VW Golf Country Chrome Edition

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Sasa, 26 лип 2012.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Зате накат машини раза в три коротший .... за все тре чимось платити. А на загал то все паркетне.. Справжні бездорожники то Джип Тойота Ленд ровер, Бобік і волинянка
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Так то так, але якщо в решті машин електроніка відключає її і сигналить тобі на панель про перегрів то в Синкрах ти не знаєш перегрілася вона чи ні, і в результаті гребеш поки муфта не вклякне назавжди :sad:
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    То присобач туда датчик температурм і виведи червоний діод на панель
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    І на яке місце його ставити з урахуванням того що муфта постійно обертається? Беспровідних немає, а безконтактні будуть пилюкою забруднюватися.
    Я теж сподіваюся що мені твої послуги не знадобляться :) правда зараза там вже щось стукає в підвісці.
     
    • Смішно Смішно x 1
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Використати датчик який ставлять на ГБЦ щоб перегрів фіксував і вкл вентилятор... Він стоть на пластині яка притуляється до ГБЦ... То тре в живу дивитись ... я думаю якшо взяти пружинну мідну пластину датчик на пластину а пластину до корпусу муфти чи до якогось місця де з муфти попаде температура. На ДТ базова напруга АКБ і в залежності від температури міняє опір... Відтарувати його на критичну для муфти температуру і дістати сигнал
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Wahler 6017.95D Датчик включения вентилятора радиатора 340грн
    В топку. Прожив менше року і здохла перша швидкість.
     
  7. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Запарило мене 2 трабли в моторі.
    Перша це те що постійно засирається відкладеннями свіча (електроди) першого циліндра.
    svicha.jpg
    Форсунки неодноразово чистив і міняв місцями - проблема явно не в них. Лишаються як на мене - сальники клапанів бо свіча була стабільно загажена з одної сторони, і вроді зверху.
    Може б так і їздив, але запарив тиск масла, верніше його відсутність нагарячу. Вроді гідрики не цокають, але ВДО датчик і манометр кума показують що тиск реально низький, біля нуля на холостих (граничний 0.3). Я вже все перебрав, і мені підказали темку на іншому клубі де чувак заглушив масляну форсунку в головці яка ссяє на розпредвал. Подумав я і собі таке забацати. Двигун старий, там і так зі всіх щілин масло йде під клапанну кришку, то ж думаю змазки хвататиме, тим більше що на деяких двигунах таких як 2E її взагалі нема. Ну побачим, а тепер погнали.
    Знімаєм клапанну кришку, виставляєм перший циліндр в ВМТ і ставим мітку на ремені і шестерні розпредвалу
    metka_remen.jpg

    ВМТ першого циліндра це мітка на шестерні сходиться з площиною головки і кулачки дивляться вверх, обидва клапани закриті. Записуєм положення кришек розпредвалу.

    firsunkajpg.jpg

    Щоб повернути поршень в ВМТ я поставив машину на 5ту передачу і катав її туди сюди щоб зійшлись мітки і викрутка торчала максимально високо. Справа обведена та масляна форсунка/жиклер через який весь сирбор.
    Знімаю передачу, акуратно скидаю ремінь з шестерні розпредвалу (попустивши натяжний ролик) і фіксую його стяжкою щоб на колінвалі і промвалі він залишився на тих самих зубах, інакше довелось би розбирати півнизу щоб добратись до міток і виставити його.

    remen.jpg

    Знімаєм розпредвал акуратно скручуючи кришки в порядку 1, 3, 2, 5 . Прошу замітити що четвертої нема, замість неї жиклер. 2 і 5 гайки слід відкручувати навхрест.
    raspredval.jpg
    Вал в хорошому стані. Ну і далі агонь, дістаєм гідрики і розсухарюєм клапана. Для цього правда потрібен розсухарювач, і в мому випадку ще й треба було під нього вирізати проставку яка нажимала на тарілку клапана. З баклашки вирізав полоску шириною сантиметрів 7 і засунув її в колодязь гідрика щоб не поцарапати його зйомником.

    prostavka.jpg

    Обклав все простинками на випадок якби сухарі повистрілювали. Гралися ми з розсухарюванням і засухарюванням довго і не мав як фоткати.... бо перший раз... ГОЛОВНЕ в цьому - підставити викрутку під клапан через свічний отвір - інакше висоти поршня недостатньо щоб впертись в клапан на достатню висоту.
    Поміняв сальники, старі чомусь були різні (Кум, доречі незнаєш чому?), один коричневий, другий зеленуватий. Один всередині був чистенький, а другий брудний, один мягший, другий твердіший. Явних розривів не було.
    Доречі, щоб вставити нові сальники потрібен ковпачок через який їх треба надягати на клапан щоб не покоцати їх об канавки клапанів. Ковпачка не мав, але вирізав круг з кулька діаметром сантиметра 3 і надів на клапан центром і через нього продів сальники (кульок потім ок витягується пінцетом). Сальники садив на місце головкою на 13 і легеньким постукуванням.

    Сьогодні продовжу і відпишуся чим все закінчилось.
     
