двигун 1.9TDI з кодом BLS - це ніби чуть покращений варіант BJB, тобто з деякими допрацюваннями. Що можу сказати: їхав добре, розхід у змішаному режимі був 7.5-8.5л (мав сажевий фільтер), проблем з двигуном не мав. Але я купляв його 2-річного з пробігом 89тис. Продав з пробігом 157тис і діагностика показала що все було в межах норму як по форсунках так і по турбіні, сажовому, ЄГР. Але знаючи нюанси конструкції цього двигуна - масло міняв кожні 8тис і тоді лив Motul X-cess. Специфіка тут така що РВ тисне на форсунку і власне РВ в цих двигунах - то слабе місце. Стираються гідрокоменсатори і "з"їдають" кулачки на РВ. Друге слабе місце - це посадочні місця під форсунки. Форсунка кріпиться одним болтом і з часом від вібрації розбиває ці місця і паливо попадає у масло. Знаю що у нас гільзують посадочні місця і їздять дальше. Ну і ще всяке таке. Всі проблеми і їх вирішення вже описані в неті. Але знаю, що якщо слідкувати за цим двигуном то вони ходять і по пів-ляма. Ну але ВАГ відмовився від насос-форсунок у бік коммон-рейлу слідом за мерседесом, визнавши що технологія не дуже вдала.

    Тут вже як повезе. Але будь готовий, що машини тих років будуть мати під 300+ тис пробігу, особливо VW. Тому обов"язково перед покупкою треба підключати Ваг-ком і дивитись на показники. Якось так.
     
  19. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Не розумію страху перед насос-форсунками. В мене 1,9тді "PD" на 130конячок. Задоволений від їзди, особливо динаміка розгону, кайф.
    І за 1,5+ років експлуатації та понад 50тис.км до паливної ще не лазив.
    Солярку лию звичайну (Укрнафта, АNP, "бочки").
    Єдине, що по паливній робив, то заміна паливного фільтра.
    Правильно Шег зазначив, що ремонт/купівля самого ТНВД теж не з дешевих задоволень.
    Хоча як кажуть на смак фломастери кольорові ))))) я наприклад бензинових не люблю, а хтось не любить дизеля.
    Як по мені, то дизель простіший за бензин в планах пошуку несправності.
    Щодо економічності, то мій 1,9тді по місту жере 10-11л/100км по показах бортовика та середній швидкості 20-25км/год.
    По трасі вже цікавіше 6,8-7,5 на сотку.

    Сьогодні паркувався біля Зафіри, і заглянув в салон, то мені вона взагалі не сподобалась і наче вужча виглядала. Але то була Зафіра певно старішої моделі.
    VAGи подобаються консервативністю як інтер'єр так і екстер'єр.
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Шег ти по перше не розкидуйся словами... по друге я знаю що ти все знаєш тільки не літаєш... Як би ти хоч раз бачив ФСІ то не п... в таких дурниць. принцип ФСІ - прямий вприск в циліндри... не в предклапанну зону. Бензин у ФСІ подається під тиском десь в 190 бар тиск пропану в балоні десь 30 бар, тиск метану в балоні 200 бар... різницю тисків безини і пропану і метану хаваєш. На систему бензин /метан ідуть одні спеціальні форсунки, які пропускають і бензин і метан в залежності від режиму. Там немає окремих газових форсунок... такі двигуни працюють в основному на метані, а бензин для заводки і охолодження форсунок. .. Робив один такий Б7. Бензиновий бак - 25 л. і по словах власника на повному балоні метану і баку бензини доїхав з Швеції до Львова... розхід приблизно 4кг/100 метану. Сподобалась система розміщення тої бомби ( газового балону) - під ногами заднього пасажира. Весь балон майже як в бронекорпусі з грубезних труб - так що при любій аварії до нього дістатись майже не можливо - хіба машина в пляцок. система безин метан - фірмова заводська Кустарщина там не проходить
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)