Всім привіт!) Ось нарешті, після довгого року роздумів і пошуків, то хотів купляти, то передумував, то не було змоги, все таки вирішив і придбав собі залізного друга, а саме VW Golf 2, серце в нього GU, об"ємом 1.8, карб Pierburg 2E2, появився на світ в 1991 році в місті Wolfsburg. На час покупки машина була не в найкращому стані, поки що нічого ще не міняв, але в планах вже собі все уявляю. На разі ще не встиг її відмити і почистити після недбалого і не охайного попереднього власника... Виставлю декілька фото:
Спасибі! З часом доведу його до розуму (сподіваюсь до повного ідеалу) і буду за ним пильно стежити, то і мав би мені служити вірою і правдою))))
вітаю. сікільки дав. А хіба в 91 році вони йшли не на широких бамперах? часом вчора ти непроїжав десь в районі 19.30 біля розвилки в нових стрілищах?
Дякую Назік В Неділю там проїжджав вечором. Скажу чесно, твоя машина в кращому тех стані, навіть той майстер, що був, казав, що дуже хороший мотор, дуже збережений. Але по грошах мені краще виходило з цим, що взяв, дав на 400 менше. Само собою в нього треба буде вкладати, але то поступово і так мені більш підходить. Ще раз вибачай, що тобі голову крутив, за потрачений тобою час, ти нормальний хлопака і не хочу, щоб про мене погана думка складалась, ми ще думаю не раз пересічемся бампера мали бути широкі але... Все буде з часом
Теж вітаю Хай надійно служить і не підводить !!!Тепер відмазка "не маю чим приїхати на з"їзд..." не канає... :P За тобою ще доповідь на тему "Методи і способи кертування т/з ЖІНКА".... :D
ооо! мої вітання! в нашому клубі на одного mk2-брата стало більше))) правильно, приводь до порядку і бережи його!) ще раз вітаю з обновкою!
Ох як Ви все пам"ятаєте))) На з"їзд вже давно маю бажання потрапити, тепер, це вже буде легше зробити))) Дякую всім))
Вітаю класний апарат. В мене геть такий самий колір і 3-х дверний тільки 1,3 двигун але карб. Хочу сказати якщо надумаєш перейти на газ, то буде дешевше бо карб.легше перевести ніж інжеетор. Ще раз вітаю
Можна вже по троху починати описувати загальний процес відновлення і створю тут своєрідний блог. Ще на разі нічого аж такого грандіозного не зробив, бо часу зовсім мало, працюю на двох роботах, то другу прийдеться залишити і цей час присвячувати своїй машинці. Значить діло було так по дорозі зі Львова, коли купив, заледве доїхали додому, машина не тримала холостих взагалі, ще спочатку поки холодна то працював автопідсос(в районі 1900 обертів), потім впали до 1100, так було декілька хвилин, а потім падали до 0 і якщо не підгазовувати,то глохла, акумулятор там стояв максимально вбитий, то ж після 4-5 разів заводки здох остаточно, смішно і водночас не дуже було коли ми(я попросив знойомого зі стажем перегнати мені авто) ще якось з останніх сил завели двигун і не скидаючи газу промчали на червоне, другий момент, коли на світлофорі на виїзді з В. Великого на Стрийську ми заглохли останній раз, то знову прийшлось на червоне, от тільки не їхали, а вже пхали машину, там прикурили від іншої автівки і поїхали, більше ноги з газу не забирали, гальмували виключно лівою ногою... Вчора зняв фільтр і як мені порадили продув жиклер холостого ходу на карбі, ще підтягнув тросик газу, бо в тому місці де він кожухом має кріпитись до карба він чомусь ходить вільно, попереднім власником, точніше буде сказати фермером-колгоспником, той кожух був зафіксований мідним дротиком. Завівши машину все працювало, от тільки оберти вже були в районі 2100, і так десь хвилин 10, потім заглушив, але це напевно через те, що я перетягнув трос газу, питання залишилось ще не вирішеним, акум здох, сьогодні перевірити не вийшло. пробував знімати молдинги, підкрильники, серпи і рагульські бризговики з табличкою "рейсінг", повідкручував звідти 100500 саморізів, задні підкрилки так і не вдалось зняти, там ще десь за колесом так пикручено, що або на яму їхати, або колесо знімати, серпи задні теж не зняв, бо вони на пістонах посажені, то вже завтра буду їх виривати. з багажника, де запаска вибрав десь з літр води, бо стічні дирки були забиті і не стікало саме. Не поважаю людей, які не пильнують за своїм авто, не розумію їхньої філософії, але як можна їздити і зовсім ні на що не дивитись. В деяких місцях колупнув викруткою, то відпадало по 1 см болота
ото зекономив 400 баксів судя по опичу бкдеш їздити на цьому і згадувати ту економію. Удачі на дорогах.
Судячи з опису проблема в карбі. Андрій на Боткіна ту проблему рішає без питань. Дарма Ти не взяв Назара гольф.
Привіт.Вітаю з покупкою,а про стан знаєш як кажуть все робиться до кращого.Сам доведеш все до гарного стану і будеш знати про своє авто все.Удачі в проекті,ну і описуй все,для когось може бути в пригоді.
Оглядав мій знайомий, який має своє сто. Проблема по ходу не в карбі, мені казали, що до нього дивитись не треба, там був забитий болт регулювання СО(фото не моє, просто знайшов в неті))) ), я його сам продув і вроді вже норм тепер, ще не їздив, бо сьогодні тільки акум підзарядив, плотності в нього менше 2, а мало б бути 2.5- 2.7, в двох банках взагалі вода, після двох днів простою, поставив старий акум, заводиться з пів оберта і працювало нормально хх вже не падав.
мені самому якось цікавіше навіть то все розбирати до болтика, міняти або реставрувати, відмивати))) Відмив сьогодні свого красавца з шампунем, аж приємно стало на нього дивитись, колір гарний, синій йому дуже пасує))) Пава дверка в мене міняна від моделі з вузькими молдингами, по ходу, як туди вчіпити широкий(без колгоспу звичайно, бо він там на саморізах був) напевно потрібно буде свердлити отвори? Оптику здалось би поміняти, бо слабо світить, які фари хороші, як на рахунок тих з прозорими скельцями? Хто в курсі як акуратно можна зняти тонування з заднього скла не пошкодивши доріжку обігріву?