    • Подобається Подобається x 4
    • Красунчик! Красунчик! x 4
  9. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    І на трасі підрив торсена ефективніший
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    То не зовсім добра ідея.. Тиск трохи підніметься але пропаде смазка постелей розпредвала. Метал р/в буде тертись по алюмінію без змазки... Через якийсь час там змазки взагалі не буде. форсунка це єдине місце звідки масло попадає під клапанну кришку і все це змазує. Біди буде більше ніж від низького тиску. Збережеш вкладиші але знищиш ГБЦ. Про сальнічкі вже не памятаю... але всі ерлінговські ... вони бувають зелені коричневі і сині і по якості всі однакові. Твердіші за звичай на випускних там температура вища
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. nazik261

    nazik261 Ha3ap

    Авто:
    Golf 4
    Авді ще й КВАТРО - то монстр на бездоріжжі....мерси, бехи, і тим більше туксьони - на обочині стоять і нервово курять, в той час як МОНСТР КВАТРО рве бещдоріжжя, сніг, пісок та на льду король...багато відео на ЮТЮБІ, де між собов сі змагают німецький автопром на (недорозі) з Кватріком - кватрік приємно шокує всіх))))
     
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Вчора в гаражі мене чекало два "западла". Я поставив на місце розпредвал і почав затягувати, коли зрозумів що динамометричний ключ який мені позичили - непрацює. Просто не щолкає. Ладно, думаю, хоч прокладну поставлю, а тут друге - прокладка для новіших авто, з дистанційними шайбами, а моя стара - без. Тут треба або на шпильках різьу дорізати, або шпильки міняти або прокладку старого взірця.

    IMG_20180606_203649.jpg

    IMG_20180606_203351.jpg

    Ну і запаяний жиклер масляний. Щоб запаяти використовував ортофосфорну кислоту і потужний паяльник. Скільки ватт незнаю, але жало в діаметрі міліметрів 7.

    IMG_20180606_192219.jpg

    Старі сальники клапанів, чисто для історії:

    IMG_20180606_194540.jpg

    Кум, ти мабуть приколюєшся, як це "пропаде смазка постелей розпредвала"? А як же 2E мотор і купа інших на яких її нема? Кожна з чотирьох шийок має підведений канал змазки з головки.
    "форсунка це єдине місце звідки масло попадає під клапанну кришку" - то якось дуже наївно звучить, особливо для мотора якому більше чверті століття. Відео називається "знайди 12 місць з яких масло попадає в головку" (жиклер вже запаяний):



    Продовження буде коли буде нова прокладка, динамометричний ключ і заміри тиску на гарячу. Всім добра.
     
    • Подобається Подобається x 3
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Саша там були різні варіанти і модифкації на тих самих двигунах.. На 2Е масляні канали виходять прямо в постелі р/в і тому немає масляної форсунки... в тебе постелі без масляних каналів... Саш в тебе знята клапанна кришка сядь коло ГБЦ і подивись логічно як у тебе будуть змащуватись постелі - вони мусять ЗМАЩУАТИСЬ інакше шийки р/в дуже скоро посиніють від перегріву від тертя в суху.... ну а далі сам знаєш. Масло крім смазки щей охолоджує. у варіанті з масляною форсункою масло під клапанну кришку попадає тільки з масляної форсунки. Ще трохи буде срати маслом з колодців гідриків - там є масляний канал, який подає масло в гідрики, але тільки по причині роздовбаних колодців і в нормальній ГБЦ звідти срати не має...

    Хлопаки перестаньте читати всяку хрень з нету і Ютубу... там все пишуть і виставляють любителі які ні за шо не відповідають і не пишуть якщо щось не так або просто репостять не провіояючи нічого ... з усіма наслідками від цього
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    не може такого бути... на 101% впевнений, що канали є!
    Саш зроби фото з другого ракурсу, щоб їх було видно!
     
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Фотку не зробив, бо на той час вже надів РВ і ремінь. Ось голова 1:1 моя, тут все видно. І місце під жиклер і постелі з дирками:

    [​IMG]

    Крім того на мому відео видно як сочиться масло з-під кришок розпредвала, і на фото з запаяним жиклером справа частково видно масляний канал в постелі.

    Зібрав нарешті я то все, завів... і НІФІГА, на гарячу давка масла не піднялась ні на долю бара... продовжую їздити з лампочкою :sad: . Сподіваюсь хоч свічку не буде закидувати. Викручу її за пару сотень км - побачу чи заміна сальників щось дала.

    Дуже дякую Razor за поради по розборці/зборці, запчастини і тд.
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так твоя чи не твоя... бо було купа модифікацій... в мене друга голова без каналів в постелях - перша де зламало р/в була з каналами .....
    Посадочні колодці гідриків дуже розбиті чи ні. Р/в в постелі плотно входив чи болтався. Я уже не пригадую коли в тебе манометром міряли на обертах який тиск був
     
  17. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    На цій фото МОЄЇ голови видно масляний канал, тобто його частину. Говорю тобі, є вони там.

    kanal.jpg
     
  18. ігор79

    ігор79 Початківець

    Авто:
    Vento 1.8
    Коли йде масло через сальники клапанів то різьба на свічках буде в маслі.Якщо сальники добрі різьба суха.
     
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Дякую за підказку, Ігор. Різьба була в маслі. Побачим за пару кілометрів як воно.
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    То добре. А як з посадкою гідриків і р/в... Наскільки памятаю проблема з тиском була з самого початку
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)