Попереду зима і довгі вечори, щось треба крутити. Купив такого звіра ІЖ Юпітер 5, перехідна модель, 1985р.в., пробіг-13022км. Стан - повний сток, рідна фарба, проводка без ізоленти, рідна резина, двигун ще не вскривали, досить гарно зберігся для тих років, без вмятин обліцовка і глушники. Поки під заміну три диска зщеплення(їх 8шт) і ланцюг в двигун(не критично). Буде повністю розбиратися, митися і змащуватися, двигун вже знятий. Планую залишити в рідній фарбі, наскільки вийде відновити її. Точно під покраску підуть дуги і певно рама(ще не відмив). Певно просяться під пересипку задні аморти, вилка...промити точно, а там хз, не люфтить. Техпаспорт як новий, ніби тільки видали!!! Бюджет озвучу після реставрації. Тільки зняв з причіпа, ще не помитий!!! Згодом буде більше гарніших світлин.
в мого батька колись була ява (навіть кілька), він їх крутив постійно. потім купив іж планета 4, трохи поїздив - продав, нецікаво було )) купив кілька (ну всі де міг знайти) іж-49, склав з кількох 1, потім ше 1 )) Брати мої тепер ними їздять, бо батька скоро 4 роки як нема вже... а я так і не навчився ні їздити, ні крути мотики, не було якось часу. от тільки велосипеди можу осилити. хоча часто дивлюсь передачі про кастомні байки і про їх реставрацію. може колись ще таки щось "відреставрую", з чиєюсь допомогою. може навіть одного з тих іж-49 )
Це правильно. Головне хром добре наполірувати, щоб в очі кидався. Гарний агрегат, успіхів в реставрації!
З тих ІЖів була одна цікава одна модель ІЖ планета спорт... одноциліндрова 350. Цікава в тому що у перших випусках стояли японські двигуни і японське навісне, аж до японського 12 в.АКБ. Цікаво чи ще десь збереглась
Я в кінці 80-тих мав три Пса, перший мій був чистий японець: карб "Мікуні", двигун на подушках, роздільна смазка, японська електрика-але весело він їхав.
Люблю такі мотоцики. моя юність та молодість пройшла з мотоциком ІЖ Юпітер - 3, 6вольт, а потім переробив на 12 вольт бо замінив двигун на Юпітер -4. може то і мені взятись за реставрацію ІЖ Юпітер-3???
Я на ПСі іздив десь рік.. Дійсно шустренький був мотоцик.. Але задовбувало гупання того одного циліндра. поміняв на двоциліндрову ЧЗ- 350... Вона була легша за ЯВУ і за рахунок того ще шустріша. Двигун не туркав а шелестів. По трасі спокійно тримала 130-140. А в ті часи по трасі мало хто їздив більше 120.... Були тільки запорожці москвичі жигулі та волги
Вирішив поміняти поршня, кільця і втулки пальців. Все купив. Заїхав до свого токаря, перепресував втулки, а їх розвернути нічим, не знайшлася в токаря розвідна розвертка на 14. Отже, шукається розвідна розвертка на 14, тільки розвернути дві втулки, можу сам на місці, роботи 5хв. Пивко з мене!
Знайшов в неті шо мені треба, отакево Развёртка ручная регулируемая 13,5-15,5, але було би добре 13,0-14,5
Такими розвертками за звичай ремонтують отвір розвертаючи. А потім виточують під той отвір з відповідною посадкою. А тобі треба зробити отвір під уже існуючий палець з відповідною посадкою. Посадка - це 0.015 - 0.02 . А тепер представ як ти на цій розвертці практично злапаєш ці сотки. Надійніше найти механічну з уже заданим розміром. Точність посадки якраз визначає як довго палець буде плотно сидіти у втулці циліндра і не стукати